Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40

Ysera

Anbefalte innlegg

Så bra at uttaket allerede er overstått! :duskedame: 6 egg er jo ikkje så verst då, sjølv om eg skjønnar at du er litt skuffa sidan du fekk ut fleire egg forrige gang. Men som du seier, det er bedre med kvalitet enn kvantitet! :jepp: Så eg kryssar fingrane for at det er ekte kvalitetsegg du har fått ut, som blir befrukta og utviklar seg fint! :tommelopp:

Får du telefon frå klinikken i dag, med beskjed om kor mange egg som har blitt befrukta? Masse lykke til, dette er spennande! :hoppe:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedtur delux!! :(

Fekk telefon frå Hausken i dag, alle egga var modne, men ingen av dei vart befrukta... Så akkurat no føler eg det som at me ikkje får prøvd i det heile. Heilt sinnsjuk forskjell frå sist gong. Er berre heilt satt ut eg her, for no er me nede i det aller siste forsøket vårt. :(

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, så synd. :troest: Det var jo ikkje sånn det skulle gå. :( Skjønnar at det må vera ein vanvittig nedtur. Brukte du andre medisinar eller ein lavare dose enn sist, eller var det akkurat det samme? Kan det vera spermen til mannen din som var av dårligare kvalitet denne gangen, sidan ingen av egga vart befrukta?

Eg synst faktisk Hausken burde ha tilbudt dåke eit ekstra forsøk, der dåke kun måtte betala for medisinane. For når det ikkje blir eit einaste befrukta egg, synst eg ikkje det burde ha blitt rekna som eit forsøk. Kjipe greier dette her. :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat samme medisinen og samme dosen som sist, så ja dette er ein vanvittig nedtur. Fekk beskjed om at spermen var heilt fin og egga modne, så dei skjønte ikkje kva det var som var gått gale.

9 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Eg synst faktisk Hausken burde ha tilbudt dåke eit ekstra forsøk, der dåke kun måtte betala for medisinane. For når det ikkje blir eit einaste befrukta egg, synst eg ikkje det burde ha blitt rekna som eit forsøk. Kjipe greier dette her. :hug:

Eg er heilt einig, men tvilar på at dei gjer det. Har jo gjennomført sjølve uttaket. :( Skikkelig kjipe greier ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så frustrerande altså. :sur: Og så rart, når alt vart gjort likt som forrige gang. Kanskje på tide å prøva noko nytt neste gang då? Auka medisindosen, og få ein annan type medisin. Menopur er den medisinen som har gitt meg best og flest egg, faktisk litt for mange! Det siste forsøket når eg vart gravid, prøvde eg Puregon. Eg fekk då ut færre egg, og egga var av dårligare kvalitet. Likevel var det den gangen eg vart gravid. Rare greier egentlig. :klo:

Eg vil også anbefala scratching før det siste forsøket ditt. Det aukar sjansane for at egget festar seg i livmora. Det virka på meg iallfall! :Nikke: 

Du kan jo uansett spørja om du kan få eit ekstra forsøk uten å betala, sidan du enda opp med null befrukta egg. Det stemmer kanskje som du seier, at har ein først hatt egguttak, så blir det rekna som eit forsøk. Men eg synst det blir litt feil. For du kjem jo like dårlig ut, som du hadde gjort om forsøket hadde blitt avbrutt før egguttak, pga for få/umodne egg. Ja enda verre faktisk! For du måtte gjennom eit egguttak, og trudde at alt var i orden. Og så kjem nedturen først når du får den kjipe telefon frå klinikken dagen etter. :sur:

Eg tenker på deg, Ysera! :hug: Håpar virkelig det ordnar seg for deg snart. Du som har venta så tålmodig på dette forsøket, og så endar det sånn som dette. Ikkje noko kjekt i det heile tatt! 

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne og lest her, og så leit med så dårlige nyheter!! 😢 Det var da veldig skuffende. Skjønner at du er skikkelig slått ut nå. Sender deg en varm klem 💗 Enig at du bør få et ekstra forsøk. De burde kanskje gjort ICSI på noen av eggene? Ihvertfall bør gjøre det neste gang! Så utrolig leit, det er jo helt pyton å ikke komme til innsett etter et sånt opplegg. Uff, føler virkelig virkelig med deg nå 😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nok ikkje eit til forsøk nei, blir vel med dette siste. 

Var inne til konsultasjon for ei stund sidan for å snakka litt om kva som skjedde, eventuelle mogelegheiter osv. Det er nok min alder som gjorde til at det ikkje vart nokon befruktning av nokon av egga mine no sist forsøk. Det er jo veldig surt at det skjedde, men som eg har tenkt på så ser eg no for meg at det var betre at det skjedde på andre forsøk enn på siste forsøk, for no er me jo då endå litt betre forberedt til siste forsøk og skal nok betale for å gjennomføre ICSI på nokre av dei egga som vert henta ut i siste forsøket. Dei hadde verkeleg ikkje sett for seg at dette skulle skje i det heile tatt sidan forrige gong var så veldig bra omgang med tanke på både modne egg og befruktingsrate. :) Men no er me i allefall forberedt til siste forsøk: både ICSI og Klexane! ;) Dei er ikkje sikker på om eg skal på ny medisin eller om eg skal halda meg til Bemfola no for det siste forsøket, det måtte dei visst diskutere litt seg i mellom fyrst. Det går jo uansett greit for no er gubben vekkreist i vekene ut heile september uansett, så då får han ikkje avgitt nokon ny prøve før me skal i gang med siste runde. Uansett så syns eg det er aller greiast å ha han her ;) han har hatt det tungt no når han ikkje har kunna vert her for å dela sorgen og tyngden av det heile. Men på eit vis så kjem me no i gjennom dette og! :) 

Eg spurde legen om scratching kanskje kunne hjelpe, men då lo ho litt og sa med munter stemme: "det var no ikkje akkurat noko problem med at dei ikkje festa seg, så eg trur ikkje du treng noko scratching. Me må berre forsikre oss om at du får tilbakesatt eit eller to gode embryo, slik at de endelig kan få gått heile vegen!" 

Så då får me sjå koss det går og forbereda oss på at det kan verta små endringar i medisinane i siste omgang og at me betaler ekstra for å få gjennomført ICSI på nokre av dei modne egga. Så då er det berre å lene seg tilbake og venta på at legane skal bestemma segog at gubben kjem heim att, så hoppar me i det siste forsøket vårt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, håper det går bedre på det tredje forsøket!! Har de vurdert lang protokoll? Det kan jo gi bedre eggkvalitet og flere egg for oss «eldre damer». Håper det går bedre med deg nå 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 6.9.2018 den 16.27, Chickenwings85 skrev:

Alle gode ting er tre ❤️

Takk! ♥️ ja, får håpa det går vegen no! :helen:

På 6.9.2018 den 19.47, Stjernedryss91 skrev:

Leste dagboken din, og vil gjerne følge dere videre 🙂

Heier på dere, masse lykke til :hjerte: :hjerte: 

Så kjekt med "besøk" som gjerne vil komma innom att fleire gonger ;)

På 8.9.2018 den 19.51, Waldfee skrev:

Å, håper det går bedre på det tredje forsøket!! Har de vurdert lang protokoll? Det kan jo gi bedre eggkvalitet og flere egg for oss «eldre damer». Håper det går bedre med deg nå 💗

Ja, det håper eg og. 💜Som Chickenwingg85 seier over her: alle gode ting er 3. Eg veit faktisk ikkje heilt kva dei vurderer denne gongen. Dei sa at dei måtte diskutere det litt og ta ein tur i tenkeboksen. ;) Så eg kan vel ikkje anna enn å venta og sjå kva dei kjem opp med og om det vert endring i det heile. Dei må jo villa prøva noko nytt denne gongen, må dei ikkje? Eg veit i alle fall at me sikkert kjem til å betala for ICSI, sånn at me i alle fall kan prøva å "tvinge gjennom" befruktning av nokre egg. Om eg får nokon egg i det heile.

Det eg bekymrar meg mest for akkurat no er korleis eg reagerer på ein eventuell ny protokoll? Vil det fungere i det heile? Vil eg i det heile tatt få ut nokon egg? huff, kjenner det begynner å ta på. Me må jo berre prøva, men eg skal ærleg innrømma at det siste forsøket har gjort noko med meg. Eg er blitt så mykje meir usikker på heile prosessen enn kva eg var til og med rett etter aborten. det er vel kanskje litt ekstra og sidan dette mest truleg vil vera absolutt siste forsøk.

Nei huff, eg får la vera å tenka slik. Eg må riste det av meg, og heller ta med gubben på ein god lunsj-date ;) Slappe av og nyte at eg har han heime denne helga :) og så kan eg heller "stikke innom" her når eg er åleine att. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dette absolutt være siste forsøk da? Det er ikke aktuelt å betale for flere? Det er jo mange som trenger flere enn 3 forsøk for å lykkes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, skjønner godt at du har fått litt skrekken etter dette forsøket, men satser på at det går på neste🤞💗👍😊 De får være kreative! Vi skal kanskje også ha litt ICSI neste gang, spennende! Man mister litt motet når ting går galt, vi har jo hatt flere forsøk nå for å få søsken, og da vi begynte var jeg sånn optimist og helt sikker at dette ville gå på første forsøket, som med sønnen. Men var litt mer vanskelig denne gangen, gitt - og da går motet gradvis nedover. Vi får psyke oss opp masse!!

Jeg er på syvende uke med nedregulering, og nå går det fint. Var slitsomt fjerde til sjette uke pga mye hetetokter, men nå har det avtatt og jeg er vel nå «etter overgangsalderen» dvs bare «gammel», og det er mye bedre. Begynner samtidig å grue meg mye til selve forsøket. Snart bare fem uker igjen til jeg begynner med sprøyter. Etter alle skuffelser siste halvannet året så gruer jeg meg, for er så redd for nye nedturer. På en måte er det bedre å være i denne ventetilstanden, heller enn å finne ut hvordan det faktisk går. Men: man må prøve å tenke positivt! Så det skal vi 🤞🤞💗💗👍👍😊 Klem til deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

På 22.9.2018 den 14.26, Albbas skrev:

Må dette absolutt være siste forsøk da? Det er ikke aktuelt å betale for flere? Det er jo mange som trenger flere enn 3 forsøk for å lykkes. :)

Hei. Ja, det er desverre uaktuelt for meg å gjennomføra fleire forsøk. Hovudgrunnen er ikkje pengane, dei har me råd til. det er det at eg ikkje har lyst til å tvinga meg sjølv gjennom fleire forsøk med usikkert resultat, ikkje ein gong egg-donasjon er aktuelt for meg då eg føler det er like usikkert med tanke på suksess. Medan adopsjon gir meg det eg vil ha: eit barn. Det er nemlig ikkje det å gå gravid som er det viktigaste for meg, men å få eit barn. Dermed blir det adopsjon for oss om dette forsøket ikkje går, for sidan tida går (og det er aldersgrenser for adopsjon også) vil eg heller satse på det som gir eit sikkert resultat i form av eit barn (så lenge eg ikkje er for gammal, nærmar meg 42 no så me byrjar å få dårleg tid der også). :) 

I tillegg kjem ikkje eg til å villa gå gjennom dette fleire gonger. Eg skal gjennomføra det siste forsøket me har betalt for, men eg har vekeleg ikkje lyst til å gå gjennom fleire forsøk enn det. :) 

På 25.9.2018 den 20.06, Waldfee skrev:

Å, skjønner godt at du har fått litt skrekken etter dette forsøket, men satser på at det går på neste🤞💗👍😊 De får være kreative! Vi skal kanskje også ha litt ICSI neste gang, spennende! Man mister litt motet når ting går galt, vi har jo hatt flere forsøk nå for å få søsken, og da vi begynte var jeg sånn optimist og helt sikker at dette ville gå på første forsøket, som med sønnen. Men var litt mer vanskelig denne gangen, gitt - og da går motet gradvis nedover. Vi får psyke oss opp masse!!

Jeg er på syvende uke med nedregulering, og nå går det fint. Var slitsomt fjerde til sjette uke pga mye hetetokter, men nå har det avtatt og jeg er vel nå «etter overgangsalderen» dvs bare «gammel», og det er mye bedre. Begynner samtidig å grue meg mye til selve forsøket. Snart bare fem uker igjen til jeg begynner med sprøyter. Etter alle skuffelser siste halvannet året så gruer jeg meg, for er så redd for nye nedturer. På en måte er det bedre å være i denne ventetilstanden, heller enn å finne ut hvordan det faktisk går. Men: man må prøve å tenke positivt! Så det skal vi 🤞🤞💗💗👍👍😊 Klem til deg !

Jo takk, det var ikkje noko kjekt nei. det var litt sånn at eg følte eg fekk alderen min midt i trynet og alt føltes som berre min feil. Det er rart kor det verkar inn på humøret/psyken/trua når det går feile vegen. ;) Men ein kan jo ikkje gjera anna enn å tru at denne gongen går det. Og det hjelper i alle fall ikkje meg å dvele ved det, eg må i alle fall berre reisa meg att og kosta av meg før eg fortsett framover.

Oj, Eg har vert litt i mi eiga boble her ser eg! Går det bra med deg? Er du begynt på sprøytene no? ouuuææææ!! Krysser i alle fall fingrane for deg, det berre MÅ gå denne gongen! :klem: Tenk om me to kunne vera så heldige å få følga kvarandre? :) 

På 13.10.2018 den 23.32, Mirabella76 skrev:

Korleis går det med deg, Ysera? Spent på om du snart skal i gang med nytt forsøk. :)

Joda, her er me spente me også ;) gubben er fortsatt vekkreist og me veit ikkje endå om me får starta på vårt siste forsøk no i november. Alt kjem jo an på om han er her eller ikkje. For sidan han fortsatt reiser så er han ikkje heime i helgene før etter kl 15:00 på fredagane (når Hausken stenger) og reiser att på søndags kveld når det endå er eit halvt døgn til Hausken opnar att. Dermed er det litt vanskeleg å få avlevert ein sædprøve for å kunna frysa ned, og me MÅ dermed ha "dobbelt fersk-forsøk" ;) 

Uansett så har eg fått ny protokoll med nye medisiner og mykje å setja seg inn i. I dette forsøket skal eg visstnok ha østrogen-priming med Progynova og begynner den 26. oktober med det. I løpet av dei to neste vekene får me mest truleg veta om gubben endeleg skal vera litt heima dei neste månadane, derfor blir det greit å starte primingen i tilfelle han kjem heim i tide. Om det viser seg at han ikkje kjem heim i tide eller menstruasjonen kjem alt for tidleg denne gongen er det jo berre for meg og la vær å starta på sprøytene. Har snakka med hausken om dette og forsikra meg om at eg har nok tabelettar til å gjennomføre 2 omgangar med Progynova i tilfelle det skulle skjera seg heilt. då er det jo berre å telle 20 dagar fram og så begynne på Progynova ein gong til. ;)

Eg er og litt nervøs sidan eg denne gongen skal gå på Menopur (1200 IU for å vera eksakt) og eg må sei eg er gruar meg til blandinga og til oppmålinga av kvar dose (eg vil jo måla opp korrekt).

Huff nei, tenker eg hiv meg framfor TV'en og ser litt hjernedød underhaldning! ;) Ha ein flott søndagskveld damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med nytt opplegg og krysser fingrebe for at mannen er hjemme når det passer best:-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære @Ysera, her var det mye nytt og spennende til siste forsøk👍Jeg krysser alt jeg kan for at vi kan følge hverandre gjennom forsøk og også graviditet, begge to! Det ville vært så fantastisk 💗 Jeg begynner med Menopur 7/11 så vi kan bli ganske likt i løypa. Det er litt klønete å blande Menopur, man føler seg litt sånn «hjemmekjemiker». Jeg har brukt Menopur alle mine forsøk og nå lar jeg mannen styre med blanding alene. Han er blitt flink til det, og da får han en oppgave også 😉 Menopur skal jo være fint for oss litt eldre, gi god eggkvalitet. Jeg har pleid å respondere bra på det - håper det gjelder for deg og også for denne gangen for meg 🤞🤞 Verdens beste sønn er laget med Menopur 💚 Å jeg gruer meg skikkelig til forsøket, dessverre. Er så redd for enda en nedtur. Man må bare prøve å psyke seg opp det man kan! Skal heie masse masse masse på deg! Klem 😊💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så vart det ikkje noko forsøk på oss no i november likavel, gubben er fortsatt vekkreist og eg sitt heime åleine. :) Einaste eg merka no var at eg fekk nokon humørsvingingar av den Progynovaen, så her kan det bli interessant i neste omgang når eg skal gå på det igjen ;) Eg skal i gang med Progynovaen igjen den 23. november sånn at eg er klar for sprøytestart i byrjinga av desember. 

Eg måtte berre prøva akupunktur. Eg veit ikkje om det vil hjelpa noko særleg, men det har hatt ein slags effekt som eg har merka i alle fall og det er at syklusen min er tilbake på 28 dager slik eg var før i tida då eg var ein ungfole ;) 

På 24.10.2018 den 10.37, Sjokoladepiken skrev:

Masse lykke til med nytt opplegg og krysser fingrebe for at mannen er hjemme når det passer best:-) 

Tusen takk @Sjokoladepiken, alle gode vibber og lykkeønskninger hjelper på ;)

På 25.10.2018 den 21.38, Waldfee skrev:

Kjære @Ysera, her var det mye nytt og spennende til siste forsøk👍Jeg krysser alt jeg kan for at vi kan følge hverandre gjennom forsøk og også graviditet, begge to! Det ville vært så fantastisk 💗 Jeg begynner med Menopur 7/11 så vi kan bli ganske likt i løypa. Det er litt klønete å blande Menopur, man føler seg litt sånn «hjemmekjemiker». Jeg har brukt Menopur alle mine forsøk og nå lar jeg mannen styre med blanding alene. Han er blitt flink til det, og da får han en oppgave også 😉 Menopur skal jo være fint for oss litt eldre, gi god eggkvalitet. Jeg har pleid å respondere bra på det - håper det gjelder for deg og også for denne gangen for meg 🤞🤞 Verdens beste sønn er laget med Menopur 💚 Å jeg gruer meg skikkelig til forsøket, dessverre. Er så redd for enda en nedtur. Man må bare prøve å psyke seg opp det man kan! Skal heie masse masse masse på deg! Klem 😊💗

Eg og krysser fingrane for oss begge to! ♥️Denne gongen SKAL det gå!!

Eg kjenner meg godt igjen i dei følelsane som du går og kjenner på no i dette forsøket, dei nedturane er så utruleg vonde og det føles jo liksom ekstra vondt sidan ein allereie er så veldig klar over kor kort tid ein faktisk har att til å få noko ti å skje på ;) Ja, no er det viktig å psyka seg opp, for dette SKAL gå! Me må jo berre prøva, hvis ikkje gir ein jo berre opp... og det har eg ingen intensjonar om å gjera ;) Eg heier SÅ masse på deg no, og venter spent på morgodagens oppdatering!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ysera skrev:

Så vart det ikkje noko forsøk på oss no i november likavel, gubben er fortsatt vekkreist og eg sitt heime åleine. :) Einaste eg merka no var at eg fekk nokon humørsvingingar av den Progynovaen, så her kan det bli interessant i neste omgang når eg skal gå på det igjen ;) Eg skal i gang med Progynovaen igjen den 23. november sånn at eg er klar for sprøytestart i byrjinga av desember. 

Eg måtte berre prøva akupunktur. Eg veit ikkje om det vil hjelpa noko særleg, men det har hatt ein slags effekt som eg har merka i alle fall og det er at syklusen min er tilbake på 28 dager slik eg var før i tida då eg var ein ungfole ;) 

Tusen takk @Sjokoladepiken, alle gode vibber og lykkeønskninger hjelper på ;)

Eg og krysser fingrane for oss begge to! ♥️Denne gongen SKAL det gå!!

Eg kjenner meg godt igjen i dei følelsane som du går og kjenner på no i dette forsøket, dei nedturane er så utruleg vonde og det føles jo liksom ekstra vondt sidan ein allereie er så veldig klar over kor kort tid ein faktisk har att til å få noko ti å skje på ;) Ja, no er det viktig å psyka seg opp, for dette SKAL gå! Me må jo berre prøva, hvis ikkje gir ein jo berre opp... og det har eg ingen intensjonar om å gjera ;) Eg heier SÅ masse på deg no, og venter spent på morgodagens oppdatering!!

Tusen takk, snille du 💗 så kjedelig at dere må vente til desember!! Ventetid er kjedelig. Og: Jeg hadde håpet vi skulle være likt. Men da skal jeg heie på deg i desember, så krysser vi bare fingrene for at det ikke skjer noe uforutsett og for gode resultater for begge 🤞Vi må ikke gi opp nei! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
På 12.11.2018 den 22.07, Waldfee skrev:

Tusen takk, snille du 💗 så kjedelig at dere må vente til desember!! Ventetid er kjedelig. Og: Jeg hadde håpet vi skulle være likt. Men da skal jeg heie på deg i desember, så krysser vi bare fingrene for at det ikke skjer noe uforutsett og for gode resultater for begge 🤞Vi må ikke gi opp nei! 

Er så frustrert akkurat no!! Sidan me skal reisa vekk no i jula så har vinduet for eit eventuelt forsøk før jul lukka seg.l :( siste frist for å få mensen og kunna gjennomføra eit eventuelt forsøk no før jul var i går, og ingenting skjedde... bah! Så då var det kanskje berre ønsketenkning om at syklusen min var tilbake på 28 dagar... Kjenner eg blir litt lettare desperat og fortvila. :( Nei, no må eg slutta. Tenker og det er den Progynovaen som gir meg skikkelige humørsvingingar. Eg var begynta å komma i julestemning i går, pynta til jul og alt, og plutselig midt oppe i all denne julegleden tok eg meg sjølv i å sitja på golvet og sjå på julepynten medan eg tenkte kor leit det er at eg aldri kjem til å få laga til jul for eigne barn og grein. (har sikkert og noko å gjera med at me no næramar oss terminen for dei to me mista i våres). Men det er jo ikkje sikkert at skjer, heilt utruleg kor den medisinen der tullar med mitt humør. 😒 Eg nektar å gi opp før eg faktisk må gi opp!!

Eg får prøva å tenka positivt! Om me no venter til Januar er det ikkje noko press, ingen julefestsar der eg må bortforklara kvifor eg ikkje tar meg ein drink, og ikkje noko tidsramme for når det må gjennomførast pga. juleferie (både vår og Hausken). :) Tenker eg prøver å sjå det positive i det og heller nyta jula. ;)

Kryser heller fingrane for deg eg, @Waldfee og føl med på dagboka di. ;) Blir spanande å sjå kva testen seier! Uansett: eg lever fortsatt i trua for deg og håpar på eit lite julemirakel for deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...