AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Del Skrevet 12. februar 2018 På eBay koster de 100kr og på elkjøp o.l koster veggeste rundt 1000kr. Er de fra eBay risky å kjøpe? Vil ikke at hele TV'en skal dette ned, men veggfestet er like dyrt som tv'en jeg skal kjøpe. Anonymkode: 9f582...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 12. februar 2018 #2 Del Skrevet 12. februar 2018 Hadde ikke kjøpt på eBay nei, heller betale for noe som man kan klage på om noe skulle svikte, det får du ikke gjort på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Del Skrevet 13. februar 2018 det er NØYAKTIG det samme stativet på ebay, elkjøp, biltema etc. Alt er billig stanset metall, elkjøp selger dette med stor provisjon for å kunne tjene penger. Elkjøp har veldig liten fortjeneste på tingene du ønsker å kjøpe som tv og vaskemaskin, men de prakker alltid på deg en kabel til 600kr, et veggfeste til 1000kr eller gummiknotter til å ha under vaskemaskinen til 300kr det er tilbehøret de tjener penger på. Jeg har selv hatt et feste fra elkjøp, biltema og ebay. Det fra elkjøp og biltema var identisk. Jeg flyttet og trengte et nytt veggfeste som jeg kjøpte fra ebay, tilsvarende feste kostet 3000kr i norge men 800kr på ebay og jeg er kjempefornøyd med produktet fra ebay. Anonymkode: 98698...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 14. februar 2018 #4 Del Skrevet 14. februar 2018 eBay er ikke synonymt med bedriten kvalitet. eBay er en markedplass, hvor både private og bedrifter kan selge varene sine. Ofte har bedrifter varer til salgs både på eBay og på sin "offisielle" nettbutikk. Så eBay er ikke nødvendigvis bare billig Kina-drit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 18. februar 2018 #5 Del Skrevet 18. februar 2018 Enig med over. eBay er et torg. Man kan ikke si noe spesielt om kvaliteten på Ebay som sådan, men man kan si noe om kvaliteten fra den enkelte selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå