Gå til innhold

Hellas for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne ønsker å dra til syden sammen i sommer. Vi har vært bestevenner i 21 år (vi er 22) og ønsker å enten dra Hellas siden ingen av oss har vært der. Målet for turen er å slappe av, sole oss, spise god mat og se hva hellas har å by på! Vi er ikke interessert i grøftefylla. Venninna mi har en kronisk sykdom som gjør at hun plutselig kan bli fort sliten og kanskje sengeliggende, så vi er spontane og tar ting som det kommer. 

Noen som har et fint sted i Hellas å anbefale? Vi har sett litt på et hotell i Skiathos og chania kysten

Anonymkode: ecc91...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naxos er en nydelig øy. Passe rolig, men også stor nok til å gå litt i butikker og mange restauranter å velge i. Mange fine strender er det også.

Anonymkode: d53b2...7c8

Skrevet

Det er flott på Skiathos.  Øya er liten, men det er praktisk å ta buss til de vakreste strendene som ligger ytterst på øya. 

Siden dere må ta hensyn til at venninnen din kan bli syk, vil jeg råde dere å bo på et av hotellene på Meggali Amos stranden.  Da bor dere på stranden, med tavernaer og spisesteder like ved.  Det tar bare 10-15 min å gå til byen, og det er busstopp nær for å komme seg ut til de aller vakreste badestrendene. 

Skrevet

Jeg anbefaler samme sted som @Zienna! Skiathos er helt herlig! Du får virkelig føle på den greske-tilværelsen, samtidig som du står fritt til å gjøre det du ønsker. Om det så er en rolig dag på stranda eller en danse seg inn i soloppgangen. 

• Liker 1
Gjest Fjelldronning
Skrevet

Rhodos & Kreta er fine steder å besøke om sommeren. God tur :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...