Gå til innhold

Kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å investere i en ny kjøkkenmaskin igjen snart, og ønsker da også å oppgradere en god del så jeg kan bruke den til mer enn bare elting

Har en eldgammel Bosch som er fin til elting og visping av krem. Jeg kan også montere på en sånn blendersak (sånn med kniver i bunnen som er grei når man skal male ned nøtter til nøttesmør eller lage pesto)

Prøvde å sjekke noen nettsider, men nå er det jo et hav av forskjellige merker og modeller og jeg blir helt sliten av å finne ut hva jeg burde velge. Jeg regner seff med at Kenwood er et bra merke, men aner ikke hvilken modell jeg burde gå for

Jeg trenger ikke en alt for stor maskin. Den bør kunne elte en brøddeig liksom, men baker jeg så baker jeg ikke så enorme porsjoner. Jeg ønsker å fortsette å ha muligheten for en sånn blenderding. Men så ønsker jeg muligheten for å kanskje oppgradere med ekstrautstyr som kjøttkvern, mandelkvern, pølsemaskin osv

Bør ikke gå for de absolutt aller dyreste modellene da økonomien ikke er den jeg kan skryte mest av. Jeg forstår jo at man må legge litt penger i en skikkelig maskin, men det finnes vel noen billigere modeller som er like bra?

Noen tips/linker til hva jeg burde se etter?

Anonymkode: 068c4...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...