Gå til innhold

Sende privat mld til saksbehandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos nav, og snakket med en dame. Jeg forstår veldig lite av alt dette og det som er rundt det. Hun ba meg bestille en time hos legen, noe jeg nå har fått gjort. Hun sa også at jeg skulle sende henne en mld på nav.no når jeg hadde gjort det. Hvordan gjør jeg det? Jeg får bare opp at jeg skal velge en kategori som mld omhandler, og det går jo ikke rett til damen jeg snakket med. 

Anonymkode: 243c8...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke, men dytter

Endret av Mymlen
Skriveleif
Skrevet

Du sender mld på nav.no. Denne blir sikkert sendt videre til din saksbehandler. For guds skyld ikke finn på å send henne en sms på hennes privattelefon. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Luckiness skrev:

Du sender mld på nav.no. Denne blir sikkert sendt videre til din saksbehandler. For guds skyld ikke finn på å send henne en sms på hennes privattelefon. 

Fikk ikke nr hennes, men han hvorfor ville det vært farlig om hun hadde gitt meg det? 

Skrevet

Jeg tror det har noe med at kommunikasjonen skal gå gjennom de rette kanalene som kan dokumenteres og ikke over sms på private linjer.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke nr hennes, men han hvorfor ville det vært farlig om hun hadde gitt meg det? 

Jeg har ikke sagt det ville vært farlig. Men man må skille mellom at når du har kontakt med din saksbehandler så er hun på jobb og at hennes mobil er til privatbruk. Altså hennes privatliv. Hun har neppe interesse av at sine klienter skal sende henne sms på privat telefon. 

• Liker 1
Skrevet

Det er mange kategorier, og jeg vet ikke hvilken som passer for at jeg bare skal skrive at jeg har fått time hos legen. Er kategorier som nettopp blitt skilt og sånt 

Skrevet (endret)

Det er farlig fordi det er et helvetes slit å skulle få mld fra 300klienter til alle døgnet tider.

NAV-behandleren din jobber fra 8-16.00, og skal heller ikke bli kontaktet i helg/ferier etc. 

Endret av puppi
Skrevet
1 minutt siden, puppi skrev:

Det er farlig fordi det er et helvetes slit å skulle få mld fra 300klienter til alle døgnet tider.

NAV-behandleren din jobber fra 8-16.00, og skal heller ikke bli kontaktet i helg/ferier etc. 

Skjønner du ikke det, vil jeg si kommentaren om legetime nok er på sin plass. 

Skjønner at hun ikke skal kontaktes privat, men jeg vet ikke hvordan jeg sender henne en mld på nav sine sider. Trenger ikke å bli hissig...

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner at hun ikke skal kontaktes privat, men jeg vet ikke hvordan jeg sender henne en mld på nav sine sider. Trenger ikke å bli hissig...

Enig, det var ikke meningen. Beklager.

Kanskje du kan ringe nav-kontoret hun jobber på? Evt. sende dem en e-post?

Gjest GoldenLioness
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver på nav siden. Hun får meldingen fra deg da hun er din saksbehandler. Ikke verre enn det.

Skrevet

Synes også dette er vanskelige greier. Fikk plutselig beskjed om å ringe en dame i Nav uten at jeg viste noe om hvor eller hva hun holdt på med. Måtte vente på fellesnummeret i lang tid før jeg fikk oppgi navnet og ventet på nytt til den rette damen ble ledig. Da ringte det på døren ...

Anonymkode: 717fb...3b9

Skrevet

Meldingen kommer til din saksbehandler. Nå husker ikke jeg hva de forskjellige kategoriene er, men antar det er en som heter "oppfølging". Velg den :)

Anonymkode: 2f805...337

Skrevet

Jo det går til saksbehandleren din via Ditt Nav. Automatisk i datasystemet der

Anonymkode: 7a100...6d0

Skrevet

Logg inn på «Min side» på nav.no.

Der har du en meldingsfunksjon/postkasse. Bruk den!

Veldig ryddig og enkel måte å kommunisere med NAV på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...