Gå til innhold

Finner seriøst ingen tiltrekkende menn og nesten redd for at jeg er lesbisk men liker ikke jenter! Hvor mange tiltrekkende menn ser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Tinder i noen uker nå men er ikke innom å sveiper særlig ofte for det er demotiverende å være der. Jeg finner en jeg syntes er tiltrekkende kanskje 1 av 100 eller 1 av 200.
Jeg prøver å se rundt meg på gaten og kan se mange menn som ser hyggelige eller helt ok ut, men ingen som er tiltrekkende for meg.
Jeg prøver å prate med menn som er estetisk eller karismatisk kjekke på byen, flørter,  men blir ikke tiltrukket av de på den måten at jeg vil date de eller ligge med de. Friendzoner alle. 

Er det sånn med dere og? Eller hva i huleste er galt med meg? Jeg ser veldig mange pene og på en måte tiltrekkende jenter, men blir jo ikke interessert i de heller på den måten og syntes tanken på sex med en jente er mere ekkel enn pirrende.

Hvor mange tiltrekkende menn ser dere?  (jeg kan bli tiltrukket av amerikanske eller utenlandske kjendis menn eller modellmenn på bilde som er døds kjekke, men syntes norge har så kjedelige og stygge menn?!)

Anonymkode: 96be7...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare om en tiltrekkende mann ; Meg selv. 

Skrevet

Hør på podcasten "hos peder"  på nrk radio og historien til tiril... Kanskje du kan få noen innspill til hvorfor du tenker sånn som du gjør.. 

Anonymkode: c3954...794

Gjest NotNaomi
Skrevet

Bestem deg.Du ser mange som ser ok ut,og treffer kjekke karismatiske menn på byen.Ergo er ikke norske menn bare kjedelige og stygge.

For å svare på spørsmålet ditt : nei,jeg blir veldig sjelden tiltrukket av noen.

Skrevet

Nei, jeg har motsatt problem. Ser kjekke menn overalt og blir tiltrukket av alle som viser meg oppmerksomhet :/ 

Anonymkode: d1b4e...abe

• Liker 2
Skrevet

Kjenner meg litt igjen her :/ 

For min del tror jeg det handler om at jeg ikke er over eksen enda. Ingen kan ta hans plass på en måte. 

• Liker 1
Skrevet

Det store spørsmålet er, hvorfor i all verden skulle jeg bli tiltrukket av noen jeg ser et bilde av på Tinder, ser på gata eller såvidt veksler to ord med på et utested? Jeg vet jo ingenting om dem. 

Anonymkode: 8b219...e11

• Liker 8
Skrevet

Du har nok helt rett, i Norge finnes det ikke en eneste kjekk mann. Ikke en eneste en. 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke bare hunks på gata i USA heller :P du ser jo på bilder av modeller, tross alt. Stemmer ikke at det ikke er pene menn her, jeg har sett en del menn på gata de årene jeg har bodd i Oslo som har gitt meg hakeslep, og jeg er kresen altså. Du trenger vel bare litt mer enn utseende for å bli tiltrukket, og kanskje noe holder deg tilbake, slik at du føler det er noe feil med alle du møter. 

Anonymkode: a8df6...445

• Liker 3
Skrevet

Har aldri skjønt at kvinner kan være tiltrukket av mer enn langt under en prosent av mannfolka jeg ser på gata. Vi er jo en lite attraktiv bunch hele gjengen. Da jeg etterhvert forstod hvordan maskuline trekk kan være tiltrekkende forstod jeg litt mer, men det er fortsatt et ekstremt lite mindretall av menn jeg forstår at en kvinne kan tenne på.

Så HI var nesten litt betryggende.

Anonymkode: b3b61...d0c

• Liker 2
Skrevet

Må le.. har det akkurat på samme måte. Synest det er så mange flere pene damer.. men menn.. nope.. menn jeg synest er kjekke er i få tall. Vel.. plutselig er det en som seiler forbi.. så er det jo å håpe han stopper med meg også da. 😂

Anonymkode: ab5bd...585

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en god del kjekke menn,men jeg må kjenne dem litt før å bli tiltrukket. Har skjedd jeg feks på jobb har sett en fyr x antall ganger men ikke tenkt noe over det,så snakket med vedkommede og deretter følt en slags tiltrekning.

Jeg blir ikke tiltrukket av en "pretty face",det må mer til.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg blir ikke tiltrukket av en "pretty face",det må mer til.

Nei, det blir ikke jeg heller. Men en mann som jeg synest er pen... og som smiler med øynene.. og helst at det smilet er mot meg.. så kan jeg smelte. 😁

Anonymkode: ab5bd...585

Skrevet

Jeg synes de fleste menn ser helt greie ut og noen er kjekke, noen er stygge. Samme går for kvinner. Men jeg føler heller ikke noe lyst til å ligge med kjekke menn/pene damer heller. Men så har jeg meget lav sexlyst også, gjelder det for deg og?

Anonymkode: 6c8ca...311

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Tinder i noen uker nå men er ikke innom å sveiper særlig ofte for det er demotiverende å være der. Jeg finner en jeg syntes er tiltrekkende kanskje 1 av 100 eller 1 av 200.
Jeg prøver å se rundt meg på gaten og kan se mange menn som ser hyggelige eller helt ok ut, men ingen som er tiltrekkende for meg.
Jeg prøver å prate med menn som er estetisk eller karismatisk kjekke på byen, flørter,  men blir ikke tiltrukket av de på den måten at jeg vil date de eller ligge med de. Friendzoner alle. 

Er det sånn med dere og? Eller hva i huleste er galt med meg? Jeg ser veldig mange pene og på en måte tiltrekkende jenter, men blir jo ikke interessert i de heller på den måten og syntes tanken på sex med en jente er mere ekkel enn pirrende.

Hvor mange tiltrekkende menn ser dere?  (jeg kan bli tiltrukket av amerikanske eller utenlandske kjendis menn eller modellmenn på bilde som er døds kjekke, men syntes norge har så kjedelige og stygge menn?!)

Anonymkode: 96be7...279

Jeg er definitivt ikke lesbisk, men kan likevel ikke finne mer enn en av hundre på tinder selv. 

Den kjekkeste mannen fant jeg utenom tinder 😉

Anonymkode: 982b2...7fe

Skrevet

Det er mange menn jeg synes ser bra ut men få som interesserer meg på den måten de må for å være kjærestemateriale. 

Anonymkode: 3ad61...318

Skrevet

Gresset er vel grønnere på den andre siden av gjerdet. Norske menn, og skandinaviske generelt, topper listene over mest populære menn på datingsider og sædbanker internasjonalt. Det sitter nok mange amerikanske kvinner og tenker det samme som deg, bare at norske menn er så flotte og amerikanske så kjedelige.

Selv synes jeg norske menn er topp, men foretrekker svenske pågrunn av språket, svensk er så søtt :)

Anonymkode: 5eefd...0e4

• Liker 1
Skrevet

Noe av problemet er at menn i større grad enn kvinner tiltrekkes av et vakkert utseende. Det er noen veldig få menn som har et utseende som kvinner "faller" naturlig for, men som regel faller kvinner for menn sin sjarm. Og den sjarmen er veldig vanskelig å vise fram på et bilde. Dette forklarer dessverre også den store asymmetrien på alle datingsider; at menn initierer og initererer og kvinner venter og venter på at den rette skal ta kontakt. Av samme grunn gir mange kvinner opp datingsider for den rette kommer jo aldri fram på bildet. Det er helt politisk ukorrekt og si at kvinner i større grad bør date menn som ikke umiddelbart at dritkjekke på bildene, for vi skal jo være likestilt gud bedre. Men måten kjønnene tiltrekkes av hverandre på er dønn ulik. Det er mange dritfine kvinner som har stygge menn, men veldig sjelden motsatt. Sånn er det bare, dessverre.

Gjest N-Nøff
Skrevet

Ikke stress med å finne deg en mann, og ikke irriter deg over at du ikke finner en mann; du er ikke unormal. Noen trenger å bli kjent med folk før de utvikler følelser, da snakker jeg om alle typer følelser. Og der er faktisk positivt, det er mye vanskeligere for de som forelsker seg i "alle", og ikke helt vet hva de forelsker seg i, å bygge et trygt forhold. En stødig bro. Ja, for det blir som å bygge en bro over en elv: Hvis du må raskt over, stresser, forter deg og bygger den av strå, vil den ikke holde like lenge som hvis du bruker tid på å hugge ned trær og sette delene sammen bit for bit og tar det med ro, og bygger den av tre. 

Det tar den tiden det tar, noen ganger blir aldri broen ferdig... Andre ganger blir broen ferdig, og så stødig og trygg at du elsker den og alltid kan være sikker på at den holder. 

Poenget er: Det å ikke utvikle følelser tidlig, og for fort, det er en god ting, for da har du god tid til å virkelig bli kjent med en person før du tar et valg. Du tenker med et klart sinn som ikke er omtåket av sterke følelser (forelskelse). Vær glad for det. Når en er ruset på forelskelse kan man ta dumme, ugjennomtenkte og impulsive valg som kan slå tilbake på en selv senere.

Erfaringsmessig er det beste å ikke lete etter ham, for da dukker han opp av seg selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...