Gå til innhold

Ble sletta etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en fyr jeg har snakket med en stund også syns jeg hatt den sexen var god.. men han tømmte seg også stakk han... 😂😂😂 også før han hadde kommet seg fra huset mitt så sletta han meg fra sosiale medier og jeg kan nå være gravid... noen som vet hva dette betyr ? 😂😂😂

Anonymkode: f435a...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du har hatt sex med en drittsekk. 

• Liker 3
Skrevet

Sorry spørsmålet altså, men er du full? 

Anonymkode: 45ab7...2a5

• Liker 3
Skrevet

At det er karma om han må betale barnebidrag for gratis-sex. 

Anonymkode: 25dd0...5c8

Skrevet

At du kan fåen baby om ca 9 mnd.

Skrevet

Dumt du ikke beskyttet deg. Du kan ha fått mange sykdommer og. 

Anonymkode: 66707...b2a

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en fyr jeg har snakket med en stund også syns jeg hatt den sexen var god.. men han tømmte seg også stakk han... 😂😂😂 også før han hadde kommet seg fra huset mitt så sletta han meg fra sosiale medier og jeg kan nå være gravid... noen som vet hva dette betyr ? 😂😂😂

Anonymkode: f435a...9e2

At du har fått HIV?

Anonymkode: deb6f...bc8

Skrevet

Jeg tenker at du må være usedvanlig dårlig i senga jeg da. Ellers hadde han villet treffe deg igjen. 

Anonymkode: 428ff...dd3

• Liker 1
Skrevet

Angrepille? 

Anonymkode: ce907...780

Skrevet

1. At du har møtt en dust
2. At du seriøst må lære deg å alltid bruke kondom! Du kan ha både kjønnssykdommer og være gravid! Kom deg på apoteket snarest mulig og kjøp angrepille! Den kan du ta inntill 72 timer etter samleie. Så må du komme deg på sexklinikk eller helsestasjon for test på kjønnssykdommer om 10 dager, og følg med på mensen, ta eventuelt en graviditetstest om mensen er forsinket.

Anonymkode: 9e52d...dbe

• Liker 1
Skrevet

Tenker umiddelbart at du bør ta en runde på personlig hygiene før neste gang du ligger med noen. Det er i hvert fall den beste grunnen til å fordufte etter sex jeg kan komme på.

Anonymkode: 640ac...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...