Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40

Ysera

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Waldfee skrev:

Bra med fin UL, @Ysera!! Synes dette høres veldig lovende ut! Heier så utrolig mye på deg, du har virkelig fortjent at det går veien nå 💗👍😊🤞.

jeg ble jo gravid med Menopur da jeg fikk sønnen, så liker den jeg💙. Men neste gang blir det visst Gonal på meg. Sikkert greit å teste litt forskjellig, menopur skal jo gi bedre kvalitet hos oss litt «eldre». Klem til deg 💗

Tusen takk @Waldfee det hjelper masse på humøret å ha ein heiagjeng på sidelinja 😊 skulle berre ha ønska at du og kunne fått ein liten til!! 

Krysser fingrane for at Progynova, Menopur og Klexane er det som skal til!! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2019 den 11.39, Ysera skrev:

Tusen takk! :klem: all heiing hjelper på... kan nesten vedde på at egga får det med seg, kanskje det er derfor det er såpass jamn folikkelvekst 😉

Ja, du skal berre sjå at egga får med seg alt som skjer, og oppfører seg eksemplarisk denne gangen! :nigo: :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 7.35, bondekone skrev:

Så spennende☺ krysser fingrene for at dette går veien! 

Tusen takk @bondekone, det gjer eg og!! 😉 Stor klem frå meg :klem: 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert litt opptatt dei siste dagane, så eg har heilt gløymt å oppdatera litt her inne. Var på UL nr to på fredag og då såg dei i alle fall 3 foliklar på 14 mm, 1 på 13 mm etter dette datt eg litt ut men det var i alle fall 6 foliklar i varierande størrelse mellom 10 og 12 mm. Fekk beskjed om å fortsettja på 375 ie til og med sundag og setja Ovitrelle i dag måndag kveld kl. 21:00. Sprøyta vært tatt kl 21:10 I kveld (Var litt forsinka), så no er det berre å nyta resten av kvelden og sprøytefri dag i morgo før egguttak i 9-tida på onsdag. Er litt nervøs for at me skal få ut litt få egg... men det er det jo ingenting eg kan gjera noko med. 😉 

Uansett antall egg så kjem dei til å gjennomføra ICSI denne gongen for å vera litt på den sikre sida 😮 kjenner berre at eg er verkeleg nervøs denne gongen... redd for at det skal gå som sist... ingen befruktning. Bah!! Må slutta å tenka negativt... for det hjelper i alle fall ikkje 😉 Nei, denne gongen skal det skje!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, @Ysera!! Jeg håper med deg💗 Dette skal gå bra nå. Det er kanskje lengre mellom gulleggene hos oss «eldre», men nå er syklusen der hvor du har et gullegg!!!🤞🤞🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Masse lykke til med uttak i morgen🤞

Takk @Sjokoladepiken! ❤ Sitt på mitt lille rom på Hausken og venter på at mannen skal gjera sin del 😉 fekk ut 7 egg, så krysser fingrane for at det går rette vegen denne gongen! 😊

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Waldfee skrev:

Lykke til, @Ysera!! Jeg håper med deg💗 Dette skal gå bra nå. Det er kanskje lengre mellom gulleggene hos oss «eldre», men nå er syklusen der hvor du har et gullegg!!!🤞🤞🤞

Tusen takk @Waldfee! 💜💜 Då er uttaket akkurat overstått og me fekk ut 7 egg, så no håper me at gullegget ligg i "korga" vår denne gongen 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Palme skrev:

Krysser veldig fingrene for deg 😍
Denne gangen sitter det!

Tusen takk @Palme! 💜 Ja, håper no at alle gode ting er tre!! 😍 

Men det eg lurer på no er korleis det går med deg? Er symptomene dine komt tilbake? Krysser alt eg kan for deg og! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Albbas skrev:

Så spennende, krysser fingrene! :hoppe:

Tusen takk @Albbas! 😊 håper alle 7 egga er modne og at eit av dei er gullegget ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra med 7 egg ut👍😊👏! Deilig å være ferdig med uttak! Krysser fingrene for fin deling og utvikling videre 🤞🤞🤞💗 Stor klem fra meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Waldfee skrev:

Bra med 7 egg ut👍😊👏! Deilig å være ferdig med uttak! Krysser fingrene for fin deling og utvikling videre 🤞🤞🤞💗 Stor klem fra meg!

Ja, eg må sei meg fornøgd med 7 egg. 😊 Håper ICSI fungerer og me får eit eller to gode egg til innsett denne gongen. 😍 Hadde vert supert med eit eller to på frys og, men det er vel å håpa på litt for mykje tenker eg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått egguttak! :duskedame: Kryssar fingrar og tær for at egga utviklar seg fint. :tommelopp: Når blir det innsett? 

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med ei lita oppdatering:

Dei ringte meg i dag-tidleg med ein god nyhet. Av totalt 7 egg ut, viste det seg at 6 av dei var modne, og i tidlegare i dag hadde 4 av desse latt seg befrukta. 💜

Kjenner eg er både letta og lettare skremd/nervøs no. Innsett (om dei har noko å setja tilbake) vert i morgo kl. 11:45. Kjenner verkeleg på nervene denna gongen ja :Nikke:

Gubben har snakka med sjefen sin og det kan vera han har ordna seg fri sånn at han og får vera med på innsetjinga. Eg skjønner han godt, han sa at han gjerne kunne tenkt seg å få lov til å vera tilstades ved den mogeleg aller viktigaste hendinga i liva våre. :yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 👍👍👍👍👍👍👍 4 av 7 er veldig bra, håper dette går fint mot innsett og så koselig tanke av mannen din - klart han vil være med 💗. Fortsetter å krysse 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode nyhetar! :yvonne:  Masse lykke til med innsett i dag, Ysera. :klem1: Håpar det er fleire egg av god kvalitet i dag, sånn at du får minst eitt egg på frys og. Eg heiar på deg, og fortset å kryssa fingrane! :tommel:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 15.56, Waldfee skrev:

Så bra 👍👍👍👍👍👍👍 4 av 7 er veldig bra, håper dette går fint mot innsett og så koselig tanke av mannen din - klart han vil være med 💗. Fortsetter å krysse 🤞

Må sei meg nøgd med det resultatet ja ;)

Det vart innsett av to egg på fredag, eg er usikker på kvaliteten på dei men veit sikkert at det eine hadde meir fragmentering enn det andre. Så no er det berre å krysssa fingrane for at det går vegen denne gongen. 💜

Gubben fekk diverre ikkje fri til å vera med på innsett og han var litt lei seg for det, men han meinte det skulle gå greit likevel. ;) 

På 18.1.2019 den 9.07, Mirabella76 skrev:

Så gode nyhetar! :yvonne:  Masse lykke til med innsett i dag, Ysera. :klem1: Håpar det er fleire egg av god kvalitet i dag, sånn at du får minst eitt egg på frys og. Eg heiar på deg, og fortset å kryssa fingrane! :tommel:

Eg fekk diverre ikkje nokon egg på frys, men det var ingen stor overaskelse ;) Er berre veldig nøgd med at me kom til innsett ei gong til, for no har me jo faktisk mogelegheita til å verta gravid og ikkje som sist gong då ingenting skjedde. :)

Klexane føler eg er null stress, meiner sjølv eg nett så vidt kjenner det når eg stikk meg sjølv, og den sviinga kjenner eg ikkje mykje til (rett etter at eg har sprøyta inn alt kjenner eg litt, men det går veldig fort over) så dette skal eg fint klara. :Nikke:

Endeleg er eg rugar att!! 💜 Håpar dette går vegen no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...