Windy Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har arvet en kjole som denne, i brun og hvit, og vurdere å bruke den i en 70 årsdag. Men det hadde vært greit å slippe å kjøpte nye sko atått... Jeg har noen støvletter i lær (ikke glatt lær), som går til midt på leggen og er lysebrune. Fargene matcher altså, men lurer på hva dere andre syns, kan jeg bruke støvletter til dette? Jeg har arvet kjolen av henne som har bursdag, så det hadde vært litt moro å bruke den
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Synes det er penere med noen småsko med litt 60-talls preg. Eventuelt høye sorte støvletter med stilettheler. http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2690 http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2696
Loppefrø Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Vanligvis liker jeg stølvetter til kjole, men til akkurat denne ville jeg ha valgt småsko. På Din sko f.eks kan du sikkert få noe som passer uten å blakke deg helt.
Annevenn Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes støvletter hadde vært kjempekult, men så er jeg mye mer glad i det enn sko.....
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes også støvletter hadde vært kjempekult (,med en liten veske til muligens? )
Heidipia:) Skrevet 12. februar 2005 #6 Skrevet 12. februar 2005 Ville ha gått for støvlettene du har jeg:)blir sikkert kjempefint det. Kanskje med en veske slik som skrevet over her:)
Windy Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2005 Takker for synspunkter Jeg får prøve hele habiten på noen ganger og se hva jeg syns!
Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 #8 Skrevet 13. februar 2005 Takker for synspunkter Jeg får prøve hele habiten på noen ganger og se hva jeg syns! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå