AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Leste et sted at kroppen tar opp 50 prosent av kaloriene uansett. Så selv om at man kaster det opp så vil det si at du får i deg mye? Eller er dette tull? Erfaringer? Går det bra å spise litt og kaste opp, bare så lenge man ikke spiser noe som man holder igjen ? Siden det bare er snakk om 50 prosent kalorier? Ikke steng det her da. Jeg er så dårlig i engelsk at jeg forstår ikke andre forum. Og ingen kan gi meg svar. Det høres så godt ut ¨spise så mye man vil. Anonymkode: 425f0...37d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Rapportert Anonymkode: 0d554...6d8 10
Pringle Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Spiseforstyrret atferd går aldri "bra". Du kan og skal spise så mye du vil. Når du ikke er spiseforstyrret, men trygg på mat og har et avslappet forhold til kropp, er "så mye du vil" akkurat nok til at du har en normal vekt stabil over tid, og føler deg frisk, sterk, opplagt og i godt humør. 2
Rumle Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Du må oppsøke hjelp, ts. Du vet selv at du ikke kan drive på sånn 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Jeg vil bare haa et svar. Hvorfor ska alle være så fornuftige her ? Anonymkode: 425f0...37d
Pringle Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare haa et svar. Hvorfor ska alle være så fornuftige her ? Anonymkode: 425f0...37d Synes du det er kult å holde på sånn??
Ichiko Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil bare haa et svar. Hvorfor ska alle være så fornuftige her ? Anonymkode: 425f0...37d Fordi du krever å få vite hvordan du mest effektivt skal ødelegge helsa di. Derfor skal alle være så fornuftige her - noe annet er direkte ansvarsløst. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Ichiko skrev: Fordi du krever å få vite hvordan du mest effektivt skal ødelegge helsa di. Derfor skal alle være så fornuftige her - noe annet er direkte ansvarsløst. jeg bryr meg ikke om tenna mine, stygge fra før av, så her har eg ingen ting å tape lenger Anonymkode: 425f0...37d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare haa et svar. Hvorfor ska alle være så fornuftige her ? Anonymkode: 425f0...37d Oppkast går under sykt ekkelt, ikke "young and wild" Anonymkode: b59fb...53e 1
Ichiko Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg bryr meg ikke om tenna mine, stygge fra før av, så her har eg ingen ting å tape lenger Anonymkode: 425f0...37d Jo, det har du. Du består av langt mer enn bare tenner, har du lagt merke til det? Du vet skadevirkningene av det du driver med - det er jo dem du vil ha. Tråden din er jevngod med tråder der folk etterlyser mest effektive selvmordsmåte, for det er dét du gjør, TS: gradvis selvmord. Vi er NØDT TIL å prøve å stanse deg, det kalles medmenneskelig ansvar. Du selv er NØDT TIL å ta ditt eget personlige ansvar, ikke klage for at ingen vil "hjelpe" deg til å ødelegge deg selv.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, Ichiko skrev: Jo, det har du. Du består av langt mer enn bare tenner, har du lagt merke til det? Du vet skadevirkningene av det du driver med - det er jo dem du vil ha. Tråden din er jevngod med tråder der folk etterlyser mest effektive selvmordsmåte, for det er dét du gjør, TS: gradvis selvmord. Vi er NØDT TIL å prøve å stanse deg, det kalles medmenneskelig ansvar. Du selv er NØDT TIL å ta ditt eget personlige ansvar, ikke klage for at ingen vil "hjelpe" deg til å ødelegge deg selv. prøvde akuratt, det var temmeligh enkelt. Spiste en pakke med nudler, gikk 1 min så var det oppe igjen. Anonymkode: 425f0...37d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 HALLO moderatorer?!? hvor er dere? Anonymkode: 846e3...8f3 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: @Yvonne @lillesky nå skal jeg ta en pakke til med nudler. Du, jeg bare lurer på ting. Alle skal være så seriøse hele tiden. Regner med det er fordi dere alle er over 30 ellernoe ? Hva vet jeg, har ikke hørt om noe farlig som egentlig skjer, bare tenna. Har lest meg litt opp. Dette er mer på psyke, jeg har good psyke Anonymkode: 425f0...37d
Ichiko Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: prøvde akuratt, det var temmeligh enkelt. Spiste en pakke med nudler, gikk 1 min så var det oppe igjen. Anonymkode: 425f0...37d Du er bare ute etter oppmerksomhet, altså? Du har fått mer enn nok. Du får ha god bedring og lykke til med å bli frisk. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #16 Skrevet 13. februar 2018 7 minutter siden, Ichiko skrev: Du er bare ute etter oppmerksomhet, altså? Du har fått mer enn nok. Du får ha god bedring og lykke til med å bli frisk. 2 pakker inn og ut :D YOOLO. Anonymkode: 425f0...37d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #17 Skrevet 13. februar 2018 Hvorfor ikke bare en pakke inn? Når du kaster opp maten så får du ikke næringsstoffene som er i måltidet. Du ødelegger også tennene, spiserøret og helsa generellt. Anonymkode: 32334...b44
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #18 Skrevet 13. februar 2018 Oppkast er faktisk noe av det dummeste man kan gjøre. Det ødelegger kroppen på alle mulige måter, og dessuten så ødelegger det forbrenningen også. Så går ikke "vinningen" litt opp i spinningen? Uansett er det bare negative konsekvenser ved det. Noen følger med oppkast: -Huden blir blassen -Saltbalansen kommer i ubalanse -Driver man på med det litt blir man sinnsykt slapp! -Tennene blir ødelagte -Man kan miste hår, som følge av at kroppen ikke får næringen den trenger -Man blir sulten igjen med en gang etterpå. Dessuten kan sult/metthetsfølelsen ødelagt. -Det går utover psyken. Man kan bli avhengig av å hele tiden kaste opp etter måltid Skaff deg hjelp. Anonymkode: 6ba88...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #19 Skrevet 13. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare en pakke inn? Når du kaster opp maten så får du ikke næringsstoffene som er i måltidet. Du ødelegger også tennene, spiserøret og helsa generellt. Anonymkode: 32334...b44 Nei, jeg hadde to pakker inn. Jeg vil ikke ha dem. Anonymkode: 425f0...37d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #20 Skrevet 13. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare en pakke inn? Når du kaster opp maten så får du ikke næringsstoffene som er i måltidet. Du ødelegger også tennene, spiserøret og helsa generellt. Anonymkode: 32334...b44 hvor mange næringsstoffer er det i en nuddel? Anonymkode: 425f0...37d
Anbefalte innlegg