Gå til innhold

Passer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

synes dere en dame på ca. 60 år kan gå med sånne klær(stil)  Eller er det upassende? 

9EBAA35D-C9B7-40A2-90DC-6C13C4B94E41.jpeg

6D86A7C5-B419-46E3-A35D-F9A36FDA1744.jpeg

3AE8F9B2-18B4-44F8-B0EA-6F78CE492C66.jpeg

Anonymkode: 43ba2...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser fint ut, men en kaffekopp er hverken tilbehør eller et plagg

Anonymkode: b7662...e37

• Liker 1
Skrevet

Helt ok. Mange 60-åringer passer godt til en ungdommelig stil. 

Anonymkode: 1c648...a19

• Liker 1
Skrevet

Nei.Kanskje hvis du bare skal ut og gå en tur, men i møte med andre mennesker vil det se dumt og krampaktig ut. Dessuten -  altfor pålesset med dinglende øredobber og store solbriller. En mer stilren og klassisk stil vei se mye mer ungdommelig ut på deg faktisk. Du bør oppgradere denne stilen eventuelt til hele mørke jeans, cashmeregenser, penere sko, en blazer. 

Anonymkode: 636b8...def

• Liker 3
Skrevet

Så klart! Man bør kle seg slik man vill, om det «passer seg» er en smaks sak og livet blir lettere i det du gir faen i hva snerpete bitcher mener.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Synes stilen lignet på det noen i 20-årene ville gått med for 17 år siden. Ikke moderne eller moteriktig til i dag. 

Kjør litt mer stilrent. Mørke, enkle jeans, gode og myke gensere og skoletter/støvletter. Dropp store øredobber, solbriller, kaffe i hånden og matchende neglelakk i pastell og neonfarger. Ikke minst blå øyenskygge! Neineinei!

Anonymkode: 87b3a...08f

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser fint ut, men en kaffekopp er hverken tilbehør eller et plagg

Anonymkode: b7662...e37

Heheh den var  på bildet bare 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Synes stilen lignet på det noen i 20-årene ville gått med for 17 år siden. Ikke moderne eller moteriktig til i dag. 

Kjør litt mer stilrent. Mørke, enkle jeans, gode og myke gensere og skoletter/støvletter. Dropp store øredobber, solbriller, kaffe i hånden og matchende neglelakk i pastell og neonfarger. Ikke minst blå øyenskygge! Neineinei!

Ja hvis du tar bort tilbhøret der og konsentrere bare om buksen med genseren og skoen da?  Hva ville du si? 

Skrevet

Ja, herregud. Gå med det du vil. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Anything skrev:

Ja hvis du tar bort tilbhøret der og konsentrere bare om buksen med genseren og skoen da?  Hva ville du si? 

Da tenker jeg det ville sett ganske greit ut. Jeg er selv ikke noe fan av slike bukser, men toppene var fine. Liker du stilen så går du med det. Ikke så viktig hva vi mener egentlig. 

Skrevet

bukse en og tre er helt innafor. 
Bukse nr 2 minnner meg om de buksene jeg selv hadde på ungdomskolen på slutten av 90-tallet. Jeg synes jeans med blingbling generelt ser trashy ut, uansett alder. 

Anonymkode: d7a01...5bb

Gjest Overrasket
Skrevet

Hvorfor vil noen, uansett alder, betale for en olabukse som allerede er slitt? :sukk:

Skrevet

syns du skal gå med det du liker jeg :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei! 😅 Herregud... Jeg hadde flirt meg lørva hhvis mora mi hadde komme kkedd ssånn! 😂😂

Anonymkode: bd23f...6cd

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! 😅 Herregud... Jeg hadde flirt meg lørva hhvis mora mi hadde komme kkedd ssånn! 😂😂

Anonymkode: bd23f...6cd

Ok , men kan du si hvor er feilen i disse klærne som ikke passer mora di? 

Skrevet

Andre godt voksne kan gjerne gå kledt slik, men jeg som er i slutten av 40-årene ville ikke ha gjort det. Særlig ville jeg ikke gått med hullete bukser. Det sluttet jeg med for nesten 30 år siden. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde jeg sett ei dame i 60 årene med slike klær. hadde jeg tenkt du er ikke 20 -30 år lengre.

Skrevet

Folk på 60 burde ha råd til hele bukser uten hull. På den andre siden er det jo ganske praktisk å kunne gå med hullete bukser nå som det er vinter og glatte veier. Torsdag i forrige uke siden jeg falt jeg og slo hull på kneet i buksa.

• Liker 1
Skrevet

Gå med hva du vil! Liker stilen på bildene, men jeg ville droppet store øredobber til daglig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...