AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Hvilken? Og hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 0439c...58c
Titania Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Jeg byttet til x for 2 uker siden, og er kjempefornøyd Syns FaceID fungerer raskere enn touch-id også, og har ikke savnet hjem-knappen et sekund heller For min del hadde jeg uansett aldri byttet til 8 plus, fordi jeg syns den er for stor. Ulempen med x er jo at den er unødvendig dyr, men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, Titania skrev: Jeg byttet til x for 2 uker siden, og er kjempefornøyd Syns FaceID fungerer raskere enn touch-id også, og har ikke savnet hjem-knappen et sekund heller For min del hadde jeg uansett aldri byttet til 8 plus, fordi jeg syns den er for stor. Ulempen med x er jo at den er unødvendig dyr, men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den Så bra du er fornøyd! Prøvde begge to forrige uke, og jeg syns nesten x ble litt liten i forhold til 8 plus. Og jeg må ærlig innrømme at jeg savnet hjemknappen noe voldsomt, haha😅🙈 Antar at det bare er en vanesak. Vet du noe om hvordan batterilevetiden er på disse? Anonymkode: 0439c...58c
Titania Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bra du er fornøyd! Prøvde begge to forrige uke, og jeg syns nesten x ble litt liten i forhold til 8 plus. Og jeg må ærlig innrømme at jeg savnet hjemknappen noe voldsomt, haha😅🙈 Antar at det bare er en vanesak. Vet du noe om hvordan batterilevetiden er på disse? Anonymkode: 0439c...58c Jeg har ikke studert forskjellene, så det kan jeg egentlig ikke si så mye om. Men jeg vet at batteriet på X er bedre enn på 7-eren jeg hadde Har blant annet uvanen av å titte litt for mye på telefonen når jeg er rundt om, samt at jeg som oftest spiller pokemon go når jeg er ute. Idag var jeg ute fra 13-19 ca, spilte mye pokemon, og en del annen plukking/spilling. Og allikevel var batteriet 50 % da jeg kom hjem. Mens på 7-eren hadde jeg måtte lade i hvertfall en gang på den tiden Og spiller en del på den ellers også, så må lade den hver dag/1,5 dag - men om man bruker den mye mindre til slik burde den jo holde mye lenger også
Christiane_W Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 X! Skjermen er jo faktisk større enn på 8+, men selve telefonen er mindre. Enig i at FaceID er raskere enn TouchID - og min erfaring er at det er mer stabilt også. Man blir fort vant til at hjemknappen ikke er der - når jeg skal bruke mannen min sin iPhone 7 og "glemmer" ofte at jeg må trykke på hjemknappen og ikke sveipe opp for å komme ut av en app. Vanesak enkelt og greit! Gikk fra en 7+ som jeg aldri ble helt komfortabel med pga størrelsen og er veldig fornøyd!
Perle Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Jeg kjøpte 8 plus. X'en blir for liten for min smak.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 Vent til Xplus snart kommer. Den har alt. Anonymkode: aafd6...b6b
Christiane_W Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 52 minutter siden, Perle skrev: Jeg kjøpte 8 plus. X'en blir for liten for min smak. Skjermen på X er jo større enn på 8+, liker du bare å ha en stor telefon da? Jeg hadde 7+ i et års tid og var lei av en telefon som er for stor til å ha i lomma på de fleste buksene mine. Har ikke angret på at jeg gikk for X. Stor skjerm, men mindre telefon = tommel opp fra meg!
Perle Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 Ha, gjør 23 minutter siden, Christiane_W skrev: Skjermen på X er jo større enn på 8+, liker du bare å ha en stor telefon da? Jeg hadde 7+ i et års tid og var lei av en telefon som er for stor til å ha i lomma på de fleste buksene mine. Har ikke angret på at jeg gikk for X. Stor skjerm, men mindre telefon = tommel opp fra meg! Ja. Gjør nok det, vandt til 6plus så denne kjentes liksom lik. Synes også prisen på X'en var i stiveste laget.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 X !!! Forstår ikke h orfor jeg byttet fra 7+ til 8+ Anonymkode: a1b9b...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå