Blekkulf Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Jeg har lenge vært på utkikk etter den ultimate løsningen på skitne dusjvegger. Har prøvd alt fra eddik og zalo til wc-rens fra europris. I dag var jeg på jysk og fant en 2-pakk magiske svamper til den nette sum av 10kr. Plukket med meg en pakke og skyndtet meg hjem for å se om dette var mirakelkuren. Og det var det. Fuktet svampen med vann og vasket veggene. De ble som ny! Har også sett at de selger disse svampene andre steder, bl.a. Nille. Test det du også da, lover deg at du blir fornøyd :D
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Snikreklame? Anonymkode: 9fb53...b4b
Blekkulf Skrevet 12. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2018 Ser det kan se sånn ut.. men er ikke det altså:-) tenkte bare å dele det med flere. Ser mange som leter etter tips til å rengjøre dusjvegger, så her var det et fra meg:-) 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 12 minutter siden, Blekkulf skrev: Jeg har lenge vært på utkikk etter den ultimate løsningen på skitne dusjvegger. Har prøvd alt fra eddik og zalo til wc-rens fra europris. I dag var jeg på jysk og fant en 2-pakk magiske svamper til den nette sum av 10kr. Plukket med meg en pakke og skyndtet meg hjem for å se om dette var mirakelkuren. Og det var det. Fuktet svampen med vann og vasket veggene. De ble som ny! Har også sett at de selger disse svampene andre steder, bl.a. Nille. Test det du også da, lover deg at du blir fornøyd :D Koster de det samme også på Nille? Anonymkode: 7f1fa...45f
Blekkulf Skrevet 12. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Koster de det samme også på Nille? Anonymkode: 7f1fa...45f Det er jeg ikke helt sikker på, men regner med at det er ganske billig der også:-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Blekkulf skrev: Det er jeg ikke helt sikker på, men regner med at det er ganske billig der også:-) Ok Takk for tips Anonymkode: 7f1fa...45f 1
Blekkulf Skrevet 12. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok Takk for tips Anonymkode: 7f1fa...45f Ser forresten at de har slike på europris, clas ohlson og ebay også:-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Kjøp noe fra et baderoms firma. Kan kansje bruke pleringsmaskin med polerings pute. Biltema. Da slipper en å gnikke. Anonymkode: 3ada3...650
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Du glemte bildet av den glisende, plettfrie, tv-shop dama! :D :D :D :D Går svampene under senga?
Blekkulf Skrevet 12. februar 2018 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Du glemte bildet av den glisende, plettfrie, tv-shop dama! :D :D :D :D Går svampene under senga? Åneei! Det får bli en skikkelig bildeserie neste gang jeg vasker. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, Neinøff skrev: Du glemte bildet av den glisende, plettfrie, tv-shop dama! :D :D :D :D Går svampene under senga? Noe slikt? Anonymkode: 7f1fa...45f 1
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe slikt? Anonymkode: 7f1fa...45f Helmaks!
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 4 minutter siden, Blekkulf skrev: Åneei! Det får bli en skikkelig bildeserie neste gang jeg vasker. Nå har du lovt det!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 16 timer siden, Blekkulf skrev: Jeg har lenge vært på utkikk etter den ultimate løsningen på skitne dusjvegger. Har prøvd alt fra eddik og zalo til wc-rens fra europris. I dag var jeg på jysk og fant en 2-pakk magiske svamper til den nette sum av 10kr. Plukket med meg en pakke og skyndtet meg hjem for å se om dette var mirakelkuren. Og det var det. Fuktet svampen med vann og vasket veggene. De ble som ny! Har også sett at de selger disse svampene andre steder, bl.a. Nille. Test det du også da, lover deg at du blir fornøyd :D En fordel å vaske dusjen gjevnlig før den blir skitnet ned. Det er og en fordel å bruke egnede rengjøringsprodukter til herdet glass slik at glasset ikke eksploderer. Mitt beste våpen er produkter fra vvs butikken i form av rens og impregnering. Anonymkode: a5874...362
Supermopp Skrevet 14. februar 2018 #15 Skrevet 14. februar 2018 Mirakelsvampene, eller Nanosvampene er svært gode, men viktig å være litt kritisk her, dette pga. at der er så mange forskjellige kvaliteter ute på markedet, noen går i stykker etter bare en gangs bruk, da er det ikke billig lenger :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå