Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gjort noen gode kupp på årets vintersalg? Jeg har vært så heldig i år at jeg bare må skryte litt- se her:

Munthe + Simonsen skjørt i grå håndmalt silkevelur med ekte silkefor og kinesisk lukning oppe - kr. 100, nedsatt fra 1200 (siste i butikken).

Sophie Faroh topp i grå angora med silkebesetning (perfekt til skjørtet) på FRETEX, som ny, kr. 50!!!

Polo Ralph Lauren klær til guttta til 195 per plagg på Ferner Jacobsen (bukser og ullgensere).

Sååå gøy å finne så mye fint! Hadde bare satt av 1000 kroner til handling, og jaggu ble det noe til både meg og ungene. Zevs får handle selv. Han er forresten utenlands på jobb denne uka, og det er vel salg der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har blitt noen kupp på salget, men ingenting sånn merke-greier, er mange år siden jeg våget meg inn i "dyre" butikker.

Men har fått masse ålreit til en slikk og ingenting, fra sære butikker til Cubus (sort bukse)

Kjøper gjerne ting på salg og syr dem om litt, får mye gøyalt ut av det!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Handler aldri på salg. Liker best ordinærevarer. For meg er aldri salgt et kupp. Kanskje basic-topper som man kan ha under klær om vintern men det er jo så billig allikevel.

Gjest lillelou
Skrevet
Handler aldri på salg. Liker best ordinærevarer. For meg er aldri salgt et kupp. Kanskje basic-topper som man kan ha under klær om vintern men det er jo så billig allikevel.

Fordi du liiiker å bruke mest mulig penger, eller et annet latterlig poeng?

Skrevet

Fordi du liiiker å bruke mest mulig penger, eller et annet latterlig poeng?

mente vel sikkert heller at hun ikke finner noe på salg. Gjør aldri jeg heller...

Skrevet

Jeg har kjøpt ett par stilige støvletter og noen topper.

Finner alltid ting på salg :)

Gjest lillelou
Skrevet

mente vel sikkert heller at hun ikke finner noe på salg. Gjør aldri jeg heller...

Håper det. :-) I såfall forståelig....i motsatt fall,litt: :roll: .

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg finner heller aldri noe på salg.

Skrevet

Jeg shopper nesten aldri på salg. Som oftest er det ikke klær i min størrelse igjen, siden de ofte bare tar inn ett plagg i den minste størrelsen. Og så liker jeg ikke stresset forbundet med salg...

Skrevet

Kjøpte en del Jean Paul gensere til halv pris. Det er gensere jeg mener å kunne ha i mange år pga stil og kvalitet :-)

Gjest Étoile
Skrevet

Det største "kuppet" var vel mitt lille raid på Filippa K, en plain tynn sort genser, en turkis genser med masse knapper i utringningen og en paprikafarget tynn ullgenser, alt satt ned 50%. Ellers kjøpte jeg et par sorte indianerstøvletter til halv pris på Lille Vinkel.

Handler egentlig lite på salg, blir alltid dratt mot de forlokkende hyllene og bordene merket "ordinære varer" eller "ny kolleksjon"... :oops:

Skrevet

Fant et par suuuupre skinnstøvletter, egentlig kostet de 699, men fikk de for 199 :D juhu :)

Skrevet

Handler egentlig lite på salg, blir alltid dratt mot de forlokkende hyllene og bordene merket "ordinære varer" eller "ny kolleksjon"... :oops:

Skrevet

Kjøper nesten bare på salg, jeg.... De siste årene har jeg måttet "kjempe" litt for å få pengene til å strekke litt ekstra, vært hjemme/arbeidsledig og hatt større utgifter enn før.

Men så er det noen år siden jeg sluttet å følge moten slavisk, nå har jeg min egen stil og finner stort sett klær som er litt mer tidløse. Dermed er salget helt utmerket måte å supplere garderoben på.

Skulle gjerne kunnet handle hva jeg ville uten å bry meg om pris, men når lommeboka ikke tillater det, synes jeg det er kjekt å gå på salg, og har nesten latt det gå litt sport i å finne ting rimeligst mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...