Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skogrose
Skrevet

Jeg er interessert i å høre hva dere opplever at fungerer, når det gjelder alt fra kremer, piller, hjemmebehandlinger for hud, kjerringråd, kurer, ja, dere skjønner greia. 

Jeg kan starte 😊 Begynte med iGlow vippeserum for ca. 3 uker siden etter en lang periode med vippeextensions. Vippene var ekstremt korte og rette 🤤. Har muligens merket noe bedring, men ikke nok til å relatere det til serumet med sikkerhet enda. Har andre merket forbedring?

Noe jeg er helt sikker på at fungerer for meg er disse skinrepair-pillene! Har hatt kviser og kjip hud siden tidlig tenårene og er nå i 30-årene... Tro meg når jeg sier at jeg så og si har prøvd ALT. Ingenting har fungert, og neste steg ville vært Iso (noe jeg har kvidd meg for). Ga skinrepair en sjanse og ble så overraska over at det funka! Har så og si ingen kviser, og tilstoppede porer har blitt veldig redusert. Har prøvd innholdet i pillene alene tidligere, som f.eks sink, uten hell, så da må det vel være kombinasjonen som hjalp for meg. Jeg kjenner at troverdigheten er tvilsom rundt disse pillene (les: bloggere), men det har uten tvil fungert for meg! Tør ikke slutte 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jeg er ekstremt skeptisk til alt av disse repair/ care pillene som bloggere stadig anbefaler så sterkt. Alle reviews jeg har lest har vært negative. Jeg har også slitt med kviser siden jeg var 12-13, og gikk på Diane i to år. Da jeg sluttet ble huden verre igjen, men heldigvis ikke så ille som den en gang var. Har alltid minst To kviser i ansiktet, svære porer, ujevn hud, arr, i tillegg til at jeg er likblek og rosa, samt grå og gusten. Så trenger sårt noe som kan hjelpe meg, men vet ikke om jeg tør prøve skin repair. Hvor lang tid brukte du de før du så effekt?

Anonymkode: f42b8...c38

• Liker 2
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Skinrepaire pillene funket ikke på meg.Ga opp etter 4 mnd!

Iglow vippeserum er fantastisk.Bruker det året rundt.Kjempefornøyd :)

Gjest Skogrose
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, jeg er ekstremt skeptisk til alt av disse repair/ care pillene som bloggere stadig anbefaler så sterkt. Alle reviews jeg har lest har vært negative. Jeg har også slitt med kviser siden jeg var 12-13, og gikk på Diane i to år. Da jeg sluttet ble huden verre igjen, men heldigvis ikke så ille som den en gang var. Har alltid minst To kviser i ansiktet, svære porer, ujevn hud, arr, i tillegg til at jeg er likblek og rosa, samt grå og gusten. Så trenger sårt noe som kan hjelpe meg, men vet ikke om jeg tør prøve skin repair. Hvor lang tid brukte du de før du så effekt?

Anonymkode: f42b8...c38

Jeg skjønner skepsisen din veldig godt! Min intensjon er ikke å prøve å overbevise, for det er jo ikke sikkert at det hjelper for deg...

Det tok en del tid før jeg så noen bedring. Første gangen jeg prøvde ga jeg opp etter ca 2 måneder og følte meg dum som hadde kasta bort pengene. Men jeg prøvde igjen og bestente meg for å ikke gi opp så fort. Plutselig dukka det ikke opp flere kviser :) Har brukt det i ca et halvt år nå og huden blir fortsatt bedre og bedre.

Gjest Skogrose
Skrevet
1 time siden, Frøken Diamant skrev:

Skinrepaire pillene funket ikke på meg.Ga opp etter 4 mnd!

Iglow vippeserum er fantastisk.Bruker det året rundt.Kjempefornøyd :)

Synd å høre :( Jeg veit hvor ødeleggende det kan være med problemhud.

Så bra at du har god effekt av iglow! Husker du hvor lenge du brukte det før du så at vippene var lengre? Håper virkelig at det fungerer her også :)

Gjest Frøken Diamant
Skrevet
17 minutter siden, Skogrose skrev:

Synd å høre :( Jeg veit hvor ødeleggende det kan være med problemhud.

Så bra at du har god effekt av iglow! Husker du hvor lenge du brukte det før du så at vippene var lengre? Håper virkelig at det fungerer her også :)

Det begynte å skje litt rundt uke 6.Etter 8 uker var vippene kjempefine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...