Gå til innhold

Kjedelig sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er redd for at sexen med meg og kjæresten har blitt ødelagt fordi jeg nesten alltid er med på alt. Elsker å prøve nye ting, tenner på at han får komme hvor han vil på meg, ta meg hvor han vil, sånn han vil, fordi jeg elsker og blir kåt av å please. Men lurer på om jeg skal begynne å holde mer igjen. Da ville han kanskje satt pris på det mer? Og menn, begynner dere å kjede dete etterhvert hvis dere alltid får «viljen» deres? 

Anonymkode: 54cb5...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gal? :sjokk:

Anonymkode: 71392...e26

Skrevet

Hvis han ville hatt motstand hos meg måtte han vært mer dominant. Jeg elsker sex og elsker å prøve nye ting og please/bli pleasa, å holde dette tilbake hadde vært turn off med mindre det var et dominant sexy lek.

Anonymkode: 0c781...1f2

Skrevet

Hvis du er kjedelig i senga så er det nok definitivt en annen grunn :tongue:

Anonymkode: feceb...8f4

Skrevet

Hvis du virkelig blir kåt av det, og gir uttrykk for det, så tror jeg det skal mye til for at det blir kjedelig. De fleste menn liker vel å se at partneren blir opphisset, og har det bra?  Men det kunne kanskje krydret tilværelsen, om du hadde noen egne greier du ville ha gjennomført en gang i blant. 

Anonymkode: efe62...0e7

Skrevet

Snakk med typen din om det! 

Skrevet

TS, dette må være den mest bakvendte logikken jeg noensinne har sett.

• Liker 2
Skrevet

Se på det på en annen måte. Synes du det hadde vært sexy hvis han hadde begynt å si "nei, jeg vil ikke!" til ting i senga? :P fordi det er kjedelig andre vei?

Skrevet
27 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

TS, dette må være den mest bakvendte logikken jeg noensinne har sett.

Fordi du er en "ekte" mann det. :)

Jeg er som TS og har opplevd menn som tenner mer på "jakten" enn selve sexen. For noen er jeg en sexgudinne, for andre er jeg for "lett" å ha med å gjøre. For disse mennene forsvinner spenningen på en måte.

Men de aller aller fleste menn setter dog pris på at man faktisk er med på leken og ikke bare ligger der og surmuler hvis han foreslår analsex og facials. ;) Ofte er det alfahannene som tåler at dama er helt med på sexen som en likestilt. De er så trygge på seg selv.

Kanskje det handler om helt andre ting. At betahannene føler seg ekstra umandige når dama er så "aggressiv" og leken.

Ikke vet jeg, men det er godt at det er desidert flest sexgale mannfolk som setter pris på leken og rå sex!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mippi skrev:

Fordi du er en "ekte" mann det. :)

Jeg er som TS og har opplevd menn som tenner mer på "jakten" enn selve sexen. For noen er jeg en sexgudinne, for andre er jeg for "lett" å ha med å gjøre. For disse mennene forsvinner spenningen på en måte.

Men de aller aller fleste menn setter dog pris på at man faktisk er med på leken og ikke bare ligger der og surmuler hvis han foreslår analsex og facials. ;) Ofte er det alfahannene som tåler at dama er helt med på sexen som en likestilt. De er så trygge på seg selv.

Kanskje det handler om helt andre ting. At betahannene føler seg ekstra umandige når dama er så "aggressiv" og leken.

Ikke vet jeg, men det er godt at det er desidert flest sexgale mannfolk som setter pris på leken og rå sex!

Flere ting jeg kan pirke på. 

En "ekte" mann...please ;) Må være lov å ha forskjellige preferanser og være ekte likevel

Men om man tenner på jakten så er jo det kjempe stilig det også, kommunikasjon er nok nøkkelordet her. Det tar tid å finne ut av hva slags knapper man skal trykke på hos en partner og jeg synes det er litt spennende å utforske den delen..Se hva som egentlig funker og hva som ikke funker. Hva han tenner mer og mindre på. Finne ut av hvem han er i senga er kjempe spennende! 

Jeg tror ikke ts er kjedelig. Men det kan hende at man gjør ting litt sånn "samme for meg"-aktig, det bør man være litt forsiktig med.

• Liker 2
Gjest Fillerista
Skrevet

Haha, nei nei nei! Altså, nå vet jeg ikke hvordan han er skrudd sammen, men når jeg ikke går lei av dama etter noen år er det nettopp fordi hun er som deg. 

Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere ting jeg kan pirke på. 

En "ekte" mann...please ;) Må være lov å ha forskjellige preferanser og være ekte likevel

Men om man tenner på jakten så er jo det kjempe stilig det også, kommunikasjon er nok nøkkelordet her. Det tar tid å finne ut av hva slags knapper man skal trykke på hos en partner og jeg synes det er litt spennende å utforske den delen..Se hva som egentlig funker og hva som ikke funker. Hva han tenner mer og mindre på. Finne ut av hvem han er i senga er kjempe spennende! 

Jeg tror ikke ts er kjedelig. Men det kan hende at man gjør ting litt sånn "samme for meg"-aktig, det bør man være litt forsiktig med.

Jaddajadda, selvfølgelig. Jeg bare satte det på spissen. Men helt ærlig, de mennene som er skikkelig alfahanner de har tålt bedre den gleden og nysgjerrigheten for sex. ;) De vil du skal være likestilt dem og nyte både din egen og hans kropp.

Betamennene har vært mer opptatt av jakten. Kanskje fordi de trenger mer bekreftelse? Og når de jakter og endelig får nedlagt byttet sitt og får gjennomført en handling med henne som de har jaktet på, så føler de seg bra av det.

Ja, de fleste synes den utforskingen er spennende. Men for noen menn er det ikke slik. De er ofte også kjipere i sengen etter min erfaring. Ikke så lekne eller grisete. Sikkert fordi sex er noe ganske annet for dem enn for meg. :)

Jeg mente ikke at ts var kjip, hvis du trodde det? Jeg synes mennene som ikke setter pris på ts er de kjipe. ;)

Endret av Mippi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...