Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Det er en ny sesong av Åsted Norge om et par uker. Premiere er mandag 26. februar kl 21:40. Flere som gleder seg? Synes det er et samfunnsnyttig og interessant program.
Millimani Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Wow!! Endelig kommer det på skjermen igjen Gleder meg masse 1
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Blir utrolig spennende å hva slags saker som dukker opp denne våren.
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Jeg er storfan på min hals! Tenk så mye makt det ligger i å ha skikkelige konstruktive programmer på tv, med folket i ryggen. Jeg gleder meg maksimalt og skal ha alt med meg. Fint at vi fikk en tråd om det her, GC. 4
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Tenkte at det kunne være fint å ha en tråd om programmet, så vi kunne diskutere litt underveis. Liker for øvrig programlederen veldig godt.
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Jeg også. Saklig og ordentlig. Akkurat som meg.
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg også. Saklig og ordentlig. Akkurat som meg. Der må jeg si meg enig!
Millimani Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 6 hours ago, Gregor Clegane said: Tenkte at det kunne være fint å ha en tråd om programmet, så vi kunne diskutere litt underveis. Liker for øvrig programlederen veldig godt. Han er kjekk Håper de klarer å løse mange av sakene som blir tatt opp. Denne tråden blir nok flittig brukt den tiden programmene sendes 1
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, Millimani skrev: Han er kjekk Håper de klarer å løse mange av sakene som blir tatt opp. Denne tråden blir nok flittig brukt den tiden programmene sendes Det er han. Veldig sjarmerende og fin type. Veldig oppløftende å se at så mange saker blir løst på grunn av observante seere. Håper denne tråden kan åpne for enda mer engasjement.
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 Hadde det vært opp til meg, så skulle det programmet utvides og gå i all evighet. Tenke seg til hvilken fin tilleggsvitamininnsprøytning det hadde blitt til vanlig politiarbeid. Over det ganske land sitter det mange par øyne/ører som snapper opp ting, eller la merke til noe. Jo, dette programmet var virkelig tiltrengt. Jeg er rett og slett glad for at det finnes. 1
Lord Friendzone Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 Har sett hvert eneste program i denne serien, og blir så absolutt å følge med videre! Veldig bra og lærerikt program, som gir et spennende innblikk i moderne etterforskning. Jeg synes også at ekspertpanelet er veldig bra sammensatt, noe som gir et bredt fokus. 3
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. februar 2018 #12 Skrevet 25. februar 2018 På 14.02.2018 den 10.24, Lord Friendzone skrev: Har sett hvert eneste program i denne serien, og blir så absolutt å følge med videre! Veldig bra og lærerikt program, som gir et spennende innblikk i moderne etterforskning. Jeg synes også at ekspertpanelet er veldig bra sammensatt, noe som gir et bredt fokus. Helt enig! Nå er det ikke lenge igjen til premiere.
Scherbatsky Skrevet 25. februar 2018 #13 Skrevet 25. februar 2018 Jeg gleder meg til mandagens premiere. For et program! Skulle ønske de hadde mulighet til å gå fast hele året. Flinke folk, ryddig program og veldig viktig. 3
Vampyrina Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 Jeg elsker dette programmet. Kunnskapsrike og profesjonelle folk som er med. Veldig interessante saker, og det har jo vist seg flere ganger at programmet har noe for seg - når kjeltringene blir tatt! I tillegg er det kjempespennende når de tar opp uløste drapssaker, da holder man liv i dem, og kanskje de blir løst til slutt!
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 ...og selv om saken er for gammel til å ende i straff for de skyldige, er det bra å få så mye svar som mulig for dem som sitter igjen med spørsmål. Håper på løsning for datteren i Jimmy-saken. Jeg fortsetter å følge med.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 Kunne ønske de hadde undertekst. Jeg har ikke tekst-TV, og sliter med å høre hva de sier. Anonymkode: c3559...356
julie08 Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne ønske de hadde undertekst. Jeg har ikke tekst-TV, og sliter med å høre hva de sier. Anonymkode: c3559...356 Går det ikke an å fikse dette via tekst-tv? :-)
Millimani Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Kunne ønske de hadde undertekst. Jeg har ikke tekst-TV, og sliter med å høre hva de sier. Anonymkode: c3559...356 Vil tro du kan fikse det via innstillinger på dekoderen din 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 23 minutter siden, Millimani skrev: Vil tro du kan fikse det via innstillinger på dekoderen din Ja, det skulle man tro, men det virker ikke, og utsendt tekniker klarte ikke reparere feilen. Anonymkode: c3559...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå