AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Flere stillinger om sommerjobber krever at man laster opp vitnemål og karakterutskrift. Kriteriet til stillingen er at man er en bachelorstudent, er det da meningen at man skal laste opp karakterene man har fått til nå på høyere utdanning? Eller vitnemål fra videregående skole? Til nå så har jeg kun fått 3 (4, men jeg har sendt inn klage så karakteren har forsvunnet) karakterer på høyere utdanning, og dette vil jo ikke si spesielt mye om meg som student? Anonymkode: b2406...142
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Jeg tipper de er interessert i karakterene dine fra høgskole/universitet, selv om det ikke er så mange. Anonymkode: 13a68...e3a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper de er interessert i karakterene dine fra høgskole/universitet, selv om det ikke er så mange. Anonymkode: 13a68...e3a Jeg skal mao ikke legge til karakterutskrift/vitnemål fra vgs? TS Anonymkode: b2406...142
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Arbeidsgiver ser også etter fravær, så det er nok aktuelt at du legger ved vitnemål fra videregående. Anonymkode: d315a...f11
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Arbeidsgiver ser også etter fravær, så det er nok aktuelt at du legger ved vitnemål fra videregående. Anonymkode: d315a...f11 Jeg må bare nevne at mine arbeidsgivere har tydeligvis aldri vært opptatt av fravær. Hadde typ 60 dager UDOKUMENTERT fravær fra VGS (mye personlige greier som skjedde) uten at det har skapt noen problemer for min del. Jeg personlig er vel av den formening da at fravær fra VGS egentlig sier lite om en som person. Selv er jeg den som har hatt minst fravær på mine jobber, og trolig den i klassen på mitt nåværende studie med høyest oppmøte. Anonymkode: e06c8...91c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare nevne at mine arbeidsgivere har tydeligvis aldri vært opptatt av fravær. Hadde typ 60 dager UDOKUMENTERT fravær fra VGS (mye personlige greier som skjedde) uten at det har skapt noen problemer for min del. Jeg personlig er vel av den formening da at fravær fra VGS egentlig sier lite om en som person. Selv er jeg den som har hatt minst fravær på mine jobber, og trolig den i klassen på mitt nåværende studie med høyest oppmøte. Anonymkode: e06c8...91c Så du mener at jeg ikke trenger å laste opp vitnemål fra vgs? Ts Anonymkode: b2406...142
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at jeg ikke trenger å laste opp vitnemål fra vgs? Ts Anonymkode: b2406...142 Jo, men jeg bare svarte at de ikke nødvendigvis var såå interesserte i fraværet. Jeg ville lastet opp karakterutskrift fra de karakterene du har nå på studiet + vitnemål fra VGS Anonymkode: e06c8...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå