AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Hei. Jeg har langt hår til midt på ryggen. Jeg går hver 3.måned til min faste frisør for å stusse tuppene. Farger det alltid selv hjemme. Har desverre vondt i en arm pga senebetennelse, så jeg bestilte meg time hos frisøren for å farge etterveksten for en gang skyld. Påtur til frisøren ringte de fra salongen og sa at min faste frisør hadde måtte dra hjem pga syk barn, men en annen frisør var ledig om jeg ville bytte. Svarte ja, farging er vel farging tenkte jeg. Men hun var så hardhendt! Farge gikk greit, utskylling og vask også forsåvidt. Men føningen var helt forderdelig! For det første dryppet og rant det av håret, det var klissvått, såvidt hun tørket det med håndkleet. Så børstet hun det, fremdeles mens det var klissvått. Deretter føning, som sikkert varte i 40 minutter. Mens hun rev og slet i håret med børsten samtidig som hun fønte. Jeg sa ifra et par ganger uten at det ble særlig bedre. Det virket på meg som hun var mer opptatt av sin egen "fønestil" og hvordan hun selv så ut i speilet mens hun jobbet enn å ta hensyn til meg og mitt hår. Dette var i går og jeg er fortsatt øm i hodebunnen etter all luggingen. Jeg er normalt ikke særlig hårsår. Kom hjem, og følte at håret var seigt og matt. Vasket det pånytt, og hun hadde ikke skylt ut all fargen heller. Vannet som rant av meg var svart! Så her har hun også gjort en dårlig jobb, selv skyller jeg til vannet er klart etter farging. Jeg skulle altså gå med hodebunnen full av fargerester til jeg vasket det selv. I tillegg er håret MATT, når jeg farger det selv skinner det, nå ser det blast og livløst ut, på tross av at jeg bruker fargeshampo. Jeg betalte 1100kr for jobben, og resultatet var som nevnt over. Hjemmefarge koster med 300kr og gir meg glansfullt hår, og jeg slipper å vaske ut tonnevis med farge etterpå! Er dette normalt eller har jeg bare kommet ut for en dårlig frisør? Har min faste til klipp som jeg har gått hos i mange år. Men denne jeg var hos igår har jobbet i salongen siden jeg ble kunde der, så hun er ingen rookie. Overreagerer jeg? Anonymkode: b1844...f31
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Jeg hadde klagd, helt klart. Til den prisen så forventer man mye bedre resultat. I tillegg til dårlig kundebehandling Anonymkode: 16162...d29 1
bobler Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 (endret) Hørtes ikke normalt ut nei. Er jo meningen at "profesjonell" farging skal gi gode resultater og det er for dårlig at hun ikke engang skyllet ut all fargen. Endret 13. februar 2018 av bobler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå