Gå til innhold

Så fortvilet, venninne mener jeg prøver meg på kjæresten hennes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun dro det så langt som å si at jeg var interessert i han. Vi er voksne folk, selvom dette høres ut som tenåringsdrama.

Vi var ute på en konsert på fredag,venninnen med kjæresten, jeg og min mann. Vi satt sammen alle sammen på et bord etter konserten. mannen min ble full og surret litt rundt, venninnen min fant en venninne fra tidligere hun stod med. Jeg satt og pratet med hennes kjæreste. Jeg gikk på do, og så at bordet var tomt, men kjæresten hennes var på vei bort i baren, så jeg gikk bort med han, siden jeg ikke kjente noen andre der. 

Så kommer kommentaren fra venninnen min: ikke rart hvis mannen din blir sur på deg, du gjør jo ikke annet enn å henge på min kjæreste. (Var ikke nær han fysisk, uten om at han gav meg en klem når vi møttes) Jeg ble paff og trodde hun tullet først. 

Skjønte at hun ikke gjorde det, så bestiller en taxi, så jeg og mannen kan dra hjem. Skrev en melding til henne der jeg skrev at jeg beklager hvis hun oppfattet meg slik, og at det ikke var meningen. Får melding tilbake om hvor ubehagelig jeg var osv.

Dagen etter håpet jeg dette var litt fyllerør. Skrev ny melding om at jeg ikke har flørtet med han, og at jeg var lei meg hvis hun hadde følt det slik, spurte om hun kunne ringe meg, slik at vi kunne prate.

Da fikk jeg den meldingen! Hun ville ikke prate, jeg kunne bare innrømme at jeg var interessert i han, hun synes dette var svært ubehagelig og følte seg sviktet. Hun hadde sett dette tidligere også sa hun, men nå var det blitt veldig ekstremt.

Det hører med til historien at jeg har visst hvem denne kjæresten hennes er, mye lengre enn hun har kjent han. Vi har alltid slått av en prat når vi har møttes feks ute.

Nå er det mandag og hun vil fortsatt ikke prate med meg. Jeg har veldig lyst å sende en melding til kjæresten for å beklage meg hvis han også har opplevd meg slik. Dette er utrolig klient, gruer meg til jeg må møte han igjen :( 

Noen som har noen råd?

Anonymkode: 83911...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har gjort hva du kan gjøre nå....

Anonymkode: de5c2...591

• Liker 14
Skrevet

Unngå de en stund til de eller hun skjønner at hun har tatt feil.

Anonymkode: 7a41b...69c

• Liker 15
Skrevet

Hva sier mannen din da? Han må jo ha reagert han og, om dette er noe som har foregått så åpenlyst som venninnen din mener... Er du en åpen og varm person som prater lett med alle? Om mannen din ikke reagerer, og syns at du har oppført deg normalt, vil jeg tro at dette er i hodet til din venninne. Hun er usikker på seg selv! 

Anonymkode: 38bbd...e45

• Liker 7
Skrevet

Sånne "venninner" er ikke verdt å ta vare på. La henne seile sin egen sjø.

Anonymkode: 74e79...cf5

• Liker 10
Skrevet

Send en melding til kjæresten, og hør om han også oppfatter det slik :nori:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville også unngått dem. 

Anonymkode: 46c10...4d8

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

At du flørter fordi du satt sammen med ham i baren? Haha, så utrolig teit. 

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Hvorfor beklager du gang på gang,og tenker nå på å sende melding til ham i tillegg? Nå må du rette opp ryggen og slutte med å unnskylde.Haddd glatt svart henne at sånt tull vil jeg ikke forholde meg til.Hadde vært fristet til å be henne vokse opp også,men liten vits i å være spydig.Men hadde uhvertfall sagt det første.Så hadde hun fått ta kontakt når hun kom til sans og samling.

Beklager skrivefeil.Gikk litt fort på tlf her.

Endret av NotNaomi
Skrevet

Tja, jeg ville nok bare latt henne passere som venn.

Å si at du er ekstremt interessert om du selv vet at du ikke er det virker jo banalt.

Ikke unnskyld deg mer om du vet du ikke var veldig flørtete. 

Anonymkode: ddff9...394

• Liker 9
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mandag og hun vil fortsatt ikke prate med meg. Jeg har veldig lyst å sende en melding til kjæresten for å beklage meg hvis han også har opplevd meg slik. Dette er utrolig klient, gruer meg til jeg må møte han igjen :( 

Ikke gjør det! Du har strukket ut en hånd og ønsker å snakke med henne, så får det bli opp til henne å ta kontakt. Kanskje han er var interessert i deg før? Så hun er påpasselig når dere er sammen. Kanskje syns hun at du flørter å klenger. Om du ikke har gjort noe galt så må du bare vente til det blir tydelig for henne også.  Men om du sender melding til kjæresten hennes så ødelegger du litt av troverdigheten din.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville nok ikke sendt melding til mannen, det kan nok bare provosere denne dama enda mer dessverre. Dette høres ut som et vennskap som er over. Ikke unnskyld deg mer, du har ikke gjort noe galt.

Anonymkode: 379ad...2b8

• Liker 12
Skrevet

En melding til typen vil nok bare forverre det hele fra hennes synspunkt. Ikke bare flørter du med han ute, nå sender du meldinger også. Det kan også hende at du har et vesen som virker veldig flørtete. Jeg har ei venninne som er det. Tror hun er usikker og ønsker bekreftelse på at hun er deilig, uten at det er bevisst eller vondt ment. Hun er voldsom på å klemme hele tiden, og dytte utringingen oppi "fjeset" på folk. Ikke fordi hun er interessert eller skal stjele noens kjærester, men fordi hun liker oppmerksomheten. Og tror ikke hun legger merke til det selv en gang. Og tror hun ville blitt overrasket om noen hadde konfrontert henne med det.

Anonymkode: 8a1ba...40e

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar, dropper å sende kjæresten melding. Jeg har ikke diskutert dette med mannen min, da jeg håpet å få pratet med henne, og han skulle på en tur med noen venner fra i går til i morgen. Ville ikke skape noe mer drama. Han hadde garantert sagt noe om han synes jeg flørtet. 

Det var god stemning den kvelden, og når hun ikke var der så spurte jeg etter henne. Synes dette er utrolig ubehagelig, men jeg er overhodet ikke interessert i kjæresten hennes.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En melding til typen vil nok bare forverre det hele fra hennes synspunkt. Ikke bare flørter du med han ute, nå sender du meldinger også. Det kan også hende at du har et vesen som virker veldig flørtete. Jeg har ei venninne som er det. Tror hun er usikker og ønsker bekreftelse på at hun er deilig, uten at det er bevisst eller vondt ment. Hun er voldsom på å klemme hele tiden, og dytte utringingen oppi "fjeset" på folk. Ikke fordi hun er interessert eller skal stjele noens kjærester, men fordi hun liker oppmerksomheten. Og tror ikke hun legger merke til det selv en gang. Og tror hun ville blitt overrasket om noen hadde konfrontert henne med det.

Anonymkode: 8a1ba...40e

Men jeg er ikke fysisk og kler meg ikke utfordrende. Har aldri vært i en slik situasjon i hele mitt liv, så tror ikke jeg er så veldig flørtete. Vi pratet ikke om sex eller noe slikt heller.

• Liker 3
Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er ikke fysisk og kler meg ikke utfordrende. Har aldri vært i en slik situasjon i hele mitt liv, så tror ikke jeg er så veldig flørtete. Vi pratet ikke om sex eller noe slikt heller.

Hun er vel sinnsykt usikker på seg selv. Er du veldig pen?

Skrevet

Du gjorde ikke noe galt og trenger ikke å unnskylde.

Skrevet
52 minutter siden, Neinøff skrev:

Hun er vel sinnsykt usikker på seg selv. Er du veldig pen?

Har aldri opplevd henne slik tidligere, derfor jeg først trodde hun tullet. Jeg vet at hun synes at jeg er pen, det har hun sagt til meg fler ganger. 

Skrevet
1 time siden, Neinøff skrev:

At du flørter fordi du satt sammen med ham i baren? Haha, så utrolig teit. 

Fordi jeg hadde pratet mye med han, men hadde jo pratet med henne også, men hun var jo opptatt med andre ting. Hadde visst også spurt henne hvor han skulle når han skulle på do, og det var veldig galt. 

Skrevet
2 timer siden, FluffyJuggernaut skrev:

Ikke gjør det! Du har strukket ut en hånd og ønsker å snakke med henne, så får det bli opp til henne å ta kontakt. Kanskje han er var interessert i deg før? Så hun er påpasselig når dere er sammen. Kanskje syns hun at du flørter å klenger. Om du ikke har gjort noe galt så må du bare vente til det blir tydelig for henne også.  Men om du sender melding til kjæresten hennes så ødelegger du litt av troverdigheten din.

Han har ikke vært interessert i meg før, han er endel eldre enn meg også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...