Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang sett etter når venner har vært sist aktive på messenger og sendt dem en melding hvis de har vært på? Spør fordi jeg merker at jeg får en del meldinger når jeg er på. Og det er overraskende mange som klikker hvis du har vært aktiv etter de sendte deg melding, men ikke svarer.

Synes hele funksjonen er veldig unødvendig egentlig. Anonymiteten lenge leve i 2018...

Anonymkode: 9425f...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, irriterende for jeg er ofte innom å sjekker grupper eller eventer og orker ikke chatte med folk da. Spesielt de jeg kanskje ikke har svart på en stund av forskjellige upersonlige grunner som tar sjansen når de ser jeg er på og purrer på svar, også blir de kjempe støtt når de ikke får det. Leave me alone, liksom

Anonymkode: 1a961...efd

• Liker 1
Skrevet

Enig. Synes at det er teit at folk kan se om meldingen har blitt lest også. Det blir liksom et press om å skulle svare og ta stilling til ting der og da. Det skjer ofte at jeg sjekker telefonen uten at jeg har tid til å svare der og da. 

Anonymkode: 47c7b...dbb

Skrevet

Enig, synes det er jævlig irriterende. Har spesielt tre stykker som tydeligvis følger godt med og kaster seg over tastaturet med en gang jeg sjekker facebook. Jeg hater messenger. Skjønner ikke greia, jeg liker å kunne være på facebook og andre nettsider uten at hele verden vet at jeg er pålogga. 

Anonymkode: 17ad5...17c

Skrevet

Nettopp det er grunnen til at jeg bruker både Messenger og Facebook stadig mindre. Jeg tenker meg godt om før jeg logger inn nå, for det er alltid folk som følger med og får det med seg. Det er ikke gøy lenger!

Anonymkode: 27068...885

Skrevet

Jeg har sånne hyggelige fb-venner som alltid logger seg ut i det jeg logger meg på. 

Anonymkode: f0f01...46c

Skrevet

Jeg er enig, uenig, enig, uenig, enig og uenig.

Anonymkode: 27f00...0f1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har sånne hyggelige fb-venner som alltid logger seg ut i det jeg logger meg på. 

dump han/henne

Skrevet

Jeg gidder ikke å bry meg om det. Har ikke chaten synlig  så da legger  man ikke merke til det. 

Anonymkode: 4788c...2fb

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dump han/henne

Alle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...