Gå til innhold

Sex på andre daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har møttes bare en gang (satt lenge og snakket), men hatt masse kontakt på telefon sms, face-time, snap og messenger. Har lyst til å invitere han hjem på hjemmedate denne uken, og da tror jeg det vil ende med sex. Jeg tenker dette er noe vi begge ønsker. Men er det uheldig? Hva er egentlig "vanlig"?

Anonymkode: 6c425...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo opp til dere. Hvordan tempen er mellom dere

Anonymkode: 7427b...d3a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo opp til dere. Hvordan tempen er mellom dere

Vi har god kjemi, og er godt voksne, så vi vet hva vi går til. Jeg tenker det er fint å sjekke ut dette tidlig i et forhold, men har tidligere ventet lenger før sex.

ts

Skrevet

Har du lyst, har du lov. Kos dere!😊

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Jentadi skrev:

Har du lyst, har du lov. Kos dere!😊

Herlig! Vi har nok ganske like stor lyst begge to! 

Skrevet

Hvorfor vente om det føles riktig. Bedre å ikke planlegge så mye, men heller ta det som det kommer.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Hvorfor vente om det føles riktig. Bedre å ikke planlegge så mye, men heller ta det som det kommer.

Jeg tenker også det, møtes hjemme og se hva som skjer egentlig. 

ts

Skrevet

Hadde sex første daten for 10 år siden.. vi er gift og har to barn i dag :)

Anonymkode: 816b4...0ca

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde sex første daten for 10 år siden.. vi er gift og har to barn i dag :)

Anonymkode: 816b4...0ca

Det er nok mer vanlig enn man tror. Mange snakker om å date lenge først, men sånn jeg har forstått det er det ikke alle som gjør det...

ts

Skrevet

Det eneste du vinner på ved å vente er å luke ut de som ikke gidder å vente. Men det er nok av menn som venter måneder med å ha sex, for så å dumpe dama etterpå. Så hvorfor vente? 

Anonymkode: fd01f...fb7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste du vinner på ved å vente er å luke ut de som ikke gidder å vente. Men det er nok av menn som venter måneder med å ha sex, for så å dumpe dama etterpå. Så hvorfor vente? 

Anonymkode: fd01f...fb7

Ja, det vet man jo ikke. Vi har faktisk snakket om hva vi er ute etter, og begge er ute etter et forhold. Men det er jo uansett ingen garanti... Det finnes ikke garantier i kjærligheten, er min erfaring.

ts

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det vet man jo ikke. Vi har faktisk snakket om hva vi er ute etter, og begge er ute etter et forhold. Men det er jo uansett ingen garanti... Det finnes ikke garantier i kjærligheten, er min erfaring.

ts

Kos dere :) 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det uheldig? Hva er egentlig "vanlig"?

Spørs på hva du/dere er på utkikk etter sånn i utgangspunktet. Jeg tenker at sex er en fin bonus...og man får ikke en bonus uten en skikkelig innsats mener jeg, eller? Neida, i dagens samfunn starter man like gjerne bakifra. Gjør det som føles ok for dere selv. 

Anonymkode: f94c0...2c1

Skrevet

Neida, gjør det som du føler for :) Her hadde jeg sex på første daten og vi er fremdeles kjærester og samboere i dag :)

Anonymkode: 36317...369

• Liker 2
Skrevet

Gjør det du har lyst til og hva magefølelsen forteller deg er riktig. :) Ingen vits i å tenke på oppkonstruert moral og slikt, men heller ikke å fokusere på hva som er forventet av den andre parten. Det er greit å ha sex på både første og andre date, men også å vente til tjuende date liksom. Det finnes ingen fasit, bare hva som føles riktig for deg (dere).

Anonymkode: 8d2cf...9fe

• Liker 5
Skrevet

Takk for alle svar! Det føles naturlig og jeg har veldig lyst, så det blir nok litt action snart:)

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...