Gå til innhold

Hvordan fikk du din ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle skaffa meg en slik en, men jeg aner ikke hvordan man går fram. Fortell meg historien om hvordan du møtte din og hvordan dere etablerte relasjonen 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kollega, men nå har vi følelser 

Anonymkode: b0dc6...5a2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo faren... begynte dere bare å flørte på jobb? 

Skrevet
10 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Skulle skaffa meg en slik en, men jeg aner ikke hvordan man går fram. Fortell meg historien om hvordan du møtte din og hvordan dere etablerte relasjonen 😅

Startet som ons. Hun begynte å få følelser, jeg tok avstand da hun ikke var min type. Ble bare til at vi møtes én gang i uke. Pågikk i over 2 år. Kuttet henne ut nylig, enda hun ville fortsette.

Anonymkode: d9827...bf1

Skrevet

På byen :) Bra ligg første gangen , så da fortsatte vi bare å ligge sammen

Anonymkode: 9d868...714

Skrevet

Har kjent hverandre hele livet(uten å være noe nærme), så endte jeg opp på fest hos han, og så pulte vi. Jeg overnatta der, men sneik meg hjem i den verste walk of shamen igjennom bygda jeg noensinne har opplevd, med truse, bh og strømpebukse i hånda, og selvsagt møtte jeg moren min i døra da jeg kom hjem. Han sendte melding en stund etterpå om vi skulle gjenta det, og en gang ble til mange ganger. Etter hvert fikk han følelser og ville gjøre mer enn bare å pule, og da freaka jeg ut. Og det var slutten på vårt lille ff-forhold.

Anonymkode: 0e817...ddc

Skrevet
20 minutter siden, Skriblerinna said:

Begynte med en f og så ble det enda en f etter en fest = ff :fnise: 

Nå har jeg derimot møtt noen som kan bli en bf, så da måtte jeg ta bort en f fra eksemplet over for å få regnestykket til å gå opp! :opplyser:

Skrevet
1 minutt siden, Jolijojo skrev:

Begynte med en f og så ble det enda en f etter en fest = ff :fnise: 

Nå har jeg derimot møtt noen som kan bli en bf, så da måtte jeg ta bort en f fra eksemplet over for å få regnestykket til å gå opp! :opplyser:

Enkel matematikk! 😂😂

TS

Skrevet

Han var naboen min. Kom over en tur, så begynte han å klå, vips så var vi nakne. Så har vi egentlig bare fortsatt med å tilfredsstille hverandres menneskelige lyster:fnise:

Anonymkode: 78308...a51

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det litt kleint å jobbe sammen da viss det skjærer seg? 😳 Hvor gamle er dere, om det er lov å spørre? Jeg har et godt øye til en eldre kollega men jeg tør ikke gjøre noe ut av det 🙄

Anonymkode: 64295...072

Gjest Fillerista
Skrevet

Mine ffer har jeg truffet på studiet, jobb, tinder og byen.

Skrevet

Ute på byen, hadde ons, han letet meg frem på Facebook noen dager etter. 

Anonymkode: e70dc...6ee

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

På byen :) Bra ligg første gangen , så da fortsatte vi bare å ligge sammen

Anonymkode: 9d868...714

Samme her.

Anonymkode: 708fa...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...