hotfudge Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 I dag er det 5 dager til mensen. Tok en gravidtest (10 dpo) som var blendahvit. Da jeg tørket meg kom det blod på papiret. Tok å kjente på tappen og den var langt nede, ganske stor og åpen. Hva kan dette bety? Er det for sent? Kan det hende mensen kommer tidligere enn forventet? Eller kan det være festeblødning?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Det er vel ikke lett å gi noe svar. Kan vel være de to alternativene du har kommet med selv ☺️ Anonymkode: 46230...c94
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Ut i fra tappen er du nok ikke gravid Tviler på det er festeblødning desverre. Anonymkode: b6b23...890 1
Ede Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Veeeldig vanskelig å si... En liten blødning kan skyldes så mye. Det kan være festeblødning. Hvilken farge er det på blodet? Jeg fikk en blødning som var helt typisk festeblødning på dpo 10 og 11. stoppet helt opp i to dager men så kom mensen. Må si jeg ble ganske skuffet... Håper det går bedre for deg, krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå