AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Jeg har lyst på kvalitetstid med moren min. Har lyst å reise en plass med henne, da hun ikke har vært i så mange land. Hvor er det billigst å reise på denne tiden? Fly og hotell og sånn. Anonymkode: 1a714...b8f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Forutsetter du tenker storby, og Europa. Kan godt anbefale andre verdensdeler og lengre turer, men ikke det som slo meg når du nevnte lite reise-vant mor. Jeg trur dere kunne likt Praha. Norwegian har rimelige fly, det er billig å bo og billig å spise, byen er liten og oversiktlig å ta til fots, og det er mye å se. Og det er en turistifisert og trygg by. Andre steder i østeuropa er også temmelig rimelige. Kan blant annet anbefale Krakow eller Gdansk. Så har du byer som London og Paris - billig fly. Men alt annet er veldig dyrt. Samme med København og Stockholm Berlin er billig å reise til, og man kan få billig hotell, men Euroen er dyr, så om pris er det viktigste ville jeg styrt unna Euroland. Anonymkode: aa641...8fc
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Nice, Frankrike. Billige fly med norwegian, leie Airbnb leilighet og spise billig (ikke de dyreste resturantene). Dere kommer til å bli helt forelsket i den franske riviera :D trenger ikke bil der heller, tog går overalt. Ta fly til Nice og bo i Cannes, eller et annet sted i Provence. 😍😍 må tilbake dit! Anonymkode: 2fa8c...994 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Edinburgh. Grei pris på flybilett og ganske greit prisnivå. Vil tipse om å droppe hotell og heller lei en privat leilighet. jeg og mamma gjorde det i sommer og da sparte man også penger ved å ikke spise alle måltider ute. Legger ved en link om hvor vi bodde. Var gå avstand til alt og eieren av leiligheten var super. https://www.booking.com/hotel/gb/edinburgh-city-apartment.en-gb.html?label=gen173nr-1DCAsoUEIYZWRpbmJ1cmdoLWNpdHktYXBhcnRtZW50SDNYBGiqAYgBAZgBLrgBB8gBDdgBA-gBAZICAXmoAgM;sid=b759ea3536372516777f3ae71f1402dd;dist=0&sb_price_type=total&type=total& Anonymkode: 713e1...52d
Zienna Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 På 12.02.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev: Forutsetter du tenker storby, og Europa. Kan godt anbefale andre verdensdeler og lengre turer, men ikke det som slo meg når du nevnte lite reise-vant mor. Jeg trur dere kunne likt Praha. Norwegian har rimelige fly, det er billig å bo og billig å spise, byen er liten og oversiktlig å ta til fots, og det er mye å se. Og det er en turistifisert og trygg by. Andre steder i østeuropa er også temmelig rimelige. Kan blant annet anbefale Krakow eller Gdansk. Så har du byer som London og Paris - billig fly. Men alt annet er veldig dyrt. Samme med København og Stockholm Berlin er billig å reise til, og man kan få billig hotell, men Euroen er dyr, så om pris er det viktigste ville jeg styrt unna Euroland. Anonymkode: aa641...8fc Enig med denne. Legger til Budapest som også et godt alternativ. Der er det både billig å bo og spise. Byen er veldig hyggelig, med mange kafeer og spisesteder. Vakker er den også Skal dere bare være borte en weekend er Bratislava et godt og rimelig valg. Veldig hyggelig der.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Sjekk om SAS eller Norwegian har noen tilbud. Ofte er det på flybilletter det er mest å hente Anonymkode: 4dae6...c43
tirben Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Wizzair flyr billig til Øst Europa. Får ofte billige hoteller der også, og i tillegg er det billig å spise ute. Har hørt mange skryte av Budapest, og jeg kunne også godt tenkt meg å reise dit. Praha liker ikke heg så godt, dårlig service og veldig turistifisert. Har vært i Warszawa, Kraków og Gdansk, og der er det ok for noen få dager. Likedan med Riga og Vilnius. Lett å finne fram, billig, og kort flytur.
Alltidpånett Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Gdansk/Sopot har flotte og billige hoteller, vi snakker Radisson til 500 kroner natta midt i gamlebyen. Mange spamuligheter også, til halve prisen av i Norge. Maten er enda billigere, og kvaliteten veldig god. Jeg har gode tips til Gdansk på alltidreiseklar.no, dersom dere går for den byen. Det er lett å navigere i Gdansk, og den er passelig stor til at den fungerer godt en helg. Shoppingen er sånn passe ok, og det er flere virkelig flotte og moderne museer der - som er langt mer spennende enn det kan høres ut som.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 På 12.2.2018 den 20.42, AnonymBruker skrev: Nice, Frankrike. Billige fly med norwegian, leie Airbnb leilighet og spise billig (ikke de dyreste resturantene). Dere kommer til å bli helt forelsket i den franske riviera :D trenger ikke bil der heller, tog går overalt. Ta fly til Nice og bo i Cannes, eller et annet sted i Provence. 😍😍 må tilbake dit! Anonymkode: 2fa8c...994 Enig i denne! Anonymkode: bb8b3...36d
Byjenta! Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 Jeg anbefaler hvertfall Krakow på det sterkeste! Billig og reise dit og være der. En fantastisk by!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå