Gå til innhold

Gravid med mannen til min venninne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dette bare er en trolletråd. Ts skriver sjokkerende hovedinnlegg og forsvinner fra tråden. Eller så ble hun sur fordi hun ikke fikk støtte og forsvant fra tråden 

Anonymkode: 96f5a...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tba skrev:

Enig.

Men de som er utro tikker og går nok på en annen måte. Uavhengig om det er impuls, følese eller spenningstrigget utroskap.

Ja, der sier du noe. De kan lissom bare ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Oi, for en situasjon. Skjønner godt du er fortvilet. 

Hadde jeg vært den venninna, og kjæresten min hadde ligget med min nærmeste barndomsvenninne, hadde jeg blitt fullstendig knust. Det er de personene jeg setter høyest på denne jord+ foreldrene mine, så jeg hadde blitt utrolig skuffet. Jeg hadde også følt meg enormt sviktet. Jeg hadde nok ikke blitt sint, men fullstendig knust. Jeg hadde tenkt at jeg var en dårlig person, at jeg var en byrde og at jeg ikke kunne stole på noen i hele verden. 

Barnet hadde jeg holdt helt ute fra dette. Bedt henne om at hun vær så snill beholdt det, og at jeg gjerne ville være med å bli kjent med det så lenge de ville ha meg i livet sitt fortsatt. Jeg hadde følt at hele situasjonen hadde vært min feil, og at det var bedre at jeg forsvant for å ikke være til bry for noen av dem.

Det hadde kort sagt vært et mareritt. Ikke at hun fikk et barn, men å kjenne på sviket at jeg selv hadde skyld i at jeg aldri aldri kom til å klare og stole på noen. At de aller aller nærmeste kunne svikte så grenseløst. Jeg hadde trodd at de ikke ønsket å ha meg i livet deres lenger. Og jeg hadde gått fullstendig i kjelleren av å føle meg så avvist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...