Gå til innhold

Jeg ønsker å varsle. Tidligere lærer, jobber nå som førerlærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en svært spesiell vikarlærer. Han stirret alltid på puppene mine og var generelt ekkel sånn sett.

Han lærte oss i 8. klasse om aliens, den mørke siden av månen, om korrupsjon høyt i systemet, om konspirasjonsteorier om 911 osv. Han fikk etterhvert ikke undervise mer men jeg vet ikke hvorfor han aldri kom tilbake som lærer hos oss. klassen elsket timene hans. Dette synes jeg er veldig kritikkverdig i seg selv. Å overkjøre planlagt undervisning i samfunnsfag og engelsk eller musikk  og undervise noe heeeelt på siden. Videre synes jeg det er kritikkverdig å proppe små uskyldige huer full av vås. Vi var i puberteten og det siste vi trengte der og da var mistro til systemet og at myndigheten lyver og konspirerer.

Tingen er at jeg var spesielt utsatt. Familien min var alkoholisert og jeg havnet fort i ett miljø som ikke var bra. Han fanget meg opp og sendte meg meldinger på facebook. Jeg har en laaang Chat hvor han starter samtalene med "hei baby" hvor han skriver tips om kjente konspiteoretikere som retiredafb og linker til forum for "fritenkere" som han skriver. Han fanget opp at jeg drev med rus. Han rådet meg til å få meg en kjæreste og ruse meg på kåtskap istedet. (hvorfor ikke varsle barnevernet etc.? Jeg kunne ønske noen tok tak i meg på det tidspunktet. Føler meg veldig svakt stilt i samfunnet nå) Han hadde en ekkel slibrig undertone... Han skrev noe om at grisete tanker har vel ikke du i hodet? Så svarte jeg "hvordan vet du hva jeg tenker. Jeg er den største grisen av oss alle" hvor han da svarer: ja, jeg vet hvordan du har det, da jeg var på din alder så klarte jeg ikke tenke på annet..

Han la meg inn i en fyllegruppe på facebook for musikken hans. Han er nemlig både skuespiller og musiker. Han skrev da at jeg ikke måtte si det til noen fordi han ikke ønsket hele lærværelset på ungdomsskolen etter seg. Han tar kontakt med meg gjennom flere år.

Det ble aldri noe mer fysisk enn at han brukte øynene sine. Jeg må innrømme at som 13 år var det spennende å oppdage sin seksuelle "makt" over det mannlige kjønn. så jeg passet på å vise meg frem for han fordi jeg fant det pirrende. Tok på meg dyp utringning og sminket meg flott. jeg var altså 13-15 år. Og parallelt ble jeg bedømt av min reguleringstannlege. Jeg hadde med andre ord stor belastning som ung jente uten stabilt hjem.

Denne mannen jobber nå som kjørelærer. 

Jeg har bevis på alle de tingene han har skrevet til meg og mye mer enn hva jeg har skrevet opp her.  Han har holdt kontaktet mange år etter videregående.

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 05980...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Meldt han. Helt klart.

til hvem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...