Gå til innhold

Erfaringer med nett-dating.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på om noen har erfaringer med nett-dating de har lyst til å dele? Jeg har lurt litt på å prøve dette ut og jeg er usikker på hva jeg kan forvente.

Hvilke nett-steder kan anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Takk, jeg har tatt vekk linken nå. Det var ikke hjemmesida mi men ei morsom side noen hadde lagd der de klagde over at hyggelige fyrer alltid ender opp som venner mens drittsekkene drar avgårde med damene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk' date=' jeg har tatt vekk linken nå. Det var ikke hjemmesida mi men ei morsom side noen hadde lagd der de klagde over at hyggelige fyrer alltid ender opp som venner mens drittsekkene drar avgårde med damene :P[/quote']

Skjønner at du er en av de hyggelige. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Jeg lurer på om noen har erfaringer med nett-dating de har lyst til å dele? Jeg har lurt litt på å prøve dette ut og jeg er usikker på hva jeg kan forvente.

Hvilke nett-steder kan anbefales?

Primært gode erfaringer. De fleste jentevennene og ekser jeg har er faktisk et resultat av nett-dating.

I mine øyne er Blink suverent best, både når det gjelder teknisk løsning og medlemmer.

Spray, VG, Finnenvenn og tilsvarende syntes jeg var "jalla" p.g.a. dårlig teknisk løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Har ei venninne som møtte mr. Right på nett og ei anna som berre har møtt sleipe typar som dumpar henne ganske kjapt på nett. Har aldri prøvd sjølv. Men eg har meir tru på nettdating enn å møte nokon på by'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det selv, men en venninne traff en fyr på "spraydate" og nå har de snart vært sammen i 2 år. Så det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde for noen år siden. Traff fyr som ble en god venn, men ikke noe mer. Da prøvde jeg dagbla' snakk.

Det er jo noe med at utseende også betyr noe da... Fyren jeg traff hadde bart og tupe, og det er ikke noe for meg..... Tror man fort danner seg et bilde av personen som ikke stemmer med virkeligheten.

Men det var artig da, er verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel erfaring med å møte folk fra nettet, på godt og vondt. Mest positivt egentlig, å bruke sunt bondevett er en god regel også her.

Vil også anbefale blink, det er den triveligste sida synes jeg, og mest seriøs. Har mer dårlige erfaringer med spray og finnenvenn, men har møtt hyggelige folk også her, altså.

Det fine med dette er jo at man på forhånd vet litt om hverandre da, om det er verdt å bruke tid på å møtes, om man har noe felles, liksom. Og har man brukt litt tid på å finne ut av dette på forhånd, er det også stor sjanse for at daten blir hyggelig, om ikke annet.

Har også møtt noen venner på denne måten, som jeg setter stor pris på i dag.

Så prøv da vel og lykke til, Are! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff eks-sambo på nettet.Og siden han nå i dag omtales som eks-sambo gikk det jo ikke i lengden ;)

Men har ingen problemer med å anbefale det.Dessuten er vi gode venner i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det vanlig å bruke tid på å bli kjent via epost før man eventuelt treffes? Er det slik at det mange ganger bare blir med en kafé-tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt tilfelle var det chatting i ca 2-2.5 år før vi møttes.Vi bodde langt unna hverandre da.

Og vi møtte hverandre gjennom et chatteforum, ingen kontaktannonser her i gården :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel litt ulikt, tror ikke bare det er en fremgangsmåte som er vanlig her. Noen liker å møtes fort for å se om det er noe der og ikke "kaste" bort mer tid. Andre liker å maile en stund og bli kjent først. Tror nok det mange ganger kun blir med det ene møtet ja, iallefall dersom man velger å møte mange etter kort tids bekjentskap. Men her er det nok mange ulike erfaringer ute og går, det kommer jo veldig an på hvem som er der på den andre siden da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er ganske smart syns jeg. Da blir man litt kjent med personen på forhånd. Ikke bare utseendet man går etter.

Selv traff jeg mannen min på Irc for 6 år siden :-)

Blink er en grei plass å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har møtt noen jenter fra nettet' date=' men det har som regel bare endt med sexuelle forhold. ikke noe seriøst[/quote']

Uff, har du bare fått sex du, så kjedelig... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye casual sex på nettet har jeg inntrykk av, ja. :ler:

Vil anbefale Blink og Spraydate. Jeg gadd aldri å sende meldinger i evigheter, men chattet litt og utvekslet bilder osv før et eventuelt møte. Det er umulig å vite om kjemien er der uansett før man møtes IRL.

Møtte mye raringer, endel normale folk og en knall en, som jeg er sambeor med i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...