AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Har en kollega på jobb som alltid har vært ufyselig mot meg. Nå har jeg igrunn fått nok, å blir i dårlig humør av å høre om og se hun. En ting er at jeg må forholde meg til hun i jobbsammenheng, men vurderer sterkt å slette hun fra sosiale medier. Vil bare ha familie og venner der, orker ikke logge meg inn å se hun der. Blir bare i dårlig humør. Hva tenker dere? Er det smålig og barnslig av meg, eller er det en Ok ting å gjøre når hun oppfører seg ugreit mot meg så og si hver dag? Anonymkode: 46ee6...33b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Det gjorde jeg med min kollega. Bare slettet henne og sa ikke noe til noen. Vi sitter heller aldri ved siden av hverandre i kantina eller kaffepauser. Jeg unngår henne sosialt når jeg kan. Jobbmessig jobber vi heldigvis ikke på samme prosjekt lenger, men vi har fortsatt kontor i samme korridor. For meg handler det om å beskytte meg selv. Jeg snakker heller aldri om mine følelser angående dette mennesket med andre kollegaer, de får gjøre sine egne vurderinger. Jeg vet at hun baksnakker meg, det har jeg blitt fortalt. Det lever jeg godt med, det slår styggere tilbake på henne. Anonymkode: bad38...7ce 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Hadde glatt slettet henne fra sosiale media. Jeg har kun familie og venner, ikke intressert i å ha kollegaer, tidligere klassekamerater osv. Anonymkode: 37731...4f8 4
Kamikatze Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Skriv bare på veggen at du kommer til å rydde i kontaktlisten og kun beholde slekta og de aller nærmeste, fordi sosiale medier stjeler for mye tid og oppmerksomhet. Så er det bare å rydde i vei, uten at noen blir sure. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Jeg sletter folk innimellom selv, uten å lage noe styr ut av det som å skrive på veggen osv. Om du syns det er er ekkelt å slette henne, i frykt for at hun skal si noe på det, er det f.eks. på Facebook mulig å skjule innlegg og sånt fra henne. Så lenge hun ikke bruker å kommentere/like dine innlegg, så skulle du slippe å se noe fra henne. Har også gjort det på noen Anonymkode: 14cae...8f6 6
Runnershigh Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, Kamikatze skrev: Skriv bare på veggen at du kommer til å rydde i kontaktlisten og kun beholde slekta og de aller nærmeste, fordi sosiale medier stjeler for mye tid og oppmerksomhet. Så er det bare å rydde i vei, uten at noen blir sure. Slike statuser er så kleine! Kan man ikke bare slette de man vil, uten å måtte oppgi noen grunn? Om kollegaen blir sur, så kan hun vel bare bli sur... 25
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 Tenker jeg sletter hun. Følte kanskje det var litt smålig av meg, men hun påvirker humøret mitt i såpass negativ grad at jeg har det bedre av å ikke "holde meg oppdatert" på hva hun gjør og ikke gjør. Interesserer meg jo uansett ikke. Anonymkode: 46ee6...33b 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 HENNE HENNE HENNE Anonymkode: f8f7c...02d 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 HENNE. Og ja, du kan selvsagt slette. Hvem av dere var det som tok initiativ til å bli venner på sosiale medier i utgangspunktet? Anonymkode: a5a11...94e
Gjest Kariannne Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HENNE. Og ja, du kan selvsagt slette. Hvem av dere var det som tok initiativ til å bli venner på sosiale medier i utgangspunktet? Anonymkode: a5a11...94e Det husker jeg ikke. Var nok i starten når vi begynte jobbe sammen.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 Du kan jo evt skjule henne da. Anonymkode: 0800d...d2f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo evt skjule henne da. Anonymkode: 0800d...d2f Ja, det hadde jeg gjort. Ikke følg henne bare. Anonymkode: 926a8...79e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #13 Skrevet 13. februar 2018 Du tenker tydeligvis mye på dette, så bare slett henne. Oppfører hun seg sånn som du skriver så er det jo ingen sjanser for at du ønsker å følge med på henne i fremtiden heller. Anonymkode: 61418...1ac
Gjest making.a.mess Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 Hvorfor så mange betenkligheter med å slette henne på fb? Hva skal hun gjøre med det? Spørre deg direkte om hvorfor? Om hun uansett er ufyselig så spiller vel ikke et plagsomt spørsmål noe fra eller til. Går sikkert lang tid før hun finner det ut også.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 Her tenker jeg at man må være litt strategisk. Om du mistenker at hun baksnakker deg, så kan det godt hende at hun en dag gjør en glipp og legger det ut på Facebook. Og da kan det faktisk være en fordel å ha henne på vennelista der. En klok filosof sa en gang at man holder sine fiender nær (gjett hvem det var).... Du må beholde alle muligheter til å dokumentere at hun sier noe stygt om deg, slik at du kan rigge et motangrep hvis hun angriper deg. Anonymkode: 5bc43...ee5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #16 Skrevet 13. februar 2018 Jeg sletter uten å si i fra. Sletta, og blokkerte, en kollega senest i går. Anonymkode: 65956...de2
Minitroll Skrevet 13. februar 2018 #17 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har blitt sletta av mange. Tenker ikke mye over det egentlig. Så bare slett. Eller slutt å følge.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #18 Skrevet 13. februar 2018 HENNE!!!!! Anonymkode: 17739...d87
ViljaH Skrevet 13. februar 2018 #19 Skrevet 13. februar 2018 Hvorfor har du folk du ikke bryr deg om å se oppdateringer av i det hele tatt? Slett ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå