Gå til innhold

Morsomme gif-er som vi smiler av :)

An0nymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, GulSitron skrev:

det funka ikke :( 

Valgte du kopier bildeadresse (og ikke kopier)? Kan du poste linken, @GulSitron, så kanskje vi kan hjelpe?

Enkelte bilder og GIFer lar seg ikke kopiere. Det kommer bare mange linjer med tall om man prøver. Var det det som skjedde?

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Valgte du kopier bildeadresse (og ikke kopier)? Kan du poste linken, @GulSitron, så kanskje vi kan hjelpe?

Enkelte bilder og GIFer lar seg ikke kopiere. Det kommer bare mange linjer med tall om man prøver. Var det det som skjedde?

Jeg lastet opp fra mobilen, så kanskje ikke såååå rart at det ikke gikk. Men uansett :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg lastet opp fra mobilen, så kanskje ikke såååå rart at det ikke gikk. Men uansett :( 

Jeg har ikke erfaring med å gjøre det fra mobil. Går det ikke å kopiere bildeadresse når man gjør det fra mobil? Kanskje noen andre her kan hjelpe? Hei  @Daryl Dixon og @AmandaVI har dere erfaring med å poste GIFer med mobil? Kan dere hjelpe?

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

For meg funker det best å laste de ned, og så sletter jeg de etterpå. Kan være litt tungvint kanskje, men det er ofte det blir kluss med å kopiere for meg på min mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

For meg funker det best å laste de ned, og så sletter jeg de etterpå. Kan være litt tungvint kanskje, men det er ofte det blir kluss med å kopiere for meg på min mobil. 

Hva gjorde du etter at du hadde lastet de ned? Postet du GIFene som vedlegg? @GulSitron lastet også ned, men fikk ikke postet GIFen. Takk for hjelpen @Daryl Dixon :blomst:GulSitron har fått det til nå :) 

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Hva gjorde du etter at du hadde lastet de ned? Postet du GIFene som vedlegg? @GulSitron lastet også ned, men fikk ikke postet GIFen.

Jeg lastet ned til mobilen også la jeg det ved som vedlegg og da kom det bare en lang link som ikke førte til noe. :P tror muligens gif-en var for lang eller noe slik at det hadde blitt en video

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GulSitron skrev:

Jeg lastet ned til mobilen også la jeg det ved som vedlegg og da kom det bare en lang link som ikke førte til noe. :P tror muligens gif-en var for lang eller noe slik at det hadde blitt en video

Ok. Så bra at du fikk det til til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...