Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er blitt heilt hekta på sko og har nesten gått amok på salget til lillevinkelsko :) Men har ENDÅ ikkje fått meg støvlettar med hæl! Så lurte eg på desse:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2269

Kva synest dere om desse? Eg synest dei var knallkule, men så har eg litt spesiell smak...det er kanskje litt dumt å kjøpa noko anna enn svarte støvlettar? Men så er eg ikkje heilt av den typen som har så masse svart heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De du linker til er ikke min stil i det hele tatt, men jeg syntes definitivt ikke at støvletter må være sorte! Kjøp hvis du liker de, men de ser ikke ut til å være spesielt gode å gå med.

Skrevet

Er helt enig med Mie, ikke min stil, men fordi jeg ikke "tør" å gå med annet enn svart trenger ikke det å hindre deg.

Hvis du liker de, kjøp de! Tror de kan bli stilige på rette personen jeg!

Skrevet

Jeg synes de du linket til var grusomme,...ligner på en vare der alt som kan gå feil går feil under produksjon.

Men,...det viktigste er vel at du liker dem selv`? ;)

Clea - som selv har sko ingen andre liker,..

Skrevet

hehehe måtte le når eg las kva du skreiv, Clea:) Alt som går feil går feil...:)

Takk for svar alle sammen:)

Skrevet

Ikke helt min stil heller. Selv leter jeg febrilsk etter de perfekte cowboy støvlene... :roll:

Skrevet
Ikke helt min stil heller. Selv leter jeg febrilsk etter de perfekte cowboy støvlene... :roll:

Jeg så noen fra Diesel i ett eller annet blad, men de kostet 2000,- :roll:

Skrevet

De var sære, men sært er bare kult i mine øyne :)

Skrevet

Det er kult å skille seg ut og det gjør man jo med slike støveletter.

Jeg ville selv ikke kjøpt forede støveletter nå, det er klart man kan bruke de neste år også, men jeg vet med meg selv at jeg ihvertfall vil falle for noe nytt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...