Rullerusk Skrevet 13. februar 2018 #41 Del Skrevet 13. februar 2018 Yeah right..... trolletråd 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 13. februar 2018 #42 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er! Anonymkode: 8fd23...5b9 Vet ikke hvorfor, men jeg får alltid følelsen av at menn som skal sverte kvinner står bak slike tråder. Hvis du virkelig er kvinne, kan jeg ikke fatte hvor dum det går an å bli. Hvor er moralen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 13. februar 2018 #43 Del Skrevet 13. februar 2018 Var dette en engangs hendelse eller har dere et forhold? Og uansett..... hvordan klarte du å rote deg opp i dette? (Ditt troll....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #44 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her. Anonymkode: 11612...138 Seriøst! Hun er da like idiot som han. Og skikkelig slem mot venninnen. Så jo. De er like idioter begge to. Håper karma biter dem i ræva. Anonymkode: 44fdd...28f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 13. februar 2018 #45 Del Skrevet 13. februar 2018 Ja, nå sitter du fint i det. Har du hørt dette ordtaket? How you got him is how you gonna lose him..! Han er ikke noe å samle på, du er ikke noe å samle på. La venninnen din slippe det her og bare fade out. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 13. februar 2018 #46 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Når man har satt seg i den situasjonen så tar man stilltiende en abort! Ikke prek moral etter den adferden der! Endret 13. februar 2018 av Rotemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. februar 2018 #47 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Driver du og ligger med opptatte menn/kvinner selv eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #48 Del Skrevet 13. februar 2018 11 minutter siden, wintergirl skrev: Driver du og ligger med opptatte menn/kvinner selv eller? Kan virke sånn. Fysj Anonymkode: acfc6...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. februar 2018 #49 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan virke sånn. Fysj Anonymkode: acfc6...b1f Hadde jeg ligget med en opptatt mann så hadde jeg ikke bare følt meg skyldig, men vært like skyldig,hvis jeg visste han var i et forhold såklart. Ja, fysj ja. Hva feiler det folk som ligger med en som er opptatt? De vil ikke være trofast mot hverandre heller, sånne svin Endret 13. februar 2018 av wintergirl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. februar 2018 #50 Del Skrevet 13. februar 2018 For å si det slik, om det var min mann du var gravid med, så skulle du så gjerne få ham! Ikke et fiber i kroppen min ville ønske å beholde en slik mann. Meg hadde du imidlertid ikke fått beholde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. februar 2018 #51 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro. Anonymkode: 11612...138 Å være utro er et ord som betyr at man ikkje er trofast. Vil du si at en er en trofast venninne, dersom en legger seg etter venninnens mann? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #52 Del Skrevet 13. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her. Anonymkode: 11612...138 Hun har ikke gjort noe galt?? Har du tenkt på at hun er besteveninnen å sveket henne på det alle værste!! Anonymkode: 591da...9a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. februar 2018 #53 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, draug 75 skrev: Jeg vil ha 80- tallet tilbake, da slikt skjedde bare i såpeoperaer. Feil.Kunne fortalt deg en enda verre historie fra virkeligheten :-) og den skjedde på slutten av 80-tallet.Jeg vet den er sånn for kjenner ene parten godt Dette tror jeg nok er et troll da.Ikke så mye for at hendelsen ikke kunne skjedd,men pga måten Ts ordlegger seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. februar 2018 #54 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Jeg har et forhold med mine venninner. Et forhold basert på tillit og dype følelser, selv om det ikke er seksuelle følelser. I en slik situasjon som TS beskriver er jeg faktisk ganske sikker på at jeg hadde vært mest skuffet over min venninne. Menn har kommet og gått i både mitt og mine venninners liv, men vennskapet er evig. Burde være evig! Det er lojalitetsbånd der som er dypere og nesten helligere enn mellom meg og min mann. Dersom min mann gjorde min venninne gravid ville jeg være rasende forbanna på ham, men også tenkt at han var en idiot det var best å bli kvitt. Noen år senere ville jeg antagelig bare være glad for å være kvitt ham, og lykkelig med en annen. Min venninnes svik derimot, det ville jeg aldri komme over. Det ville gjøre vondt for evig og alltid. Venninna har så definitivt gjort noe galt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #55 Del Skrevet 13. februar 2018 Dersom dette er sant så er det en virkelig ideell kandidat for abort vil jeg si Anonymkode: 47f35...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #56 Del Skrevet 13. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er! Anonymkode: 8fd23...5b9 Haha, dette her tror jeg ikke en døyt på! 😂 Anonymkode: ba66a...a03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #57 Del Skrevet 13. februar 2018 Anonymkode: 6df12...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 13. februar 2018 #58 Del Skrevet 13. februar 2018 «Gravid med mannen til en av mine beste venninner»? Fail! Sånt er utilgivelig og man er ingen god venninne da nei. Dessuten er det begges skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #59 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, absinthia skrev: Å være utro er et ord som betyr at man ikkje er trofast. Vil du si at en er en trofast venninne, dersom en legger seg etter venninnens mann? Folk glemmer visst at det finnes flere måter å være utro på. Anonymkode: 227f5...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #60 Del Skrevet 13. februar 2018 4 hours ago, Rullerusk said: Yeah right..... trolletråd 😅 Ja for dette kan umulig skje? Det har aldri hendt at noen har knullet men mannen til venninnen, ikke sant? Vi holder oss til ekteskapet alle som en. Anonymkode: 4b45c...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå