Gå til innhold

Gravid med mannen til min venninne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.2.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her.

Anonymkode: 11612...138

It takes two to tango...

Anonymkode: 49cd7...410

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er virkelig glad du ikke er min venninne. Det vennskapet der er nok gått tapt allerede, ved mindre du tar abort og holder kjeft om det. Men uansett er risikoen for at mannen i dette dramaet  avslører at dere har hatt sex uansett og da er også vennskapet tapt. Så slik jeg ser det er det en tap tap situasjon for deg, men en vinn vinn situasjon for denne veninna di. Hun blir kvitt en utro mann og ei råtten venninne

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er!

Anonymkode: 8fd23...5b9

Ta abort og finn deg en som vil ha deg og elske deg. Han kommer ikke til å velge deg bare fordi du er gravid med barnet hans. Tvert imot så stikker Han, de fleste menn vil ikke ha unge engang. Og de er ikke annet enn utro og slemme mot kona og dama si. Lurer på hvorfor han er gift med henne når han ligger med deg? Er trist at utroskap er greit i dag og vanlig. Men det finnes ikke kjærlighet og respekt lenger så....han er en manipulerende dust og fortjener å sitte alene og hatet resten av livet. Fordi han valgte det. Og du er ikke noen god venninne og i hvert fall ikke noen god person som klarer å bli gravid med ektemannen til venninna di og sitter her og spør om å beholde det og ønsker at han skal forlate henne. Du burde ikke bli mor fordi det fortjener du ikke. Hadde Gud fantes så hadde han gjort så sånne som deg ikke ble gravide.

Anonymkode: 3438e...de5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 7.02, AnonymBruker skrev:

Alle kan gjøre feil. Jeg moraliserer ikke. Jeg liker å være litt utenfor flokken og føle at jeg tenker selv. Vel, hva gjør man i en krisesituasjon? Man stopper, observerer, legger en plan og handler. La meg hjelpe deg, siden jeg ikke har blitt gravid med noen i det siste og føler meg relativt rolig:

Din venns mann har vært utro mot sin kone, som er din beste venninne, og du har blitt gravid. Det vil si at dette forholdet vil forandre seg for bestandig. Jeg vil anbefale deg å flytte fysisk for å senke konfliktnivået, helst til en annen by. Hvis du har ambisjoner om å pleie forholdet til denne mannen videre, ser jeg ikke det som helt urealistisk, men jeg foreslår at du legger det på vent. Forklar ham at du trenger tid for deg selv et annet sted, at du har dårlig samvittighet og må være alene. Han vil forstå. Han har jo strengt tatt litt å ta tak i selv.

Det du skal gjøre er å fortelle alle involverte hva som er situasjonen. Dette kan du ikke ta over lunsj med alle sammen, men med en og en, og da begynner du med den du vet vil ta ting mest med ro - altså mannen. Så tar du det med din venninne, og ja - jeg synes det er du som skal ta det med henne, alene, fordi det vil være ekstra belastende for henne hvis du tar det opp sammen med mannen. Vis på alle måter at ikke dere er et par, for nå, og la de rydde opp eller bryte opp på egenhånd. Hun trenger for øvrig ikke å vite at du er gravid.

Det høres aktuelt ut med abort. Hvis dere to blir et par, og det vet dere ikke ennå, så får dere flere sjanser til å få barn.

Jeg ønsker deg lykke til. Forstår at dette er vanskelig. Klem fra meg :klem:

Anonymkode: 0390b...e5c

Men han vil mest sannsynlig ikke ha verken barnet eller henne. At han gifter seg og er utro sier det meste. 

Alle kvinner tror at et barn vil beholde en eks eller en gift mann. At det vil få han til å få følelser. Nei, man kan ikke forandre noen. Og synes ikke kvinner som holder på sånn er særlig smarte og oppegående. Har aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt selv.

For han så er ts bare en tømmestasjon og han sitter sikkert å ler av henne mens hun sitter og drømmer om hus og en flokk unger.

Anonymkode: 3438e...de5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre feil. Jeg moraliserer ikke. Jeg liker å være litt utenfor flokken og føle at jeg tenker selv. Vel, hva gjør man i en krisesituasjon? Man stopper, observerer, legger en plan og handler. La meg hjelpe deg, siden jeg ikke har blitt gravid med noen i det siste og føler meg relativt rolig:

Din venns mann har vært utro mot sin kone, som er din beste venninne, og du har blitt gravid. Det vil si at dette forholdet vil forandre seg for bestandig. Jeg vil anbefale deg å flytte fysisk for å senke konfliktnivået, helst til en annen by. Hvis du har ambisjoner om å pleie forholdet til denne mannen videre, ser jeg ikke det som helt urealistisk, men jeg foreslår at du legger det på vent. Forklar ham at du trenger tid for deg selv et annet sted, at du har dårlig samvittighet og må være alene. Han vil forstå. Han har jo strengt tatt litt å ta tak i selv.

Det du skal gjøre er å fortelle alle involverte hva som er situasjonen. Dette kan du ikke ta over lunsj med alle sammen, men med en og en, og da begynner du med den du vet vil ta ting mest med ro - altså mannen. Så tar du det med din venninne, og ja - jeg synes det er du som skal ta det med henne, alene, fordi det vil være ekstra belastende for henne hvis du tar det opp sammen med mannen. Vis på alle måter at ikke dere er et par, for nå, og la de rydde opp eller bryte opp på egenhånd. Hun trenger for øvrig ikke å vite at du er gravid.

Det høres aktuelt ut med abort. Hvis dere to blir et par, og det vet dere ikke ennå, så får dere flere sjanser til å få barn.

Du står vel mest utenfor flokken og trives best der fordi du mangler moral.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høye ambisjoner gett 😂😂😂

Begge to er pil råtne og fortjener hverandre og konsekvensene som følger med pga utrolig lav moral. 

Driver du selv med  en opptatt mann eller?

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere. Det er mange grunner til utroskap. Og nei de utro er ikke alltid en idiot som fortjener å brenne. Vær heller bedre kjærester!

Hadde min mann vært utro er det sannsynlig at det også henger sammen med hvordan vårt forhold er. Trenger ikke være det, vi kan sikkert ha det supert og han er det for det men i de aller fleste tilfellene er jeg overbevist om at det er flere sider av en sak.

Og ts, du må nesten finne ut av dette selv. Velger du å beholde så vær også klar over at sannsynligheten for at du blir alene er større enn at du ikke blir .

Anonymkode: 1018b...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp dere. Det er mange grunner til utroskap. Og nei de utro er ikke alltid en idiot som fortjener å brenne. Vær heller bedre kjærester!

Hadde min mann vært utro er det sannsynlig at det også henger sammen med hvordan vårt forhold er. Trenger ikke være det, vi kan sikkert ha det supert og han er det for det men i de aller fleste tilfellene er jeg overbevist om at det er flere sider av en sak.

Og ts, du må nesten finne ut av dette selv. Velger du å beholde så vær også klar over at sannsynligheten for at du blir alene er større enn at du ikke blir .

Jeg er nysgjerrig på hvilke grunner du mener at rettferdiggjør utroskap?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ 1: Han velger sannsynligvis aldri deg og barnet. Du blir alenemor og har mistet både barnefar og venninne. 

Alternativ 2: Du tar abort og sier ingenting, du får beholde venninnen og det blir ikke noe styr. Da må du leve med å ha ligget med mannen hennes, og den informasjonen får du selv kjenne på hva du gjør med. 

Hadde definitivt tatt abort uten å mukke, håper du gjør det samme. Dette får ingen god slutt om du beholder. Tror du han plutselig skal velge dere, gå fra henne og dere skal alle leve lykkelig alle sine dager? Neppe. Han kommer til å velge henne, så sant hun vil ha han etter dette - og det eneste du kommer til å ha med dem å gjøre er at du får bidrag en gang i mnd. 

Anonymkode: 64643...69a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg, når skal damer forstå at han kommer ikke til å få følelser for dere eller ville bli en lykkelig familie bare fordi du har blitt gravid? 🙈 Du var KUN et ligg og ikke noe mer. Ender dere opp sammen, så er han utro mot deg og. Så tror du må legge drømmen om en lykkelig familie med han dø 

Angående venninnen, så dropper hun deg så fort dette kommer ut. Du har ligget med mannen hennes ts. Det verste du kan gjøre mot en venninne. Mest sannsynlig ender du opp som alenemor

Men ts har ikke vært så aktiv i tråden her, så ikke sikkert hun følger med her. Hadde vært gøy med en oppdatering 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tba skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvilke grunner du mener at rettferdiggjør utroskap?

Kanskje hun har vært det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke mange grunner til utroskap. Morsomt hvordan den som ofte er utro klager på sin mann/kone og skylder på dem for det ene og det andre, men det er gjerne ofte også sånn at det er kona/mannen sin som de var utro mot de vil beholde til syvende og sist. Hvorfor er det ofte sånn? 

Jeg skjønner at mange lever med en slem partner, men selv dem kan slå opp først før de får videre. Ellers så er det en del som bare vil ligge med et annet menneske enn sin faste partner.  De burde holdt seg single. 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei, det er ikke mange grunner til utroskap. Morsomt hvordan den som ofte er utro klager på sin mann/kone og skylder på dem for det ene og det andre, men det er gjerne ofte også sånn at det er kona/mannen sin som de var utro mot de vil beholde til syvende og sist. Hvorfor er det ofte sånn? 

Jeg skjønner at mange lever med en slem partner, men selv dem kan slå opp først før de får videre. Ellers så er det en del som bare vil ligge med et annet menneske enn sin faste partner.  De burde holdt seg single. 

Nettopp. Har man et dårlig forhold, så det er ingen unnskyldning for å pule andre. Da gjør man det først slutt. Noen klarer ikke å holde seg til kun 1 partner og slike mennesker bør forbli single

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er dette et tilfelle hvor du tar abort, for så å beklage deg på det sterkeste til venninnen din og legge alle kortene på bordet. Hvis du vil ha noe som helst sjans for å beholde venninnen din, må du for Guds skyld ikke beholde barnet! Men så klart, det er din kropp og ditt valg. Men jeg tenker at når man har klart å fucke det til såpass mye for seg selv.. finnes det i det hele tatt noen annen utvei? Finnes det noe moral igjen?

Du får vel bare gå hardt i deg selv. Sett deg i din venninnes posisjon. Sett deg i barnets posisjon. Og prøv å se realistisk på det. Beholder du barnet er det stor sjanse for at både venninnen din og mannen hennes kommer til å hate deg. Men det eneste du har klart, er å skille de to fra hverandre for alltid, samtidig som ingen av dem vil ha noe med deg å gjøre. Hvorfor kan du ikke vente med å få barn til du møter den rette? En mann du har stjålet fra en av dine beste venninner er ikke den rette, og vil heller aldri bli det. Får du dette barnet vil du alltid bli minnet på ditt eget svik, og mannen hennes vil sannsynligvis ha det på samme måte.

Endret av hypes
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Nettopp. Har man et dårlig forhold, så det er ingen unnskyldning for å pule andre. Da gjør man det først slutt. Noen klarer ikke å holde seg til kun 1 partner og slike mennesker bør forbli single

Så enig! De skulle bare visst hvor mye sånt ødelegger for den partneren sin med å være utro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, wintergirl skrev:

Kanskje hun har vært det selv.

Det kan virke slik, eller tilbøyelig til å være det. 

Det jeg legger merke til er hvor avslappet hun er eller å prøve å være ved evnt. utroskap som rammer henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tba skrev:

Det kan virke slik, eller tilbøyelig til å være det. 

Det jeg legger merke til er hvor avslappet hun er eller å prøve å være ved evnt. utroskap som rammer henne. 

Det er en ting å tenke seg hvordan det er å bli bedratt, men noe heeelt annet å virkelig bli det. Hadde jeg bedratt så hadde jeg følt meg utrolig fæl etterpå. Har man det fælt så får man gjøre det slutt først i det minste. Ikke ville jeg blitt sammen med en mann som bedro dama si heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro.

Anonymkode: 11612...138

Det løser alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Det er en ting å tenke seg hvordan det er å bli bedratt, men noe heeelt annet å virkelig bli det. Hadde jeg bedratt så hadde jeg følt meg utrolig fæl etterpå. Har man det fælt så får man gjøre det slutt først i det minste. Ikke ville jeg blitt sammen med en mann som bedro dama si heller. 

Enig.

Men de som er utro tikker og går nok på en annen måte. Uavhengig om det er impuls, følese eller spenningstrigget utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...