Gå til innhold

smertestillende...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte tar du smertestillende?? (evt. hvor mye, hvilken type...)

Bare lurer jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært sjelden, og når jeg tar er det som oftest hodepine som er årsaken. Hvis jeg får hodepine prøver jeg først med et par glass vann, for ofte skyldes hodepinen min at jeg har drukket for mye.

Tar vanlige Pinex.

Skrevet

Jeg tar til vanlig kanskje et par i mnd (bruker også pinex). Nå har jeg vært en del til tannlege i det siste, og da må jeg ofte ta en del smertestillende etterpå - som regel pinex da også, men når det ikke holder har jeg tatt det som må til :tunge1: . På resept fra tannlegen, vel og merke :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker paracet eller ibux, og det er ikke så veldig ofte. Ved kraftig hodepine tar jeg dem, men det skjer bare en gang eller to i året, Ved høy feber kan jeg også ta dem som febernedsettende, men det skjer ikke hvert år engang. Ved vonde mens-dager tar jeg dem også, og det skjer langt oftere. Ikke hver måned det er så vondt at jeg må ta noe (takk, p-piller, den gode tingen har de i alle fall gitt meg, før var jeg avhengig av paracet de to første dagene) Men det holder somregel med å ta EN gang pr mens. Så, jeg tar vel smertestillende totalt sett kanskje en gang annenhver måned eller noe sånn?

Skrevet

veeeldig sjeldent.

paracet kanskje 2 ganger i halvåret mot hodepine, og gjennomsnittlig max 1 naproxen i måneden mot menstruasjonssmerter.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Av og til Naproxen mot menssmerter.

Tar Brexidol 2-3 ganger i mnd mot ledd og ryggsmerter.

Skrevet

Naproxen mot menssmerter ca annen hver måned.

Ibux (paracet funker ikke) mot hodepine noen ganger i måneden.

Skrevet

Har hatt kronisk hodepine etter operasjon for et par år siden og har tatt en paracet og en ibux (som iflg legene er den beste miksen for hodepine :wink: ) en eller flere ganger i løpet av dagen i perioder.

Har en høyere grense for hvor vondt før jeg tar tabletter en jeg hadde før.

Jeg prøver oxo å ta minst mulig og å være uten mest mulig. En kan få vondt i hodet av å ta for mye tabletter oxo!!!!!!

Heldigvis er hodepinen på retur :-D

Skrevet

Det blir Naproxen en gang i måneden pga menssmerter.

Pinex tar jeg kanskje 1 gang hver andre måned hvis jeg har kjempe hodepine eller vondt i ryggen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Naproxen mot menssmerter.Mot hodepine fungerer en times søvn.Prøver å ikke ta smertestillende for hodepine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...