AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Moren min inviterer stadig seg selv på besøk. Det er hyggelig det, men fy som hun roter. Hun tilbyr seg å lage middag, men kjøkkenet ser helt jævlig ut etterpå og hun rydder aldri. Badet og stua er også full av rot. Jeg fatter ikke hvordan hun får det til! Har sagt i fra før at hun godt kan rydde underveis, men da blir hun sur. Flere som har det slik? Og som har tips å komme med? Tror ikke jeg tuller når jeg sier at jeg bruker minst en time på rydding når hun har vært hos oss. Det er verre når hun har passet barnet mitt (som hun insisterer på å gjøre, ikke sånn at jeg prakker ungen på henne) da flyter absolutt alt og jeg bruker lang tid på å få ting på plass. Hun er såpass intens at vi ikke kan invitere oss til henne, alltid hos oss det skjer hos henne er det enda verre, saker og ting over alt. Anonymkode: c7505...d38
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Hevn for at du nektet å ta ut søpla og støvsuge stua når du var tenåring? Anonymkode: e1fcd...bd1 9
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Gå å rydd mens hun er der, kanskje hun tar hintet.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Haha, kanskje det er en stille hevn fra da jeg var tenåring 😂 Jeg pleie demonstrativt å rydde mens hun er her, men hun er ganske fjern og får det ikke med seg. Ble verre etter hun fikk seg samboer som samler på absolutt alt. Tror tid nød de kaster melkekartonger og annet søppel Finner fortsatt rot her og der etter hun var på besøk i helga! Anonymkode: c7505...d38
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Kast henne ut Anonymkode: f70a0...c81
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 Høres psykelig ut Anonymkode: e77be...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 Si nei når hun tilbyr seg å lage mat. "Nei, det blir alltid så mye rot, så det er enklere å gjøre det selv". Anonymkode: 98761...67c 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Ikke glem at hun ryddet etter deg da du var liten og slang lekene dine hit og dit. Nå er det du som rydder etter henne, hva er så galt med det? Man passer på hverandre i en familie. Anonymkode: 147c1...355
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem at hun ryddet etter deg da du var liten og slang lekene dine hit og dit. Nå er det du som rydder etter henne, hva er så galt med det? Man passer på hverandre i en familie. Anonymkode: 147c1...355 Forskjellen er vel at tråd-starter rotet da hun var barn / ungdom. Men moren nå er godt voksen... Anonymkode: 88661...5e9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 På 14.2.2018 den 16.45, AnonymBruker skrev: Ikke glem at hun ryddet etter deg da du var liten og slang lekene dine hit og dit. Nå er det du som rydder etter henne, hva er så galt med det? Man passer på hverandre i en familie. Anonymkode: 147c1...355 Helt greit det, men jeg hadde ansvaret for mitt eget rom og en del andre områder i huset fra jeg var ganske liten. Kanskje mamma begynner å bli en smule glemsk. Rot er ikke det eneste hun surrer med for tiden. Tror nok jeg takker nei neste gang hun tilbyr seg å være her og lage mat, så får hun heller bare bli drittsur når hun spør hvorfor. TS Anonymkode: c7505...d38
The Kitten Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Min far tror han rydder når han er på besøk. Det er jo fint det, men han legger ting der han mener de bør ligge og ikke nødvendigvis der jeg har sagt de skal ligge.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 1 hour ago, The Kitten said: Min far tror han rydder når han er på besøk. Det er jo fint det, men han legger ting der han mener de bør ligge og ikke nødvendigvis der jeg har sagt de skal ligge. Herregud... alle foreldrene mine gjør det samme... finner ikke tingene mine plutselig... Anonymkode: 196d2...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå