Gå til innhold

Huseier nr 2 før meg får fortsatt sendt viktige brev til meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kan jeg ta kontakt med? Jeg vet ikke hvem vedkommende er. Han eide huset for 5 år siden, og solgte til de jeg kjøpte av for to år siden.

Det er altså ikke reklame som blir tilsendt hit. Det er viktige brev. Blant annet brev fra inkasso-firmaer. (Hvis noen lurer så man firmaets navn stort og tydelig gjennom konvolutten. Jeg sender alltid brevene uåpnet i retur, men nå begynner jeg å bli lei..)

Anonymkode: 3fd47...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Returner dem som du gjør. Kanskje du kan ta kontakt med inkassoselskapene og forklare at vedkommende ikke bor der?

Anonymkode: fa76d...681

Skrevet

Du skriver «retur, flyttet» utenpå konvolutten når du returnerer brevene. En ubegrunnet retur kan for avsender bety nesten alt mulig rart, ordet flyttet er det vanskelig å misforstå.

Anonymkode: 5faf2...119

• Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med posten, du kan chatte med dem på posten.no, og si i fra at du får mye post til en tidligere beboer, og lurer på hvordan du kan få stoppet det. 

Anonymkode: 898f6...a43

Skrevet

Du har navnet, kan du kanskje sende han en sms eller en facebookmelding om at du får mange av brevene hans? Kanskje det er derfor han får inkasso :P

Han må jo se å få fikset det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...