draug 75 Skrevet 13. februar 2018 #21 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg vil ha 80- tallet tilbake, da slikt skjedde bare i såpeoperaer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 13. februar 2018 #22 Del Skrevet 13. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er mannen som er utro. Anonymkode: 11612...138 Åja da skjønner jeg! Så man har bare gjort noe galt hvis man er utro? Det å gå bak ryggen til venninnen din og ha sex med mannen hennes er helt greit, altså! Fint å lære nye ting ser du. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 13. februar 2018 #23 Del Skrevet 13. februar 2018 Ta det med ro, når vinterferien er over er du ikke gravid lenger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #24 Del Skrevet 13. februar 2018 Du bør ta abort, for du virker ikke oppegående nok til å ta vare på et barn. Hvis han ville hatt deg, hadde han allerede valgt deg, men du er nok bare et sidesprang for han. Og hva skal du med en mann som er så egoistisk at han gjør sin kones venninne gravid? Anonymkode: da797...98f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #25 Del Skrevet 13. februar 2018 26 minutter siden, Aurora** skrev: Hun har ligget med mannen til sin bestevenninne. Hvis ikke det er galt, så vet ikke jeg. De har begge gjort noe galt Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #26 Del Skrevet 13. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro. Anonymkode: 11612...138 Hun har jo selvfølgelig brutt en hver tillitt hennes venninne måtte ha til henne for evig tid. Klart hun har gjort noe galt. Anonymkode: 1d10e...6dc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #27 Del Skrevet 13. februar 2018 Regner med du er et troll, men skal svare likevel. Her opplevde jeg at mannen min ble forført av en av sine venninder som jeg (fremdeles) regner som en god bekjent. Har tilgitt begge, men det var ikke lett, tok tid, og her ble ingen gravide. Dersom det hadde blitt et barn ut av det, tror jeg ikke at vi hadde kunnet omgåes nå, noen av oss. Jeg vet at han aldri ville valgt henne (hun er bipolar og ekstremt slitsom/dramatisk/manipulativ), og jeg tror ikke jeg hadde orket å jobbe med forholdet til mannen etter at han var utro om konsekvensen ble at det plutselig kom en "løsunge" inn i familien vår. Vil anta at det skulle blitt veldig vanskelig altså! (Og jeg er rimelig raus av meg! Jeg skjønner at folk kan trå feil!) Her var det både mani/psykose og enorme mengde alkohol inn i bildet. Med andre ord en god del omstendigheter rundt som gjorde det lettere for meg å tilgi, men likevel opplevde jeg at det var et svik fra de begge, selv om ingen av de var tilregnelige, og begge angret. Anonymkode: 92b55...96d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sint og etnisk nor Skrevet 13. februar 2018 #28 Del Skrevet 13. februar 2018 ja, du har virkelig rota det til. Som kvinne burde du vite bedre. Du har sviktet venninden din, skam på den som sviker. Viss du har ressurser og penger til å oppfostre barnet så velg barnet, har du ikke ressurser til å klare deg selv da er abort løsningen så finner du en mann du vil skape familie med senere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 13. februar 2018 #29 Del Skrevet 13. februar 2018 Dette hører vel innunder en annen kategori. Eller trodde du at å være en illojal, utro kvinne uten selvdisiplin var typisk tema under seksualitet? Saken handler vel mer om etikk enn om sex selv om TS ikke vet hva etisk adferd innebærer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #30 Del Skrevet 13. februar 2018 Gi vekk barnet til venninnen din og la henne beholde mannen, da blir alle glade? Anonymkode: 7f744...016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2018 #31 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg kan ikke si hva jeg syns om mennesker som deg, for det finnes ikke ord som passer til et så grusomt menneske som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 13. februar 2018 #32 Del Skrevet 13. februar 2018 Hva skal man med uvenner når man har venner som ts... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 13. februar 2018 #33 Del Skrevet 13. februar 2018 Aldri sagt dette til noen før men ta abort!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #34 Del Skrevet 13. februar 2018 Kjære deg, dette går så bra! Dette er jo en vinn-vinn situasjon for alle! Dere kan jo leve sammen alle sammen i et trekantforhold! Din venninne får et barn slik hun ønsker. Det er ikke den første mannen som har hatt to kvinner samtidig. Hvis dere virkelig er gode venninner så går det fint. Hvis hun ikke takler dette så ser du at hun kanskje ikke er den slags venninne du vil ha og da er det vel greit å bli klar over det med en gang. Anonymkode: 4b45c...081 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Hall Skrevet 13. februar 2018 #35 Del Skrevet 13. februar 2018 Om dette er riktig, og du velger å beholde barnet så har du egentlig bare ett valg. Fortell hva som er skjedd, og stå i det. Ja, du kommer til å miste venninna di, men det vennskapet var vel strengt tatt kjørt anyway. Du kommer også til å såre henne enormt, kanskje på en måte som vil prege henne resten av livet. Men den jobben er jo også egentlig gjort allerede. Det er bare hennes visshet om det som ikke er der. Det blir en rimelig kjip start på et samarbeid om et barn, men det kan gå seg til med årene. Barnet ditt har uansett rett til å vite hvem som er far. Du kan selvfølgelig også flytte et annet sted, kutte kontakten med barnefaren og hans kone, og få barnet på egenhånd. Det vil være dårlig gjort mot barnet ditt. og mot "venninna" di. For det å holde noe slikt skjult er ikke det samme som å verne om. Løgnen er vanligvis det største sviket. Hun vil ikke kunne leve med noen av delene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #36 Del Skrevet 13. februar 2018 Du kan ikke regne med å beholde venninnen din. Hvorfor i all verden skal hun være stuck med en så dårlig venninne som deg?! Jeg syns du skal fortelle det til mannen hennes, så får han kommet med sin mening. Det er like mye hans barn. Til sist er det uansett ditt valg, men hvis mannen hennes ikke ønsker hverken deg eller barnet syns jeg du bør vurdere abort og så la dem være i fred. Hvis du og mannen hennes velger å beholde barnet og mot alle odds klare dere sammen som par må dere selvsagt fortelle det til venninnen din. Uansett hvordan dette ender er det helt urealistisk at du og venninnen din beholder vennskapet. Jeg syns genuint synd på venninnen din som har to så forferdelige mennesker i livet sitt Anonymkode: 59128...eb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2018 #37 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg blir egentlig litt skuffa å lei meg når alle skriker ta abort, ta abort. Dette er ikke barnets feil. Dere tar bort drømmer å gode opplevelser fra noen som ikke kan forsvare seg ennda. Er det greit? Jeg kjenner til 3 par å det finnes helt sikkert mange flere også som ikke kan få barn av ymse årsaker. De må adoptere fra utlandet istedet for å få en "norsk" en. En ralativt lang å kostbar prosess. Synes et uønsket barn kan tilfalle slike par istedet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 13. februar 2018 #38 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare den som er i forhold som har gjort noe galt. Hadde hun også vært i forhold så hadde hun gjort noe galt. Men siden hun ikke er det så har hun ikke gjort noe galt. Anonymkode: 11612...138 Man må ikke være i forhold for å gjøre noe galt. Hun har gått bak ryggen på bestevenninnen og hatt sex med hennes mann. Mener du det er helt ok? Tror du bare er ute etter å provosere og trolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 13. februar 2018 #39 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er! Anonymkode: 8fd23...5b9 Abort!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 13. februar 2018 #40 Del Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro. Anonymkode: 11612...138 Hun var kanskje ikke utro, men hun gjorde jo noe helt utilgivelig, så kall det hva du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå