Gå til innhold

Snap og mystory og filtrering av dette? Le

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at en del barn har Snap og det har jo vært greit nå fordi foreldre har kontroll på vennelista. 

Men nå blir jo ungene spammet med whittrash botox liksomkjendiser. Det er IKKE greit. Hvordan kan man få fjernet disse fra barns snap-konto? 

Anonymkode: d27de...c5b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn trenger ikke snapchat, Så det er enkelt, slett snapchat. Er det ikke 16årsgrense? 

Anonymkode: c4591...578

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var 13 jeg? Og selv ikke 16-åringer burde se den søpla som er på Snap uansett. Faktisk så burde spesielt 16-åringer vernes for slikt skrot. 

• Liker 1
Skrevet

Om de blir spammet av kjendiser følger de vel disse kjendisene? Slett kjendisene som venner...

Anonymkode: 75180...b18

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de blir spammet av kjendiser følger de vel disse kjendisene? Slett kjendisene som venner...

Anonymkode: 75180...b18

Ehh nei. Alle på Snap har jo disse såkalte «kjendisene» tilgjengelig :P 

Jeg følger ingen kjendiser men har jo sjukt mye skrot på Snap. Jeg ser ikke på disse snappen men ser jo det er skikkelig søppel. 

Skrevet

Jeg vil også vite hvordan man fjerner alle disse kjendisene. Jeg følger ingen av dem!! 

Anonymkode: 54d89...13e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet at en del barn har Snap og det har jo vært greit nå fordi foreldre har kontroll på vennelista. 

Men nå blir jo ungene spammet med whittrash botox liksomkjendiser. Det er IKKE greit. Hvordan kan man få fjernet disse fra barns snap-konto? 

Ja, og sammen med dagenstoppsak fra VG: "norske jenter drar til utlandet for å forstørre rumpa". 

Jeg dør litt inni meg.  

Anonymkode: fb3bd...5ba

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og sammen med dagenstoppsak fra VG: "norske jenter drar til utlandet for å forstørre rumpa". 

Jeg dør litt inni meg.  

Anonymkode: fb3bd...5ba

Haha høykulturelt og nyttig? Not so much 😂 

Hvorfor gadd Snap å kaste seg på en så low life greie? 

• Liker 1
Skrevet

Bare tapere som følger kjendiser. Få de bort.

Anonymkode: 2e5c3...e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...