Gå til innhold

Stakkars bolleløse barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er en dårlig mor som ikke bakte boller i går. Jeg er ingen mesterbaker og fikser ikke gjærbakst eller brød. I dag kom barna hjem og "alle" syntes SÅ synd på dem siden de ikke fikk boller i går.

Bare meg eller? Fikk sure komm. fra samboer også. 

Anonymkode: 5fc95...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne vel bare kjøpt ferdige boller?😳

Anonymkode: 982de...ab9

• Liker 19
Skrevet

Tror det går helt fint med barna dine, du! 

Hvis mannen din synte de absolutt burde ha boller, så kunne han bakt dem selv! 

Anonymkode: 3f917...944

• Liker 39
Gjest engangstilfelle
Skrevet

Hvorfor synes du at du er dårlig mor som ikke bakte boller?

Skrevet

Hvorfor bakte ikke samboeren boller, da?

Anonymkode: 504af...563

• Liker 22
Skrevet

Samboer kunne vel kjøpt eller bakt hvis det var så viktig? Barn overlever uten boller.

• Liker 3
Skrevet

Krever ikke en masterhjerne å kjøpe en 10 pakning med småboller, én kremfløte og et glass syltetøy. 

Anonymkode: d2a79...f1f

• Liker 5
Skrevet

Vi fikk alltid kjøpeboller hjemme, like gode de..

Anonymkode: 45b9e...dba

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Du skulle bakt boller. Så kunne samboeren din tatt seg en bolle!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krever ikke en masterhjerne å kjøpe en 10 pakning med småboller, én kremfløte og et glass syltetøy. 

Anonymkode: d2a79...f1f

Enig. Synes familier bør lage litt kos iblant. Så enkelt at selv far kan, så han har ingen rett til å være sur, men skjønner at barna ble litt skuffet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde kjøpeboller, krem i sånn boks og jordbærsyltetøy i klemmeflaske... ungen var strålende fornøyd og jeg slapp bake (+ all oppvasken og ryddingen som følger med) 😁 

Du kan jo kjøpe dette selv og overraske dem med boller i morgen? Ikke fordi de trenger det, men for å glede de.

Og bruk barberskum i stedet for krem i mannen sin bolle, så kanskje han ikke klager neste gang :) 

Anonymkode: c382e...ec6

• Liker 27
Skrevet

Vi hadde heller ikke boller.

Vi hadde kake og muffins til morsdagen, og ingen savnet boller. Jeg glemte hele fastelaven. 

• Liker 1
Skrevet

Her hadde vi kjøpeboller. Man må ikke bake heldigvis. 😊

Skrevet

Hadde de bursdag i går eller noe? Merkelig at andre synes synd på dem fordi de ikke spiste boller. Boller spiser man jo mange ganger ellers i året. Hvis barna absolutt ville ha boller på bursdagen sin kunne de ha bakt selv, eller spurt en besteforelder eller nabo om hjelp.

Anonymkode: 6c3a7...e8e

• Liker 1
Skrevet

Samboeren din burde bakt boller hvis ha også ble "sur". Eller er han evneveik?

Anonymkode: b1b0a...811

• Liker 4
Skrevet

Så det er blitt lovfestet nå altså?  At man MÅ ha boller til fastelaven? Latterlig!

Anonymkode: 96fbb...3cd

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er blitt lovfestet nå altså?  At man MÅ ha boller til fastelaven? Latterlig!

Anonymkode: 96fbb...3cd

Nope, er ikke ulovlig å ikke gjøre hyggelige ting med barna sine på slike dager (eller generelt). Men det er heller ingen rettighet at barna skal være fornøyde.

• Liker 5
Skrevet

Tror vi hadde fastelavnsboller én gang hele den tida jeg vokste opp, da var jeg vel rundt fem-seks år gammel, og jeg tok ingen større skade av å gå glipp av det de andre årene altså:fnise: Hadde dog kanskje syntes det var litt sårt hvis jeg visste at "alle andre" fikk; er enkelt for oss voksne å tenke at hva "alle andre" gjør ikke har noe å si, men det er litt vanskeligere for et barn å forstå... Jaja, uansett så tror jeg at barna dine kommer til å komme seg over mangelen på fastelavnsboller uten problemer! Eventuelt så går det jo an, som andre her har sagt, å sette mannen din i arbeid med bollebakst neste år, eller kjøpe ferdige boller.

• Liker 1
Skrevet

Nei, barna tar ikke skade av å ikke ha spist fastelavnsboller. Men om du/dere ALDRI gidder å ordne fastelavnsboller, så kan jeg jo skjønne om barna synes det er kjipt. Det er jo hyggelig å spise boller med syltetøy og krem sammen ÉN gang i året! Og boller, krem og syltetøy kan kjøpes ganske så billig på butikken!

Anonymkode: 24efd...d01

• Liker 2
Skrevet

Merkelig av samboer å bli sur for dette. Vi lever i 2018, og da er det ikke forbeholdt kvinner å bake boller.

Vi bakte heller ikke boller i går, fordi vi ikke var hjemme, men det ble ikke servert boller der vi var heller. Ingen som tenkte noe spesielt på det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...