AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #61 Del Skrevet 13. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Ved å ligge med noen som man vet er i forhold er galt. Selv om man selv er singel. Den som er i forhold har ansvar, den som er singel har ansvar. Er ikke sånn at selv om man selv er singel så har man frikort til å ligge med hvem man vil...herrerre min hatt😂 Anonymkode: bb0bc...f49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 13. februar 2018 #62 Del Skrevet 13. februar 2018 Hva har dette med seksualitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 13. februar 2018 #63 Del Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er! Anonymkode: 8fd23...5b9 Dette, er det eneste jeg har lest av denne tråden. Gratulerer’a! Regner med at du ikke forventer klapp på skulderen. Her har du og den utror mannen driti på draget. Venninnen din burde få vite alt, og hun burde få dere ut av livet sitt fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2018 #64 Del Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her. Anonymkode: 11612...138 Hun har knulla mannen til venninna. Selvfølgelig har hun gjort noe galt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 13. februar 2018 #65 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) stakkars barn sier jeg, dette er sykt og ikke normalt🙁 Jeg ble uvel av å lese dette😔direkte kvalmt Endret 13. februar 2018 av barbent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #66 Del Skrevet 13. februar 2018 Du og han får gjøre som dere vil. All min sympati går til venninnen din. Håper det går bra med henne gjennom dette. Hun må nødvendigvis få det mye bedre uten dere! Anonymkode: ecb36...fb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 13. februar 2018 #67 Del Skrevet 13. februar 2018 Du forteller alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 13. februar 2018 #68 Del Skrevet 13. februar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #69 Del Skrevet 13. februar 2018 Mulig det bare er en ny tulletråd... "Huff, så forvirret jeg er" Ingen som ville sagt det i den situasjonen? Som valget stod mellom to frokostblandinger. Anonymkode: ecb36...fb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #70 Del Skrevet 13. februar 2018 10 timer siden, O.G. skrev: Hjelpes, hvordan havnet du i en situasjon hvor du skrævde for din venninnes mann egentlig? Hvordan vet du at hun skrevet? Anonymkode: b39db...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 14. februar 2018 #71 Del Skrevet 14. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Å ligge med mannen til venninna di er en stort svik, man har abselott gjort noe galt. Føler du deg truffet på noen slags måte? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sparklingstar Skrevet 16. februar 2018 #72 Del Skrevet 16. februar 2018 På 13.2.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev: Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her. Anonymkode: 11612...138 Hva mener du med at hu ikke har gjort noe galt? Så det er riktig å ligge med mannen til en av dine bestevenninner? Fy, så provosert jeg ble nå! At det finnes slike mennesker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 16. februar 2018 #73 Del Skrevet 16. februar 2018 Wow, virkelig bra gjort ts! 👏 hva forventer du egentlig? At du og han skal bli en lykkelig familie og dere skal fortsette å være bestevenner? Tipper hun ikke vil ha en dritt med deg å gjøre når dette kommer ut. Kan du svare på hvorfor du gjøre det? Ufattelig dårlig gjort av deg. Hadde droppet deg på flekken hvis du var min bestevenninne! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #74 Del Skrevet 16. februar 2018 Start en affære med venninna di også, for å gjøre det komplett kaotisk. . Hvem vet, kanskje dere alle tre kan leve under samme tak. One Big happy family Anonymkode: ab499...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #75 Del Skrevet 16. februar 2018 På 13.2.2018 den 14.07, AnonymBruker skrev: Regner med du er et troll, men skal svare likevel. Her opplevde jeg at mannen min ble forført av en av sine venninder som jeg (fremdeles) regner som en god bekjent. Anonymkode: 92b55...96d "Ble forført av..." Høres liksom ut som om du ikke legger like mye skyld på mannen din som du strengt talt burde. Anonymkode: 30299...f69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 20. februar 2018 #76 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Hadde det vært min ektemann du hadde knullet, og samtidig blitt gravid. Så hadde jeg aldri i livet snakket til deg igjen. Eller ektemannen min, for den del! Utroskap er det ultimate svik. Og du er en utrolig dårlig venninne. Jeg har nesten ikke ord her jeg sitter. Jeg synes du burde ta abort. Uten tvil! At du ikke skjemmes for hva du har gjort! Endret 20. februar 2018 av Fjelldronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #77 Del Skrevet 20. februar 2018 16 minutter siden, Fjelldronning skrev: Hadde det vært min ektemann du hadde knullet, og samtidig blitt gravid. Så hadde jeg aldri i livet snakket til deg igjen. Eller ektemannen min, for den del! Utroskap er det ultimate svik. Og du er en utrolig dårlig venninne. Jeg har nesten ikke ord her jeg sitter. Jeg synes du burde ta abort. Uten tvil! At du ikke skjemmes for hva du har gjort! Hvorfor tror du på dette? Anonymkode: b39db...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #78 Del Skrevet 20. februar 2018 På 13.02.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev: Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er! Anonymkode: 8fd23...5b9 Alle kan gjøre feil. Jeg moraliserer ikke. Jeg liker å være litt utenfor flokken og føle at jeg tenker selv. Vel, hva gjør man i en krisesituasjon? Man stopper, observerer, legger en plan og handler. La meg hjelpe deg, siden jeg ikke har blitt gravid med noen i det siste og føler meg relativt rolig: Din venns mann har vært utro mot sin kone, som er din beste venninne, og du har blitt gravid. Det vil si at dette forholdet vil forandre seg for bestandig. Jeg vil anbefale deg å flytte fysisk for å senke konfliktnivået, helst til en annen by. Hvis du har ambisjoner om å pleie forholdet til denne mannen videre, ser jeg ikke det som helt urealistisk, men jeg foreslår at du legger det på vent. Forklar ham at du trenger tid for deg selv et annet sted, at du har dårlig samvittighet og må være alene. Han vil forstå. Han har jo strengt tatt litt å ta tak i selv. Det du skal gjøre er å fortelle alle involverte hva som er situasjonen. Dette kan du ikke ta over lunsj med alle sammen, men med en og en, og da begynner du med den du vet vil ta ting mest med ro - altså mannen. Så tar du det med din venninne, og ja - jeg synes det er du som skal ta det med henne, alene, fordi det vil være ekstra belastende for henne hvis du tar det opp sammen med mannen. Vis på alle måter at ikke dere er et par, for nå, og la de rydde opp eller bryte opp på egenhånd. Hun trenger for øvrig ikke å vite at du er gravid. Det høres aktuelt ut med abort. Hvis dere to blir et par, og det vet dere ikke ennå, så får dere flere sjanser til å få barn. Jeg ønsker deg lykke til. Forstår at dette er vanskelig. Klem fra meg Anonymkode: 0390b...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. februar 2018 #79 Del Skrevet 20. februar 2018 På 13.2.2018 den 12.53, AnonymBruker skrev: Nei det er mannen som er utro. Anonymkode: 11612...138 Ja, og hun er sånn typisk venninne materiale som vi alle vil ha... Spør du meg så er hun pil råtten, rett og slett giftig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 20. februar 2018 #80 Del Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, Forundret.. skrev: Ja, og hun er sånn typisk venninne materiale som vi alle vil ha... Spør du meg så er hun pil råtten, rett og slett giftig. Er helt enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå