Gjest Sølvhjerte Skrevet 13. februar 2018 #1 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg skal overraske kjæresten med en tur i mars. Men hvor er det fint å reise på den tiden av året? Pluss hvis det er varmt og ikke altfor mange timer i fly, da vi har ei uke å bruke. Kom gjerne med konkrete plasser og hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Del Skrevet 13. februar 2018 Marrakech. Hotell Le Samiramis. Ikke det flotteste hotellet, men ganske sentralt, ikke så dyrt og har en fantastisk hage. God frokost og. Marokko er flottest mars og april. Anonymkode: eb45c...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Del Skrevet 13. februar 2018 Sorrento. SørItalia er alltid fint om våren. Og hvorfor ikke Japan?? Kyoto. Anonymkode: ab589...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvhjerte Skrevet 13. februar 2018 #4 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sorrento. SørItalia er alltid fint om våren. Og hvorfor ikke Japan?? Kyoto. Anonymkode: ab589...870 Italia høres greit ut. Men Japan? Blir vel en del timer i fly til Japan? Kjett å bruke så mange timer på å fly for bare ei litta uke. Mye av ferien går bort i reising. Men det er absolutt et sted jeg kunne tenkt å besøke en gang i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 13. februar 2018 #5 Del Skrevet 13. februar 2018 De fleste storbyer litt sør i Europa er nok fine. Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg også dratt til Japan. Flyr man med SAS tar det tretten timer, jeg synes ikke det er så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltidpånett Skrevet 15. februar 2018 #6 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg er på Madeira nå, bor på Pestana Carlton 5-stjerners med flere typer basseng, utekafeer og spa. Nabohotellet er Reids, det abosolutt dyreste - dersom du vil bruke penger på hotell Det er varmt her nå, ikke stol på Yr som konsekvent melder 4 grader kaldere enn det faktisk er. Det er rundt 17 nå, og i mars har det nok steget bra. Masse å gjøre her, alt fra turer i fjellene og dykking til vinsmaking eller hva det måtte være å se på av blomster over hele øya. Selv har vi bare slappet av og spist god mat. 2 av Portugals 6 Michelin-restauranter er på øya. 5 timer i fly fra Oslo, med Norwegian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 15. februar 2018 #7 Del Skrevet 15. februar 2018 Gran Canaria, Dubai, Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Del Skrevet 16. februar 2018 Hva med Portugal eller den franske riviera? Anonymkode: 7e4aa...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå