AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 3.5åringen min har fått øreverk. Lest litt om det, Men usikker på hva jeg burde gjøre. Er det sånn at han må til legen med en gang i morgen tidlig, eller burde jeg se det litt an? Kort sagt: hva gjør jeg? Anonymkode: 8f3d7...dcd
visp Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Det er jo veldig smertefullt så greit å få dratt til lege så fort som mulig. Bygg opp hodet hans/hennes i natt med ekstra pute for det lindrer litt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: 3.5åringen min har fått øreverk. Lest litt om det, Men usikker på hva jeg burde gjøre. Er det sånn at han må til legen med en gang i morgen tidlig, eller burde jeg se det litt an? Kort sagt: hva gjør jeg? Anonymkode: 8f3d7...dcd Dra til legen. Ørebetennelse gjør fryktelig vondt. Anonymkode: 1044f...970
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Så lenge han ikke har feber, er et lite legen kan gjøre. Vi ringte legevakten forrige helg pga øreverk hos vår datter på snart 5 år. Fikk da beskjed om at vk kunne gi Paracet inntil 4 ganger i døgnet de to første døgna, og at det er greit å gi med kort intervall så lenge dagsdosen ikke overstiges. Vi ga derfor 10ml med to timers mellomrom, og da sovnet hun og sov hele natten. Plagene var borte neste dag. Må legges til at hun var i god form bortsett fra øreverken Anonymkode: ef8ea...5e3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 AB over Gi nesespray og ha flere puter, evt la sitte og sove Anonymkode: ef8ea...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå