Gå til innhold

Tips til skitne dusjvegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært på utkikk etter den ultimate løsningen på skitne dusjvegger. Har prøvd alt fra eddik og zalo til wc-rens fra europris. I dag var jeg på jysk og fant en 2-pakk magiske svamper til den nette sum av 10kr. Plukket med meg en pakke og skyndtet meg hjem for å se om dette var mirakelkuren. Og det var det. Fuktet svampen med vann og vasket veggene. De ble som ny! Har også sett at de selger disse svampene andre steder, bl.a. Nille. Test det du også da, lover deg at du blir fornøyd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snikreklame?

Anonymkode: 9fb53...b4b

Skrevet

Ser det kan se sånn ut.. men er ikke det altså:-) tenkte bare å dele det med flere. Ser mange som leter etter tips til å rengjøre dusjvegger, så her var det et fra meg:-)

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Blekkulf skrev:

Jeg har lenge vært på utkikk etter den ultimate løsningen på skitne dusjvegger. Har prøvd alt fra eddik og zalo til wc-rens fra europris. I dag var jeg på jysk og fant en 2-pakk magiske svamper til den nette sum av 10kr. Plukket med meg en pakke og skyndtet meg hjem for å se om dette var mirakelkuren. Og det var det. Fuktet svampen med vann og vasket veggene. De ble som ny! Har også sett at de selger disse svampene andre steder, bl.a. Nille. Test det du også da, lover deg at du blir fornøyd :D

Koster de det samme også på Nille?

Anonymkode: 7f1fa...45f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Koster de det samme også på Nille?

Det er jeg ikke helt sikker på, men regner med at det er ganske billig der også:-)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Blekkulf skrev:

Det er jeg ikke helt sikker på, men regner med at det er ganske billig der også:-)

Ok :) Takk for tips :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok :) Takk for tips :)

Ser forresten at de har slike på europris, clas ohlson og ebay også:-) 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp noe fra et baderoms firma. Kan kansje bruke pleringsmaskin med polerings pute. Biltema. Da slipper en å gnikke.

Anonymkode: 3ada3...650

Gjest N-Nøff
Skrevet

Du glemte bildet av den glisende, plettfrie, tv-shop dama! :D :D :D :D 

Går svampene under senga?

Skrevet
2 minutter siden, Neinøff skrev:

Åneei! Det får bli en skikkelig bildeserie neste gang jeg vasker. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Neinøff skrev:

Noe slikt? :)

Sam_1987_0501_0033.jpg?itok=g33Bpds2

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noe slikt? :)

Sam_1987_0501_0033.jpg?itok=g33Bpds2

Helmaks!

Gjest N-Nøff
Skrevet
4 minutter siden, Blekkulf skrev:

Åneei! Det får bli en skikkelig bildeserie neste gang jeg vasker. 

Nå har du lovt det!

Skrevet
16 timer siden, Blekkulf skrev:

En fordel å vaske dusjen gjevnlig før den blir skitnet ned. Det er og en fordel å bruke egnede rengjøringsprodukter til herdet glass slik at glasset ikke eksploderer. 

Mitt beste våpen er produkter fra vvs butikken i form av rens og impregnering. 

Anonymkode: a5874...362

Skrevet

Mirakelsvampene, eller Nanosvampene er svært gode, men viktig å være litt kritisk her, dette pga. at der er så mange forskjellige kvaliteter ute på markedet, noen går i stykker etter bare en gangs bruk, da er det ikke billig lenger :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...