AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Som tittelen sier... Har hatt overnattingsbesøk av svigermor i helgen. Hun lå på gjesterommet der hvor jeg oppbevarer leketøyet mitt gjemt i et av klesskapene. Noe hun tydeligvis har funnet, for jeg måtte snike meg innom rommet før jobb i går tidlig og da ser jeg den ligge på nattbordet og hun fortsatt sovende... Hun har sikkert sovnet og tenkt å rydde opp før hun sto opp, men herregud så ekkelt!! Skal jeg prøve og kommentere det til mannen min og hun, eller ikke? HJELP Anonymkode: 182b4...d4f
Gjest chisandra Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Du må finne deg i å dele på lekene - det lærte vi allerede da vi var små, vet du!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Om dette er sant så hadde jeg bare kvittet meg med den og kjøpt ny. Oppbevar den på soverommet neste gang. Og nei, synes ikke du skal si dette til noen Anonymkode: 24dee...744 9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Til dere som ikke tror meg.... Vel, det er meg i grunnen ganske likegyldig, siden det overhodet ikke forandrer situasjonen på noen som helst måte 🙂 Anonymkode: 182b4...d4f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 Jeg synes du skal si det til henne for å se hvordan hun reagerer. Det er ikke ok å låne andres leketøy, særlig ikke svigerdattern's. Anonymkode: 93913...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 Er du sikkert på at hun har brukt den da? Kan være hun fant den, så på den siden den var litt morsom eller hun var nysgjerrig (eventuelt prøvde å finne ut hvilket merke), og tenkte å legge den på plass neste morgen? Anonymkode: 6a71d...4ce 5
Arabella Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som ikke tror meg.... Vel, det er meg i grunnen ganske likegyldig, siden det overhodet ikke forandrer situasjonen på noen som helst måte 🙂 Anonymkode: 182b4...d4f Uansett om dette er sant eller ikke, synes jeg det er mye verre at hun roter i klesskapet ditt. Forresten, hvordan kan du være aldeles sikker på at dette leketøyet er ditt? Hun kan vel ha tatt med sitt eget. Eller har du et spesialkonstruert bare for deg? Endret 13. februar 2018 av Arabella 16
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Hun må ha hatt minst 3 psykiske diagnoser for at dette stemmer. Anonymkode: c542e...195 4
Mona123 Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 Kjøp en ny til henne og legg den på nattbordet så hun kan bruke den istedet. Hvis ikke er det kanskje tips til julegave eller bursdagsgave? 3
Ichiko Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hun må ha hatt minst 3 psykiske diagnoser for at dette stemmer. Anonymkode: c542e...195 Hvem av dem? 3
appelsinjuice Skrevet 13. februar 2018 #13 Skrevet 13. februar 2018 Hold kjeft, kast leketøyet. Problem solved. 4
Arabella Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier... Har hatt overnattingsbesøk av svigermor i helgen. Hun lå på gjesterommet der hvor jeg oppbevarer leketøyet mitt gjemt i et av klesskapene. Noe hun tydeligvis har funnet, for jeg måtte snike meg innom rommet før jobb i går tidlig og da ser jeg den ligge på nattbordet og hun fortsatt sovende... Hun har sikkert sovnet og tenkt å rydde opp før hun sto opp, men herregud så ekkelt!! Skal jeg prøve og kommentere det til mannen min og hun, eller ikke? HJELP Anonymkode: 182b4...d4f Har hun reist nå da? Har du vært inne på gjesteværelset og sett om dette leketøyet er fjernet fra nattbordet og lagt tilbake der du oppbevarte det? 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 18 minutter siden, Arabella skrev: Uansett om dette er sant eller ikke, synes jeg det er mye verre at hun roter i klesskapet ditt. Forresten, hvordan kan du være aldeles sikker på at dette leketøyet er ditt? Hun kan vel ha tatt med sitt eget. Eller har du et spesialkonstruert bare for deg? Godt poeng, dersom dette mot formodning skulle være sant. (Ikke at jeg helt klarer å tro at svigermor tar med seg leketøy på besøk og legger det fra seg på nattbordet heller, altså.) Anonymkode: ff895...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #16 Skrevet 13. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Er du sikkert på at hun har brukt den da? Kan være hun fant den, så på den siden den var litt morsom eller hun var nysgjerrig (eventuelt prøvde å finne ut hvilket merke), og tenkte å legge den på plass neste morgen? Anonymkode: 6a71d...4ce Hun aner ikke hva det er og la den frem for å spørre seg senere om hva den brukes til. (Alternativt har du sjekket at det virkelig er din og at ikke hun tilfeldigvis har samme? Og at du nå har rappet hennes og hun ikke tør å spørre deg?) Anonymkode: f578c...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #17 Skrevet 13. februar 2018 Vinterferie denne uken i noen fylker, folkens Anonymkode: 3f92f...a47 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #18 Skrevet 13. februar 2018 Dette var endelig en gøy tøysetråd! Mitt forslag er at du gir den til henne i julegave. Brukt av samtlige familiemedlemmer over 18. Anonymkode: fa3cf...395 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #19 Skrevet 13. februar 2018 😂😂😂😂😵kjøp en ny til. Svigermor i bursdag gave 🎁 👌💨💨💨 Anonymkode: 74b73...8ea
Arabella Skrevet 13. februar 2018 #20 Skrevet 13. februar 2018 (endret) TS, nå må du komme på banen. Hvorfor har du ikke godsakene dine i nattbordet eller om du ikke har det, på en hylle eller annet lett tilgjengelig sted på soveværelset ditt? Det er da kronglete å gjemme det bort i en eller annen lomme eller hva det måtte være i et skap på gjesteværelset hvis du plutselig skulle få lyst på litt "selvkos"? Endret 13. februar 2018 av Arabella 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå