Gå til innhold

Gravid med mannen til min venninne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er!

Anonymkode: 8fd23...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke gjort noe galt. Det er mannen som har gjort noe galt her.

Anonymkode: 11612...138

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Suppetuppe skrev:

Eh? Strengt tatt har jo begge gjort noe galt?? Hun har jo lyvd til venninnen sin!

Nei det er mannen som er utro. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har altså klart det helt store å blitt gravid med ektemannen til en av mine beste venninner. De har ikke barn fra før, men vet hun har lyst på.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ta abort, beholde å ikke fortelle, eller fortelle det hele. Jeg har jo lyst til at han skal velge meg og barnet vårt, og samtidig beholde venninnen min. Huff så forvirret jeg er!

Hjelpes, hvordan havnet du i en situasjon hvor du skrævde for din venninnes mann egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å lage disse totalt oppdiktede innleggene! Og må dere absolutt trolle, så lag en tråd som er interessant å diskutere - ikke samme «stakkars meg, jeg var utro»-pisset.

Anonymkode: f4f81...1d0

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du beholder:
- barnet har rett på å vite sitt opphav, ergo må faren komme fram

- venninna er ikke lenger venninne etter faren er kommet fram

- faren kan så velge om han vil ha kontakt med barnet eller i, bidrag er han uansett pliktig til å betale.

- venninna og mannens forhold går dukken

Med andre ord: Det vil bli et helvetes styr for å si det mildt. 

Dersom du tar abort trenger ingen å vite noe. Om det er rett med tanke på venninna di er en annen sak. Du er uansett en utrolig dårlig venninne!!!

Hva hadde du ønsket dersom du var venninna di???

Anonymkode: 2da21...49b

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gidd å lage disse totalt oppdiktede innleggene! Og må dere absolutt trolle, så lag en tråd som er interessant å diskutere - ikke samme «stakkars meg, jeg var utro»-pisset.

Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, du har altså klart å ligget med mannen til bestevenninna de, du er blitt gravid, vil han skal velge deg og barnet og at hun skal fortsette å være din venn? Ikke for å være frekk, men er du helt blåst?!! 🙈🙈🙈 Så klart vil ikke hun være din venn når dette kommer ut! Hun kommer nok til å bli rasende og kutte deg ut. Men lykke til

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ligget med mannen til sin bestevenninne. Hvis ikke det er galt, så vet ikke jeg. De har begge gjort noe galt

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke hun som var utro. Mannen til venninna var utro.

Det er irrelevant, hele poenget med svaret mitt er at folk troller med tråder der det er helt klart de som har forulempet noen andre, men de fremstiller seg selv som offeret. Dessuten vil jeg si at å ha sex med din venninnes ektemann, er absolutt å være utro mot vennskapet med venninnen din. Vel, kos dere med nok en uinteressant diskusjon, skapt ene og alene for å få en reaksjon av dere.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo virkelig få årets pris for å Være totalt blåst. Jeg er egentlig I mot abort,  men her burde du ta abort. Barnet fortjener så mye bedre enn en inkompetent mamma og pappa som dere er. Stakkars venninnen din! Håper hun finner ut av det og grise ødelegger alt for deg.

Anonymkode: 644f0...4ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Sunday
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har knullet en annen dame sin mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...