AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Hvem kan jeg ta kontakt med? Jeg vet ikke hvem vedkommende er. Han eide huset for 5 år siden, og solgte til de jeg kjøpte av for to år siden. Det er altså ikke reklame som blir tilsendt hit. Det er viktige brev. Blant annet brev fra inkasso-firmaer. (Hvis noen lurer så man firmaets navn stort og tydelig gjennom konvolutten. Jeg sender alltid brevene uåpnet i retur, men nå begynner jeg å bli lei..) Anonymkode: 3fd47...062
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Returner dem som du gjør. Kanskje du kan ta kontakt med inkassoselskapene og forklare at vedkommende ikke bor der? Anonymkode: fa76d...681
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Du skriver «retur, flyttet» utenpå konvolutten når du returnerer brevene. En ubegrunnet retur kan for avsender bety nesten alt mulig rart, ordet flyttet er det vanskelig å misforstå. Anonymkode: 5faf2...119 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Ta kontakt med posten, du kan chatte med dem på posten.no, og si i fra at du får mye post til en tidligere beboer, og lurer på hvordan du kan få stoppet det. Anonymkode: 898f6...a43
Tibbie Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Du har navnet, kan du kanskje sende han en sms eller en facebookmelding om at du får mange av brevene hans? Kanskje det er derfor han får inkasso Han må jo se å få fikset det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå