rutti Skrevet 11. februar 2005 #1 Del Skrevet 11. februar 2005 noen som har denne blå overtrekksdressen og kan dele erfaring? er på tilbud nå,og jeg lurer på kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 17. februar 2005 #2 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvilken en da? Jeg har en blå bjørn-dæhlie-skidress. Sånn overtrekksdress. Er grasalt fornøyd! Mannen har tenkt på alt. Slipper kort rygg, teite glidlåser som går opp, kulde i halsen mm. Har kjøpt meg enda en nå. Veldig fornøyd med bjørndæhlie-klærne. Har to skidresser av han nå. Skidresser jeg har brukt før har vært for posete og tunge, og glidelåsene har bare glidd opp.... Og andre som har vært bra, har vært for dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Mannen min er veldig veldig fornøyd. Han har den tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 23. februar 2005 hva er prisene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #5 Del Skrevet 23. februar 2005 Disse er de beste på markedet! Hvor fant du det på salg? Kunne tenkt meg en ny bukse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå