AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg, kvinne 40 år, må begynne så smått å bruke lesebriller. Har til nå bare +1 så føler det er litt tidlig å bruke masse penger hos optiker på en ordentlig brille. Har bare kjøpt en enkel dog kjedelig brille på Nille som fungerer til mitt bruk. Lurer imidlertid på om noen har tips til andre butikker enn Nille som har slike lesebriller av den rimelige typen. Var hos Clas Ohlson men de var ikke noe fine. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 97a05...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. februar 2018 #2 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg kjøpte et par på Europris. Akkurat da jeg var der hadde de ganske mye forskjellig, men jeg tror det varierer en hel del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 12. februar 2018 #3 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg synes Søstrene Grene har fine, klassiske lesebriller. Rusta har også bra utvalg.: https://www.rusta.com/no/sok/Lesebriller/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Del Skrevet 12. februar 2018 Du får en brille hos Specsavers med rett styrke til dine øyne for 195,-. 2 faktisk! Men det forutsetter at du har eller tar en synsprøve. Anonymkode: 0fcef...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 14. februar 2018 #5 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Jeg vet ikke med deg, men synet mitt er ihvertfall superviktig og jeg har bare et par øyne (= Uansett, jeg kan tipse deg om at Brilleland har -73% på alle innfatninger. Velger du det rimligste glasset så koster det ingenting. Monteringsjobben er på ca. 300 kr. Du kan fint finne briller der på en totalpris på 500 kr eller mindre. Jeg har bestilt meg briller der, fant innfatning til fullpris på 1200 kr, montering + oppgradering av glass så havnet alt på 1300 kr. Det synes jeg ikke er så ille, da har jeg plukket den innfatningen jeg likte best også (= Evt. sjekk synsam her, superbillig: https://www.synsam.no/briller/lesebriller-ferdigbriller Endret 14. februar 2018 av Silje92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 15. februar 2018 #6 Del Skrevet 15. februar 2018 På 12.2.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev: Jeg, kvinne 40 år, må begynne så smått å bruke lesebriller. Har til nå bare +1 så føler det er litt tidlig å bruke masse penger hos optiker på en ordentlig brille. Har bare kjøpt en enkel dog kjedelig brille på Nille som fungerer til mitt bruk. Lurer imidlertid på om noen har tips til andre butikker enn Nille som har slike lesebriller av den rimelige typen. Var hos Clas Ohlson men de var ikke noe fine. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 97a05...4b5 Helt Normal har noen fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå