Gå til innhold

Hvordan få person man dater til å kysse bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr en liten stund, og jeg liker ham ganske godt. Vi har god kjemi, og har kysset litt, men ikke noe mer. Han var på besøk hjemme hos meg igår. Det ble litt klining, men ikke noe mer. Problemet er at han virkelig ikke er noe god til å kysse! Det blir bare altfor voldsomt.. Er det noe håp for at det kan bli bedre etterhvert som vi blir bedre kjent? Evt. hvordan kan jeg prøve å få ham til å bli bedre?

Anonymkode: 76425...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve med å fortelle hvordan du liker å kysse. Har selv dårlig erfaring med å prøve å gjøre noen bedre, for kyssestilen er så innarbeidet hos de fleste.

Skrevet

Jeg synes de første kyssene med min nåværende kjæreste var ganske "off", men etter en kort stund sammen er vi gode kyssepartnere. Har holdt på med en fyr tidligeresom var elendig til å kysse, og det bedret seg ikke heller, men det var jo mye fordi jeg heller ikke sa ifra om det (var ung og sjenert på den tida). Om du mener det er for voldsomt så er det jo bare å si det til han. Da er det jo en spesifikk ting som kan forandres. Du kan eventuelt prøve å kysse mye lettere og mildere, og ikke ta imot alt på en måte? Da burde han kanskje ta hintet. Du kan ta initiativ til litt lett smånussing, så kan man begynne der, også la det bygge seg opp litt sakte, han hende det også hjelper :) 

Anonymkode: c6da0...dd5

• Liker 3
Skrevet

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Evt. hvordan kan jeg prøve å få ham til å bli bedre?

Hvordan tror du at du kan få han til å forstå at du synes han er for voldsom?

Anonymkode: 88550...5d2

Skrevet

Er bare redd for å såre han. Men føles litt som Charlotte i Sex og singelliv som var på en god date, og hvor kyssingen bare var fæl..

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er bare redd for å såre han.

Hvorfor skulle han bli såret for at du liker å bli kysset på en bestemt måte? 

Anonymkode: 88550...5d2

Skrevet

Kanskje han føler at jeg kritiserer ham? Men jeg får prøve å roe ned kyssingen. Det har funket litt tidligere. Men så begynner han igjen. Jeg får se om det bedrer seg etterhvert som vi blir bedre kjent, og hvis det ikke gjør det kan jeg gjerne si at jeg liker det best litt roligere. Da er det jo meg det går på, og ikke han, ja.

Skrevet

Skulle ønske det fantes muligheter for å trene på slikt uten at folk skal dømme fordi man trenger start hjelp. Jeg følte ihvertfall at jeg hadde veldig go kjemi med en kvinne jeg har blitt kjent med de siste tre ukene. I går fikk jeg en beskjed som sa at det har vært hyggelig men hun vil avslutte kontakten. Jeg forklarte først at jeg ikke kom til å kontakte henne mer for at hun skulle føle seg presset, men om hun kunne fortelle meg hva jeg hadde gjort galt. For jeg trodde at alt hadde gått greit og at jeg endelig kom til å få meg min første kjæreste. Hun sa at hun ikke følte sommerfugler i magen når vi kysset og ikke for å være slem men at det var åpenbart at jeg ikke hadde kysset noen før. Hun håpet det ville endre seg, så derfor endte vi opp med å "date" en stund lenger enn hun hadde tenkt da hun generelt syntes jeg var en grei person, og håpet at kanskje det ville komme noen følelser. Jeg kommer ikke til å kontakte henne igjen for å gi meg en ny sjanse, men jeg skulle virkelig ønsket at hun hadde sagt noe om kyssingen min i starten. Jeg hadde mer enn gjerne vært villig til å lytte å lære, men jeg skjønner samtidig at kvinner forventer at man skal vite hva man gjør når man er 27. 

Anonymkode: 6df93...3cf

Skrevet

Spør på KG, ikke snakk med han det gjelder i alle fall. 

Skrevet

Kjæresten min var sånn, at han nesten «spiste meg opp» til tider... Hardt. 😂 Jeg sa det på en måte rett ut jeg, at jeg synes det var så deilig når han kysset meg «sånn og sånn». Han tok det veldig til seg og er veldig på å kysse meg slik jeg liker nå, men uten at han egentlig tok det som kritikk. Men jeg var veldig bevisst på å fokusere på det positive, ikke hva jeg opplevde som negativt.

Anonymkode: b97fc...beb

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min var sånn, at han nesten «spiste meg opp» til tider... Hardt. 😂 Jeg sa det på en måte rett ut jeg, at jeg synes det var så deilig når han kysset meg «sånn og sånn». Han tok det veldig til seg og er veldig på å kysse meg slik jeg liker nå, men uten at han egentlig tok det som kritikk. Men jeg var veldig bevisst på å fokusere på det positive, ikke hva jeg opplevde som negativt.

Anonymkode: b97fc...beb

Har litt samme opplevelsen - kjæresten var ikke dårlig til å kysse, men kunne bli litt mye. Da tok jeg heller styringen og sa "jeg har lyst til å prøve sånn her" og kysset han rolig mens han bare tok i mot. Så kom det naturlig tilbake fra hans side og. Kan gjøre sånt innimellom for å prøve noe nytt, og han ser ikke på det som hverken korrigering eller noe negativt :biggrin:

Anonymkode: 0f22b...5e7

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at det som regel justerer seg inn etter kort tid, jeg kysser slik jeg liker å kysse, og hvis det blir for voldsomt fra den andre bare avbryter jeg kysset rolig, gjør noe annet (feks kysser han et annet sted, eller snakker e.l.) før jeg kysser han igjen, og prøver å styre det slik jeg ønsker det. Og hjelper ikke det så bare sier jeg ifra at jeg syns det kan bli litt mye tunge innimellom.

Anonymkode: a28b3...04f

Skrevet

Min erfaring er at dårlige kyssere er det ikke noe å gjøre noe med, så jeg har lært meg å ikke bruke mer tid på dem. Kjipt men sant. Og man har ikke akuratt et bra forhold uansett hvor god personligheten er om man bare tenker Ugh av kyssinga.

Anonymkode: 1996d...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...