Waldfee Skrevet 23. mai 2018 #181 Del Skrevet 23. mai 2018 Hvordan går det med deg? 💗 Jeg var hos klinikken i går, gjorde scratching og legen bestemte at jeg skal ha ferskforsøk med kort protokoll med oppstart når jeg får mensen. Aldri hatt kort protokoll, så blir spennende, deilig å slippe nesespray! Hadde eggløsning forrige uke, så håper mensen kommer som den skal til neste uke. Må du vente over en ekstra mens, altså du får starte først på andre menstruasjonen etter MA? Jeg starter nå på første mens etter MA’en, får håpe det ikke er for tidlig. Legen mente det skulle gå fint. Forskjell for meg fra forrige gang er mer prednisolon og tidligere start med blodfortynnende. Får håpe det kan ha betydning. Klem til deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #182 Del Skrevet 23. mai 2018 På 15.5.2018 den 10.24, Mirabella76 skrev: Ja, du får ta kontakt med Hausken igjen, viss hcg ikkje går nedover. Men eg kryssar fingrane for at alt er i orden, sånn at du kan venta på mensen og koma i gang med nytt forsøk. Eg måtte ha utskraping etter dei to siste fødslane, ja. Og etter den siste MA-en min. Så godt mulig at me to har det samme problemet, med fastsittande morkaker. Veldig greit at du veit om det no iallfall, før ein eventuell fødsel. Ja, eg synst dei blodfortynnande sprøytene svei ganske mykje. Og så fekk eg sånne stygge blåmerker på magen av sprøytene. Eg likte til og med Menopur bedre, sjølv om eg måtte blanda og trekke opp væske i sprøytene sjølv! For dei sprøytene gjorde nesten ikkje vondt. Heller ikkje Puregon- eller Gonal-f- sprøytene, som eg også har prøvd. Orgalutran-sprøytene var kanskje bittelitt tjukkare, men eg synst dei gjekk heilt fint og. Men som du ser, så er det andre her inne som ikkje synst dei blodfortynnande sprøytene svei, så du kan jo vera heldig du og. Eg brukte Klexane. Kan jo sikkert vera litt forskjellig og, alt etter kva slags blodfortynnande sprøyter ein tar. Eg gjekk på blodfortynnande fram til veke 12 i svangerskapet. Men eg trappa litt ned dei siste vekene. Håpar du snart er i gang med nytt forsøk, og at du får starta opp igjen i månadsskiftet juli/august, sånn som du ønskjer! tok litt tid her før du endeleg fekk svar hjå meg Har vert mykje den siste veka og eg har hatt fri frå jobb, men har ikkje hatt fri likevel. Heldigvis går hcg'en nedover Var veldig godt å ha ein del av dei billigtestane slik at eg no kunne følga med på det. Så du måtte ha utskraping av morkaker etter fødsel ja? ja, då trur eg me har sånn ca. same problemet Eg er heilt einig, veldig greit at eg allereie veit om det i forhold til ein eventuell seinare fødsel.... vil helst unngå å måtta få morkake(r) dradd ut av meg etter endt fødsel, greit om dei heller kan gjennomføra ei utskraping då Eg har og blitt satt på Klexane (fekk den nye protokollen i posten i dag). Tenker eg må ringe Hausken og snakke litt med dei, for eg trur min fyrste menstruasjon etter utskrapinga kjem i begynnelsen av juni. Eg fekk jo beskjed av gynekologen på voss om at det kunne vera lurt å venta ein menstruasjon pga. den harde medfarten livamora mi fekk ved utskrapinga Så me tenker å følga det rådet. Pluss at me har og bestilt oss ferietur til syden i slutten av juli (skal bli godt med sol og varme) og sidan det er sjeldne tilfeller av malaria der me skal så er det lurt å IKKJE vera gravid når ein reiser dit vil jo ikkje miste pga. ein så dum feil. Men då kan det jo vera at eg må begynna på sprøyter i slutten av ferien... må eg ha brev frå lege slik at eg kan ta det med? hmmm, dermed tenker eg det vil vera greit å ta ein samtale med dei oppe på Hausken, og dessuten stod det heller ikkje i den nye protokollen når eg skal begynne på Klexane... hadde vert greit å vita det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #183 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) 10 timer siden, Waldfee skrev: Hvordan går det med deg? 💗 Jeg var hos klinikken i går, gjorde scratching og legen bestemte at jeg skal ha ferskforsøk med kort protokoll med oppstart når jeg får mensen. Aldri hatt kort protokoll, så blir spennende, deilig å slippe nesespray! Hadde eggløsning forrige uke, så håper mensen kommer som den skal til neste uke. Må du vente over en ekstra mens, altså du får starte først på andre menstruasjonen etter MA? Jeg starter nå på første mens etter MA’en, får håpe det ikke er for tidlig. Legen mente det skulle gå fint. Forskjell for meg fra forrige gang er mer prednisolon og tidligere start med blodfortynnende. Får håpe det kan ha betydning. Klem til deg😊 Hei @Waldfee! 💗 Jo, det går greit med meg. Har hatt litt å gjera den siste veka, men har tenkt på dykk damer her inne, så no var det på tide å svare litt Så kjekt at det blir både kort protokoll og ferskforsøk! Krysser fingrane for at det er det som skal til og at du no får ut masse fine egg og at eit av desse syner seg å vera GULLEGGET!!! (og at du får MANGE gullegg på frys) Eg har aldri hatt lang protokoll så det veit eg ikkje noko om, men eg tenker det blir godt for deg å sleppa nasesprayen og sikkert eit litt meir behagelig forsøk (om ein kan kalla nokon IVF-forsøk for behagelige då ) eg MÅ strengt tatt ikkje venta ein mens, men sidan eg vart råda til det pga.at morkakene satt så gruelig fast, så tenkte eg å venta ein mens ja. Det vert faktisk to menstruasjonar eg ventar sidan mens nummer to mest truleg kjem i slutten av juni (noko som resulterer i at egguttaket hadde blitt midt i Hausken sin ferie). Pluss at me no har bestilt oss sydentur (fyrste ferieturen på nokre år, så no når det gjekk skeis denne gongen gir me oss sjølve ein tur for å friske opp både det eine og det andre ), og der er det av og til forekomst av malaria men IKKJE zika. Sidan ein kan risikera malaria på staden vil eg heller ikkje vera gravid når me er der (så endå ein grunn til å venta denne fyrste mensen), ville jo vera dumt om me igjen mista, men denne gongen pga. malaria. Så eg skal Høyra med Hausken i morgo ang. mogelegheita for å ta med sprøytene på ferie (sidan 3. mens mest truleg kjem i slutten av Juli når me er på ferie). Hcg'en er på veg ned, men eg blør noko fortsatt, så forhåpentligvis kjem mensen 4 veker etter utskrapinga. Det kan jo vera det tek endå lenger tid, men uansett så blir det vel ikkje fyrste mens før slutten av mai/begynnelsen av juni. Krysser fingrane for at det er dette forsøket alt klaffer for oss begge to! (sjølv om eg venter både frivillig og ufrivillig i litt lenger tid) Forresten kva er Prednisolon? eg har ikkje høyrt om det før. Men godt at du får litt endringar i opplegget no, håper det er det som skal til for at alt klaffer! God klem til deg tilbake!! Endret 23. mai 2018 av Ysera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 24. mai 2018 Forfatter #184 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) 2 veker og 2 dagar sidan utskraping. Fyrste dagen sidan utskrapinga utan blødning. Hcg'en er nede på "skyggestrek-stadiet", slik at eg forhåpentligvis får ein blendakvit test i neste veka. 😊 Ringte Hausken i dag med alle mine spørsmål 😉 Og fekk svar på det meste! Får eit brev som gjer at eg kan ha med medisinen (sprøytene) mine til Syden. Håper eg får mensen att no om ikkje alt for mange vekene 😁 så vert det nok slik at neste forsøk på meg vert i august. Så då er det berre å smøre seg med tolmod fram til då. Det positive er jo at eg no kan nyta ferien til det fulle sidan me ikkje har hatt ein skikkeleg tur/ferie på fleire år. Det skal bli godt å få lada batteria skikkeleg! 😊 Endret 24. mai 2018 av Ysera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 24. mai 2018 #185 Del Skrevet 24. mai 2018 Så bra at HCG snart er ute👍👍 og: Det er sikkert bra for kroppen og godt for hodet også med en ferie! Da får du ladet opp og kroppen blir ordentlig restituert. Høres ut som dere skal på en spennende reise 👍😊 Prednisolon er kortison, det er nok litt omdiskutert om det har noen betydning, men skal «dempe immunforsvaret» for å øke sjansen for at embryo fester seg, hvis jeg har skjønt det rett. Skal være fint ved endometriose/adenomyose og andre problemer med å få embryo til å feste seg. Men det virker jo ikke å være problem hos deg (de festet seg jo nesten for godt 😊) så sikkert derfor du ikke har hørt om det. Klem💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 24. mai 2018 Forfatter #186 Del Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, Waldfee skrev: Så bra at HCG snart er ute👍👍 og: Det er sikkert bra for kroppen og godt for hodet også med en ferie! Da får du ladet opp og kroppen blir ordentlig restituert. Høres ut som dere skal på en spennende reise 👍😊 Prednisolon er kortison, det er nok litt omdiskutert om det har noen betydning, men skal «dempe immunforsvaret» for å øke sjansen for at embryo fester seg, hvis jeg har skjønt det rett. Skal være fint ved endometriose/adenomyose og andre problemer med å få embryo til å feste seg. Men det virker jo ikke å være problem hos deg (de festet seg jo nesten for godt 😊) så sikkert derfor du ikke har hørt om det. Klem💗 ja det hjelper veldig å kunna følga med på nedgangen og Eg får liksom eit litt håndfast bevis på at eg blir "meg sjølv igjen". Ja, tenker det blir godt med ein liten sydentur, og veldig greit å få snakka med Hausken i dag slik at eg får det brevet og kan få ta med meg medisinen i tilfelle rottefelle at mensen kjem mot slutten av ferien. Eg føler meg liksom litt sikrare med det i bakhand... Nei hos meg var det tydeligvis ikkje noko problem for dei å festa seg litt for godt kanskje ja... så tenker ikkje eg blir satt på det i fyrste omgang. Er rart med det kva denne prosessen gjer med ein. Tidlegare har eg aldri vert i tvil om at me skulle klare det, men etter ma'en kjenner eg at eg blir meir og meir nervøs. Sikkert redselen for at det skal skje igjen. Og det hjelper ikkje når eg snakka med ein kollega i dag, stakkar ho har faktisk gått gjennom 5 ufullførte svangerskap. Ho har klart å få fleire barn, men eg kjenner uansett på det: me har jo "berre 2 forsøk att". Me har jo ein reserve-plan (adopsjon), men eg kjenner til tider at panikken og nervøsiteten får litt for godt tak. Eg blir berre meir og meir redd for at me ikkje skal klare det... og kva om dei i neste omgang ikkje får gode nok egg, eller at dei ikkje fester seg i det heile? Eg kjem jo til å ha verdens største nedtur om det skjer. Huff, nei. No må eg berre slutta å tenka sånn, det hjelper jo ikkje i det heile tatt!! Det skal gå, sånn er det berre! Forresten korleis var prosedyren med scratching? kan eg spørra deg om det? Ikkje at eg sterkt vurderer det, eg er vel berre litt nysgjerrig tenker eg. Og så er det greit å sette seg litt inn i ting. forresten så har eg funne jordmor/sjukesøster/akupunktør som eg har tenkt å kontakta, gløymte heilt å spørra dei på hausken i dag då eg ringte dei. hadde liksom planen klar, men dei tankane forsvann berre i lause lufta. Får senda dei ein epost med spørsmåla i forhold til akupunktur... God klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. mai 2018 #187 Del Skrevet 25. mai 2018 Det er dessverre helt naturlig at man blir mer nervøs etter en sånn opplevelse. Må bare prøve å tenke positivt! ☺️ første gangen med IVF i 2014 falt det meg ikke inn at noe kunne gå galt, var bare så glad at vi endelig fikk hjelp. Ble gravid første forsøk, svangerskapet gikk som en lek og jobbet 100%. Da jeg skulle begynne med søskenforsøk tenkte jeg at det går sikkert like greit som sist. Tenkte at vi trenger bare 1 forsøk. Så gikk det absolutt ikke greit og enkelt. Etter exu og mA og negative forsøk så merker jeg godt det at man blir mye mer engstelig og tenker det verste. Men så må man prøve å tenke positivt, sjansen er stor for at det går bra også 👍😊 Var på Hausken her om dagen, legen sa «det er klart det er stor sjanse for at du kan få et barn til», og tårene begynte plutselig å trille. For jeg hadde nok begynt å miste troen selv, så det var sånn lettelse da han sa det. Fine leger 💗👍 Scratching er at de skraper på slimhinnen og lager et sår, teorien er at det skal gjøre at embryoet lettere fester seg. Har bare gjort det en gang før, og ble da gravid utenfor livmor, så vet ikke om det funker 😉 Men mange har hatt suksess etter det, så verdt å prøve for meg. Må gjøres omtrent dag 20 i syklus. Det er fort gjort, tar bare noen sekunder. Er vondt, men ikke uutholdelig. Denne gangen hadde jeg ikke tatt smertestillende på forhånd, men gikk helt greit likevel. Jeg fikk ikke noe særlig svar fra Hausken angående akupunktur, fikk inntrykk av at de ikke ville ha noen mening om det. Men det finnes studier som skal vise at det ikke har noen effekt. Jeg ble litt lei av det, de skal gjerne ha deg til å gå ofte, det koster en del og så setter de nåler og lar deg ligge en halvtime. Det er ganske enkle penger å tjene, tenker jeg. Vær nøye hvem du går til! Tror mest på å bruke en gang rett før og rett etter innsett, tviler på man trenger mer enn det. Nå er det bare å vente spent på mensen for min del😊 Ha en fin helg!! Klemmer 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 26. mai 2018 #188 Del Skrevet 26. mai 2018 Akupunktur har ingen dokumentert effekt, så jeg personlig ville ikke brukt penger på det. Men på Hausken i Haugesund ligger det nå brosjyrer om akupunktur fremme, så de kan neppe være motstandere av det! Du gjør hvertfall ingen skade! Nettopp hatt et negativt forsøk her selv, så her blir det også nytt Hauskenforsøk i august. Og du, jeg tror du har gode sjanser for å klare det! Gravid på første forsøk, det lover bra. Og jeg skjønner tankegangen om "bare to igjen" sååå godt, selv har vi bare et fryseegg igjen og jeg tenker "siste sjanse", men det er jo ikke sånn! Det er "bare" å kjøpe seg nye forsøk. Det er tungt økonomisk, så klart, men det er det absolutt verdt mener jeg. 3 forsøk er faktisk ikke mye, så lykkes man ikke på tre er det ikke en indikasjon på at man ikke vil lykkes i det hele tatt. Jeg har troa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2018 #189 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) På 23.5.2018 den 19.43, Ysera skrev: tok litt tid her før du endeleg fekk svar hjå meg Har vert mykje den siste veka og eg har hatt fri frå jobb, men har ikkje hatt fri likevel. Heldigvis går hcg'en nedover Var veldig godt å ha ein del av dei billigtestane slik at eg no kunne følga med på det. Så du måtte ha utskraping av morkaker etter fødsel ja? ja, då trur eg me har sånn ca. same problemet Eg er heilt einig, veldig greit at eg allereie veit om det i forhold til ein eventuell seinare fødsel.... vil helst unngå å måtta få morkake(r) dradd ut av meg etter endt fødsel, greit om dei heller kan gjennomføra ei utskraping då Eg har og blitt satt på Klexane (fekk den nye protokollen i posten i dag). Tenker eg må ringe Hausken og snakke litt med dei, for eg trur min fyrste menstruasjon etter utskrapinga kjem i begynnelsen av juni. Eg fekk jo beskjed av gynekologen på voss om at det kunne vera lurt å venta ein menstruasjon pga. den harde medfarten livamora mi fekk ved utskrapinga Så me tenker å følga det rådet. Pluss at me har og bestilt oss ferietur til syden i slutten av juli (skal bli godt med sol og varme) og sidan det er sjeldne tilfeller av malaria der me skal så er det lurt å IKKJE vera gravid når ein reiser dit vil jo ikkje miste pga. ein så dum feil. Men då kan det jo vera at eg må begynna på sprøyter i slutten av ferien... må eg ha brev frå lege slik at eg kan ta det med? hmmm, dermed tenker eg det vil vera greit å ta ein samtale med dei oppe på Hausken, og dessuten stod det heller ikkje i den nye protokollen når eg skal begynne på Klexane... hadde vert greit å vita det og Så bra at hcg går nedover. Då kjem forhåpentligvis mensen snart. Utskraping av heile morkaka etter siste fødsel hadde eg, ja - og utskraping av ein del av morkaka etter fødsel nr 2. Etter første fødsel kom morkaka ut til slutt, men sat ganske godt fast. Så det virkar absolutt som om me kan ha det samme problemet. Heldigvis er legane flinke, så det går heldigvis bra sjølv om sånne ting skjer. Du får fortelja korleis det går når du begynnar med blodfortynnande sprøyter. Håpar du slepper unna sviinga, som eg synst var ganske plagsom med Klexane. Høyrest ut som ein god plan å venta ein menstruasjon før nytt forsøk, slik dei anbefalte. Både med tanke på den harde medfarten livmora di fekk i forbindelse med utskrapinga, og med tanke på ferieturen i juli der du helst ikkje bør vera gravid. Leste lenger nede at du har fått snakka med Hausken. Så bra at det ordna seg med brev frå legen, sånn at du kan ta med deg sprøytene på ferie. Fekk du forresten vita når du skal starta opp med Klexane? Eg starta ikkje med sprøytene før etter at eg hadde testa positivt. Endret 26. mai 2018 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2018 #190 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Scratching må forresten ikkje gjennomføast akkurat rundt dag 20 i syklusen. Eg har lest ein plass at det kanskje er det ideelle tidspunktet å foreta scratchinga, men det går heilt fint å gjera det tidlegare i syklusen og. Eg skulle ha hysteroskopi før det siste forsøket vårt, og det måtte gjerast i starten av syklusen. Legen gjennomførte då scratchinga samtidig, sånn at eg fekk gjort alt på ein gang. Eg spurte om scratchinga ikkje egentlig burde ha blitt gjort på eit seinare tidspunkt i syklusen. Eg fekk då til svar at det hadde ingenting å seia når i syklusen scratchinga vart gjort. Og eg vart jo gravid på det siste forsøket, så då må eg jo tru på at det legen sa stemte! Endret 26. mai 2018 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2018 #191 Del Skrevet 6. juni 2018 Korleis går det med deg, Ysera? Har mensen kome tilbake, eller ventar du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 6. juni 2018 Forfatter #192 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) 10 timer siden, Mirabella76 skrev: Korleis går det med deg, Ysera? Har mensen kome tilbake, eller ventar du fortsatt? Her ventar me fortsatt i spaning 😂 ellers går det vel greit. Har plutselig blitt noe nervøs i forhold til neste forsøk, for eksempel redd for å få ut for få/dårlege egg, at dei ikkje skal dela seg bra, ikkje festa seg osv. Ma'en har vel satt ein aldri så liten støkk i meg. Då er det litt godt at me uansett venter til august 😉 kanskje eg får roa nervene noko innan då. 😊 Forhåpentligvis kjem mensen tilbake ein gong no i juni... Sånn at me kan få til eit forsøk i august 😊 I mellomtida skal eg nyta ferien min eg fekk svar frå Hausken og trur det var rundt egguthentinga at eg skulle byrja med Klexane, var i alle fall sånn at eg ikkje treng å ta dei sprøytene på ferien 😊 Endret 6. juni 2018 av Ysera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 18. juni 2018 Forfatter #193 Del Skrevet 18. juni 2018 Endelig var mensen her 😅 phew! følte eg hadde venta lenge nok no ja. Då blir det berre å venta i spenning på om det blir eit forsøk i begynnelsen av august... om eg er so heldig at neste syklus blir 36 dagar eller over... hahahaha, det tviler eg litt på. så det blir vel i midten av august at me skal gjennomføra neste forsøk. 😊 sidan gubben mykje på tur har eg booka ein time når me kjem heim frå ferien (enten til meg eller han) sånn at om syklusen min oppfører seg normalt så er det han som skal inn og avlegga prøve i tilfelle han er på reis på dagen for uttak. Hvis me er heldige så får eg mensen seint nok til at eg kan begynna på sprøytene medan me er på ferie og komma heim direkte til sjekk og forhåpentligvis egguthenting/sperm-donasjon i løpet av dei siste dagane i ferien. 😊 Uansett så føler eg at me har heilgardert oss sjølve litt ved å gjera det sånn. Rart med det, eg har kraftigare menstruasjon enn vanleg, men det er ikkje veldig gale. Det er som vanleg, litt smerter den fyrste dagen, ellers greit, men vert spanande å sjå kor lenge den kjem til å vare denne gongen. for vanlegvis er det over på toppen 4 dagar. Sånn som eg har blødd i dag (dag nummer 2) tviler eg på at denne menstruasjonen vert like lang som vanleg.... ender vel opp med å vare i minimum 1 veke. 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. juni 2018 #194 Del Skrevet 19. juni 2018 Så bra at mensen endeleg kom. Då kan du begynna å planlegge neste forsøk, etter ein velfortent ferie først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 19. juni 2018 Forfatter #195 Del Skrevet 19. juni 2018 5 timer siden, Mirabella76 skrev: Så bra at mensen endeleg kom. Då kan du begynna å planlegge neste forsøk, etter ein velfortent ferie først. Ja, godt er det Har allerede planlagt litt, sånn at me kan vera på den sikra sida om me skulle vera så heldig at neste mens klaffar. Men, det skal nesten verdas største lykketreff for at det skal klaffe Er uansett like greit å vera heilt på den sikre sida, så eg tek med meg alle dei nødvendige sprøytene på turen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. juni 2018 #196 Del Skrevet 19. juni 2018 2 timer siden, Ysera skrev: Ja, godt er det Har allerede planlagt litt, sånn at me kan vera på den sikra sida om me skulle vera så heldig at neste mens klaffar. Men, det skal nesten verdas største lykketreff for at det skal klaffe Er uansett like greit å vera heilt på den sikre sida, så eg tek med meg alle dei nødvendige sprøytene på turen Lurt å vera forberedt ja, i tilfelle det skulle klaffa. Kryssar fingrane for deg!  1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 22. juni 2018 #197 Del Skrevet 22. juni 2018 Hei Ysera! Bra mensen er tilbake 👍😊 Jeg har akkurat hatt et negativt forsøk (kort protokoll, funket ikke bra for meg) så nå blir det nytt forsøk på meg over sommeren også. Jeg trenger litt pause først, så blir nok først i september/oktober. Skal følge med på deg så lenge! 🤞 riktig god sommer! Klem 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #198 Del Skrevet 22. juni 2018 9 timer siden, Waldfee skrev: Hei Ysera! Bra mensen er tilbake 👍😊 Jeg har akkurat hatt et negativt forsøk (kort protokoll, funket ikke bra for meg) så nå blir det nytt forsøk på meg over sommeren også. Jeg trenger litt pause først, så blir nok først i september/oktober. Skal følge med på deg så lenge! 🤞 riktig god sommer! Klem 💗 Nei! Du som hadde scratching og alt! 😔 så leit at det ikkje gjekk rette vegen denne gongen. Eg er litt nysgjerrig på korleis det gjekk med egguttaket ditt denne gongen sidan du no testa kort protokoll? Håper det gjekk bra, sjølv om du ikkje vart gravid denne gongen. Uansett håper eg du får ein fantastisk ferie og får lada batteria dine slik at du er avslappa og klar for neste forsøk (det forsøket som kjem til å klaffa)!! 😘 Sjølv krysser eg fingrane for august. Slik det ser ut no vert det enten i byrjinga (om eg får ein forsinka mens medan me er på ferie) eller i slutten av august etter at me er ferdig med ferien. 😉 uansett skal me få inn eit forsøk i august 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. juni 2018 #199 Del Skrevet 23. juni 2018 16 timer siden, Ysera skrev: Nei! Du som hadde scratching og alt! 😔 så leit at det ikkje gjekk rette vegen denne gongen. Eg er litt nysgjerrig på korleis det gjekk med egguttaket ditt denne gongen sidan du no testa kort protokoll? Håper det gjekk bra, sjølv om du ikkje vart gravid denne gongen. Uansett håper eg du får ein fantastisk ferie og får lada batteria dine slik at du er avslappa og klar for neste forsøk (det forsøket som kjem til å klaffa)!! 😘 Sjølv krysser eg fingrane for august. Slik det ser ut no vert det enten i byrjinga (om eg får ein forsinka mens medan me er på ferie) eller i slutten av august etter at me er ferdig med ferien. 😉 uansett skal me få inn eit forsøk i august 😀 Egguttaket gikk fint denne gangen, fikk ut 13 egg, 7 ble befruktet. Så det var greit. De dyrket til blastocyst, men tror ikke det var så lurt. Endte opp med 2 stk av middels kvalitet, og mannen vil bare sette inn 1 stk så da mistet vi trua tidlig. Viste seg at andre blastoen, som ikke ble satt inn, utviklet seg fint og ble fryst. Så da har vi den evt til senere, men prøver nok først nytt ferskforsøk, med laaaang nedregulering (2-3 mnd) i september. Spennende med forsøk i august!! Jeg skal følge godt med. Og så må du kose deg masse med sommerferie og lade batteriene i mellomtiden!! Klem ☀️💗 Høsten skal bli vår tid, da skal det bare klaffe!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 24. juni 2018 Forfatter #200 Del Skrevet 24. juni 2018 På 23.6.2018 den 13.06, Waldfee skrev: Egguttaket gikk fint denne gangen, fikk ut 13 egg, 7 ble befruktet. Så det var greit. De dyrket til blastocyst, men tror ikke det var så lurt. Endte opp med 2 stk av middels kvalitet, og mannen vil bare sette inn 1 stk så da mistet vi trua tidlig. Viste seg at andre blastoen, som ikke ble satt inn, utviklet seg fint og ble fryst. Så da har vi den evt til senere, men prøver nok først nytt ferskforsøk, med laaaang nedregulering (2-3 mnd) i september. Spennende med forsøk i august!! Jeg skal følge godt med. Og så må du kose deg masse med sommerferie og lade batteriene i mellomtiden!! Klem ☀️💗 Høsten skal bli vår tid, da skal det bare klaffe!! Så kjekt at den som ikkje vart satt inn utvikla seg fint då. synd at de ikkje satte in begge med ei gong, men sånn er det jo berre. Ja, denne hausten er VÅR!! No er det vår tur! Krysser fingrane for at ditt neste forsøk no med lang protokoll gir skikkelig uttelling!! Ja, ferie skal bli veldig godt det Men det som er morsomt her er at det har blitt litt mykje styr, så me vurderer no å ikkje ta med medisin på ferie, for det skal verkeleg godt gjerast å treffa med mensen Og om den kjem til normal tid, vi jo det tilsvara ei heil veka før "grensa" for om me skal kunna gjennomføra det forsøket tidleg i august. Dermed tenker eg at eg kanskje berre skal nyta ferien, eg veit jo at eg kjem til å få mensen ei gong i midten av august att i så tilfelle, og gubben har ordna det slik at han er sikker på at han får fri frå jobb den eine dagen det er snakk om. Då kan eg jo venta med å henta medisinar til etter at me er tilbake frå syden og berre senka skuldrene skikkelig tenker eg. Eg har jo ei veka fri etter sydenturen og kan jo bestilla alle medisinane til henting i den siste ferieveka, slik at det då vert minmalt med stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå