AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #21 Skrevet 12. februar 2018 Hvis du har en dekoder fra CD, må du betale lisens, selv med plombert tv. Lisensen er på mottaksutstyr, ikke TV spesifikt. Hvis du ikke har dekoder og har plombert tv. Og ingenting annet, så sakl du heller ikke betale lisens. Anonymkode: bdbcf...e58
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #22 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har en dekoder fra CD, må du betale lisens, selv med plombert tv. Lisensen er på mottaksutstyr, ikke TV spesifikt. Hvis du ikke har dekoder og har plombert tv. Og ingenting annet, så sakl du heller ikke betale lisens. Anonymkode: bdbcf...e58 Jeg vet. Jeg skal altså ikke betale lisens. Anonymkode: c9b6a...b71
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #23 Skrevet 12. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke i kontrakten og noe prospekt finnes ikke. Får vel kontakte kommunen (eller helst folkeregistret) hvis det blir nødvendig, men jeg skjønner bare ikke hvorfor dette er et problem overhode... Jeg har ikke noe abonnement (og naboens betales det allerede lisens for) og jeg har ikke lisenspliktig TV. Anonymkode: c9b6a...b71 Sikkert fordi det oppfattes som at dere alle er i en husstand. Når dere alle bruker "Ola Nordmanns vei 3", uten noen distinksjoner som kan skille på boenhetene, så kan det jo bli upraktisk. Så jeg ville kontaktet kommunen for å få tak i leilighetsnr. og deretter sørget for at både NRK og CD registrerer dette. Anonymkode: 00b2d...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå