*M* Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Jeg vurderer å kjøpe en epilator, men jeg vet ikke hvilken type. Noen som har en anbefaling?
~sikka~ Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har Braun Silkepil. Er meget fornøyd med denne, du kan velge nybegynner-pinsetter i begynnelsen så det gjør mindre vondt. Og den har 2 hastigheter. + kjøleelement dersom du ønsker å bruke det. + at den har barbermaskin-del, for å stusse litt
*M* Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2005 Var faktisk den jeg vurderte å kjøpe. Har nemlig funnet ut at jeg bruker mer penger på barbersaker på ett år enn det jeg må ut med for en epilator.
~sikka~ Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Ja da anbefaler jeg den virkelig, barberblader og skum er jo svindyrt. Etter et par ganger gjør det nesten ikke vondt engang med epilering. De sa på butikken jeg kjøpte den at det er den der de selger mest av. bl.a fordi den har så mange muligheter.
Ienna Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Har brukt Braun Silkepil et års tid og er veldig fornøyd med den... er litt viktig å bruke bodyscrub (f.eks. hampskrubb) litt forsiktig noen dager etter epilering, særlig der huden er tykk, altså f.eks. foran på legger og lår. Huden har en tendens til å lukke seg over hårene før de vokser ut... og da kan det bli rødt og nuppete. Det har blitt bedre etterhvert da... Hilsen Ienna
jordbær Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 Jeg kjøpte Silk-épil i går. Veldig fornøyd så langt.. Ikke så veldig vondt på leggene... Verre med bikinilinja.. :oops:
Lizzie Skrevet 16. februar 2005 #8 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har også Braun Silkepil og er kjempefornøyd med den. Går kjempegreit på bena, men jeg skal ikk epåstå at det er smertefritt i bikinikinjen... Men det holder lenge da, så det er ikke så ofte det trengs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå